حواشی «پانته‌آ بهرام» (11 حاشیه)

به فوتبال علاقه دارد، میگوید در بازی ایران استرالیا حالتی شبیه سکته را گذراندم از هیجان زیاد کارم به بیمارستان کشید و برادرم به دادم رسید بعد از آن چشمم ترسید و بازی تیم ملی را گذری نگاه می‌ کنم، او استقلالی است و همیشه پیگیر نتایج این تیم است.
وی با سیامک احصایی طراح صحنه و لباس ازدواج کرده است، اما طبق شنیده‌ها این دو مدت‌هاست از یکدیگر جدا شدند، او یک فرزند پسر و یک فرزند دختر دارد.
بازی تحسین‌برانگیز در چهارشنبه‌سوری، پس از بازی در این سریال شرایط خوبی برای حضور او در سینما فراهم شد.
خردادماه 1395 تمام آثار نمایشگاه وی و پیام ایرایی به فروش رسید. در روز اول برگزاری این نمایشگاه، توسط محمد عبدالهی که از کلکسیونرهای به نام است، خریداری شد. نمایشگاه «زن - زمین» در تاریخ ۷ خرداد افتتاح شد و چهره هایی همچون رضا کیانیان، بیتا فرهی، تهمینه میلانی، پوران درخشنده، دکتر امید روحانی، دکتر حمیدرضا صدر، امیر جعفری، شقایق فراهانی، آشا محرابی، مارال فرجاد، حبیب رضایی، تینا پاکروان، مریم کاویانی ،الهام پاوه نژاد، بابک چمن آرا،ریما رامین فر، نیوشا ضیغمی، مرجان شیرمحمدی از این نمایشگاه بازدید کردند.
وی به همراه جمعی از بازیگران در کنسرت سینا حجازی شرکت کرد. خواننده آلبوم «رویا» پس از مدت‌ها انتظار دوستدارانش، سرانجام شامگاه ۸مهر 1394 برای نخستین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت و اولین کنسرت رسمی خود را در حضور دوستدارانش برگزار کرد.
فروردین‌ ماه 1395، هنگامی که پشت فرمان اتومبیل نشسته بود، به لب خوانی یک آهنگ پرداخت و ویدئوی آن را در اینستگرام خود منتشر کرد.
سریال «مسافر» به دلیل بازی خاص وی در نقش یک دختر معتاد به نام منیژه و لحن و ادای دیالوگ، جایگاه متفاوتی در میان کارهای او دارد. وی در این سریال چهره جدیدی از یک زن معتاد را که به خاطر اعتیادش همه چیز را از دست می‌دهد، ارائه کرد.
شایعه جراحی زیبایی او در رسانه ها منتشر گردید. در اظهار نظری یکی از کارشناسان حوزه تلویزیون با انتشار مطلبی به نقش بوتاکس در کاهش کیفیت بازی وی در سریال «تعبیر وارونه یک رؤیا» پرداخته است.

خردادماه 1395 نمایشگاهی شامل آثار عکس-نقاشی با همکاری وی و پیام ایرایی گشایش یافت. «زن-زمین»عنوان این نمایشگاه بود.
فروردین‌ماه 94 وی به ماجرای سگ‌کشی واکنش نشان داد. او در واکنش به سگ‌کشی در شیراز نوشت: آنها سگ‌ها را در شیراز نکشتند، انسانیت است که بدجور زوزه می‌کشد.
وی در جدیدترین پست خود به شایعه درباره جراحی زیبایی‌اش نوشت: سلام به همه. ابتدا سپاسگزارم از دلنوازی‌های تک تکتون و مهر بی‌پایانتون که انرژیِ‌محضِ برای من. دوم اینکه ظاهراً این روزها یک سایتِ‌زرد!!! مطلب نمکینی نوشته مبنی براینکه من آنقدر اعمال زیبا کننده!!! روی صورتم انجام دادم که بازیمو تحت الشعاع قرار داده!! کِشهایی که عکس دور صورت من میبینین برای کشیدن پوست و شاداب سازی صورت توسط گریمور چسبانده میشه تا با تغییر جریان نقش، ناراحتی، پیری یا..... برداشته بشه وخطوط رو تشدید کنه! اما اگر اطلاعات پایه ای‌سینما نداشته باشین، تشخیص این گریم عملی نخواهد بود!!! خوندن نقد، لذت بی‌واسطه با هنر روبرو شدن‌رو مخدوش میکنه.