حواشی «نگار جواهریان» (12 حاشیه)

وی به ذکر خاطره ای تامل برانگیز از روزی پرداخت که برای بازی در سریال “زیر تیغ” محمدرضا هنرمند دعوت شده بود و برای آن که این کارگردان هم با نگاه کلیشه ای به او ننگرد درباره محل تولدش به او دروغ گفت.
دی ماه 92، وی، صابر ابر و علی سرابی نمایشنامه‌ی «دو دلقک و نصفی»را برای کمک به مجید بهرامی نمایشنامه‌خوانی کردند. برنامه نمایشنامه‌خوانی خیریه برای کمک به مجید بهرامی بازیگر تئاتر و سینما که دچار بیماری سرطان است‌، برگزار گردید.
مردادماه 94، وی، داور نهمین دوره جایزه آسیاپاسفیک (استرالیا) شد.
وی همراه با پیمان‌معادی در دوبله فیلم‌سینمایی کمپ ایکس ری همبازی شدند. این موضوع را پیمان معادی در اینستاگرام خود اعلام کرد.
بهمن ماه 94 وی و رامبد جوان که در پروژه فیلم سینمایی «نگار» با هم همکاری داشتند، به دیدن نمایش «کله پوک‌ها» رفتند.
وی و رامبد جوان در تئاتر «اسلحه ناموس منه»بایکدیگر همکاری می‌کنند.
مردادماه 94 آئین تجلیل از پهلوانان طبیعت با حضور هنرمندانی چون وی، رامبد جوان و مهناز افشار برگزار شد. آئین تجلیل از پهلوانان طبیعت توسط وزارت ورزش در سال همایش های بین المللی سازمان محیط زیست برگزار گردیذ.
وی، سفیر انجمن حمایت از کودکان کار شد. انجمن حمایت از کودکان کار ۱۴ سال پیش فعالیت خود را در راستای حمایت از کودکان کار و آسیب دیده آغاز کرد و در حال حاضر ۴ مرکز در شهر تهران و یک مرکز در شهر بم دارد که به ۸۰۰ کودک کار خدمات آموزشی، مددکاری، بهداشت و تغذیه ارائه می کند.
سلفی وی و رامبد جوان در جشن روز ملی سینما پر حاشیه شد. جشن روز ملی سینما با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، اهالی سینما و رسانه شهریور ماه 94 در کاخ سعدآباد برگزار شد. در طی این مراسم رامبد جوان، عکسی از وی و خود را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد که با حواشی زیادی همراه شد.
وی در جدیدترین پست اینستاگرام خود به درگذشت عباس کیارستمی کارگردان سینما واکنش نشان داد. او در صفحه‌شخصی خود نوشت: سینمای ایران تا ابد داغدارتان است.
خردادماه 95 وی با ظاهری متفاوت در جشن روزنامه سینما شرکت کرد.
وی با حضور در پشت صحنه برنامه خندوانه عکس سلفی با عوامل فیلم و همسرش رامبد جوان گرفت.