حواشی «شیرین یزدان‌بخش» (10 حاشیه)

«شیرین یزدان‌بخش»، بخاطر شغل پدرش روحیه نظامی گری دارد. به موسیقی سنتی علاقه دارد البته موسیقی پاپ با اصالت نیز گوش میکند.
«شیرین یزدان‌بخش»، درباره وضعیت جسمانی خود پس از راهی شدن به بیمارستان گفت:
«حدود دو ماه بود که حالم خوب نبود و فکر می کردم این وضعیتم ناشی از اعصاب است. یکی دو ماه صبر کردم اما بعد بر اثر وخامت اوضاع جسمی ام مرا به بیمارستان منتقل کردند ودربخش ای سی یو بستری شدم.» وی افزود:
«پزشکان در جریان روند درمان گفتند که چند مسئله توأمان پیش آمده به طوری که هم میکروب وارد معده ام شده بود و هم مشکلات ریوی و تیروئید پیدا کرده بودم اما خدا را شکر حالم خوب است و مرا به بخش منتقل کردند.»
«شیرین یزدان‌بخش»، به طور اتفاقی بعد از بازنشستگی اش توسط «افشین هاشمی وارد عرصه بازیگری سینما شده است.
«شیرین یزدان‌بخش»، از پدرش می گوید:
«چون پدرم ارتشی بود، هر کدام از ما بچه ها در یک شهر به دنیا آمدیم. آن موقع ارتشی ها باید به نقاط مختلف می رفتند. پدر من هم حدود 17 سال را در اصفهان، بهبهان، شیراز و جاهای دیگر زندگی و کار کرد. برای همین من اصفهان دنیا آمدم، برادرم در شیراز و خواهرم هم در بهبهان. یک برادر دیگرم هم وقتی به تهران آمدیم به دنیا آمد.»
«شیرین یزدان‌بخش»، در شرکت دخانیات که وابسته به وزارت صنایع و معادن کارمند بود و دقیقا 31 سال و شش ماه کار کرد.
«شیرین یزدان‌بخش»، گفت:
«الهی که هیچ کس برای اولادش چشم انتظار نماند. با این که بچه ندارم اما این دعا را می‌کنم، مادر نیستم اما زن که هستم.»
«شیرین یزدان‌بخش»، آنقدر برای تئاتری‌ها جذاب است و دوست‌داشتنی که به «خاله‌ تئاتری‌ها» مشهور شد. آن چنان لحن پر محبتی دارد که در سینما بعد از مدتی طولانی شاهد ایفای نقش مادرانه‌ای هستیم که جای خالیش با حضور او در پرده نقره‌ای پر شده است.
«شیرین یزدان‌بخش»، (معروف به خاله شیرین) بازیگر سینما در فروردین 1395 در بیمارستان بستری شد. این بازیگر به دلیل ضعف و بی‌حالی در بیمارستان «البرز» در بخش طبی بستری شده است.
«شیرین یزدان بخش»، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگری در بخش جلوگاه شرق - سینمای آسیا، سی‌امین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «بوسیدن روی ماه» ۱۳۹۰ است.
«شیرین یزدان بخش»، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «ابد و یک روز» ۱۳۹۴ شده است.