حواشی «شهرام حقیقت‌دوست» (7 حاشیه)

«شهرام حقیقت دوست»، در عرصه تئاتر بازی در هفت اثر «حسین کیانی» از جمله «مشروطه بانو» و کاندیدایی بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر برای نمایش «ابرهای پشت حنجره»؛ «رضا گوران» قابل ذکر است.
«شهرام حقیقت دوست»، نقش آفرینی متفاوت و تاثیرگذار وی در فیلم «جنایت» به کارگردانی «محمدعلی سجادی»، بازی ماندگاری در آثار او به جا گذاشته و او را نامزد بهترین بازیگر نقش اول از جشن خانه سینما کرد.
«شهرام حقیقت دوست»، با نقش آفرینی متفاوت در مجموعه تلویزیونی «خط قرمز» در سال 1379 توانمندی و استعداد خود را نشان داد؛ پس از آن «اصغر فرهادی» برای بازی در یکی از قسمت های سریال داستان «یک شهر» از او دعوت کرد.
«شهرام حقیقت دوست»، بازیگری را با بازی در نمایش «پسر کارون» به کارگردانی «امیر دژاکام» در سال ۱۳۷۳ آغاز کرده و برای نخستین بار با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی «مهر خوبان» به کارگردانی «یوسف سید مهدوی» در سال ۱۳۷۴ به جلوی دوربین رفت.
«شهرام حقیقت دوست»، با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «این دو عزیز حمید و هادی هستند که دم ورزشگاه اومدن عکس یادگاری بگیرن شارژ موبایلشون تموم شده بود منم قول دادم عکسی که با گوشی خودم گرفتم رو بذارم اینجا تا ببینن!»
«شهرام حقیقت دوست»، یکی از بازیگران سریال «عشق تعطیل نیست» درباره اتهامی از سوی «بیژن بیرنگ»، در صفحه شخصی اینستاگرامش توضیحات مفصلی ارائه کرد. وی در اینستاگرام خود نوشت:
«جناب بیژن بیرنگ در چند مصاحبه اخیرشان در رسانه های متعدد اشاراتی داشتند پر از شک و قضاوتهای یک سویه که با اندک شناختی که از روحیه ایشان در طول پروژه عشق تعطیل نیست بدست آوردم برایم قابل درک است. تعجب من از دوستان فعال در رسانه ایست که شعار و اساسش عدالت است؛ که در حین گفتگو با ایشان چه به به و چه چهی و دریغ از یک تماس و درخواست توضیح و جواب از ما! که ای وای از این نان قرض دادن ها و تعارفات نهادینه شده در مملکتم که شعور ما را بلعیده. عزیزان مجری و خبرنگار این یک بی انصافی رسانه ایست و من در اعتراض به شما کار نابلدان پر مدعا در صفحه شخصی اینستاگرامم بناچار چند سطری دفاعیه دارم و خدا را شاکرم بخاطر ظهور و حضور این قسم شبکه ها.»
«شهرام حقیقت دوست»، مهمان «بهروز افخمی» و «رسول صدرعاملی» بود و دقایقی درباره کم کاری اش در سینما و بازیگری صحبت کرد. حقیقت دوست در این گفت و گو تاکید کرد از آنجا که در سینما سال ها نقش های تکراری به او پیشنهاد شده حالا مدتی است به حضور صرف در تئاتر گرایش پیدا کرده و در این حیطه نقش های جذاب و متفاوتی را تجربه می کند. بازیگر سریال «جاده قدیم» در باره علل دور شدنش از سینما و پیشنهاد نشدن نقش های حساب شده و متفاوت به او گفت:
«من راه های گرفتن نقش را می شناسم. متاسفانه یک حرفه ای گری غلط وجود دارد و برای به دست آوردن نقش های درست باید حاشیه یا بهتر است بگویم برنامه ریزی تبلیغاتی داشته باشی. من هم این کار را بلدم اما راست کارم نیست. یعنی دوستش ندارم و خنده ام می گیرد.»