لتیان

‏لتیان‏

 (1397)
4.9
رای شما:
0/10
بر اساس رای 111 کاربر

خلاصه داستان فیلم سینمایی لتیان
لتیان یک سد است. سدی بر روابط انسانی٬رودخانه‌های روابط پشت سدی ایستاده‌اند و راه بن‌بست است یک‌نفر میخواهد این سد را بشکند اما خوب می‌داند که شکستن سد به این سادگی‌ها نیست.شهر خراب خواهد شد!تکلیف چیست؟

نخستین تجربه کارگردانی علی تیموری
سوتی های فیلم لتیان (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم لتیان (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم لتیان (از مجموع 2 رای)

ارزش تماشا
10
خوش ساخت
7.5
بازیگری
7.5
خلاقانه
5
محتوای مناسب
7.5
تفکربرانگیز
7.5
مناسب خانواده‌
7.5
مناسب کودکان
5
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم لتیان (8 بررسی)
کاشف استعداد سحر
منظوم چند وقتی مدیریت نداشته به گفته ی خود آقای شریعتی مشکلاتی وجود داشته که به تازگی داره حل میشه یه جورایی سایت دوباره راه اندازی شده پس کم و کاستی هایی مثل این موضوع برای فیلمی که تازه به نمایش خانگی اومده طبیعیه ، بنده خودم خیلی تلاش کردم که آقای شریعتی دوباره مدیریت منظوم رو به دست بگیرن
0 لایک
1399/07/28
کاشف استعداد سحر لتیان سه شنبه مورخ ۹۹/۷/۱۵به نمایش خانگی میاد
1 لایک
0 نظر
1399/07/12
رها ن لتیان نه در انتخاب ایده فیلم و نه در پرداخت خوب عمل نمی کند، ایده فیلم تلفیقی دم دستی از درباره الی و سعادت آباد است و حرف چندان جدیدی برای گفتن ندارد. قاب بندی ها و کارگردانی کار کاملا ضعیف پرداخت شده است.
تمام کاراکترهای فیلم در حد تیپ باقی ماندند و اصلا تبدیل به شخصیت نشدند. به جزحسن معجونی در چند سکانس چیز ویژه ای از بازیگرها مشاهده نمی شود. ستاره پسیانی و علیرضا ثانی فر در حد فیلم های قبلی خودشون هستن و چیزی به فیلم اضافه نمیکنن. سارا بهرامی بازی به شدت ضعیف و تصنعی ارائه میده و در نهایت زوج اصلی داستان که بر عهده پریناز ایزدیار و امیرجدیدی است اصلا انتظارات را برآورده نمی‌کند.
ایزدیار که در ادامه نقش های چندسال اخیر خودش نقش یک دختر ضعیف، مظلوم، ترسو رو بازی میکنه وهیچ نوآوری در انتخاب نقش و نوع بازی از او نمی‌بینیم. امیر جدیدی اما با انتخاب های متنوعی که در چند سال اخیر داشت و به خوبی توانسته بود از پس آنها بر بیاید نوید کاراکتری متفاوت را در این فیلم میداد که متاسفانه اینگونه نبود و جدیدی در برخی مواقع نقشی مشابه یاسر شاه حسینی در عرق سرد را ایفا می‌کند که نه به قدرت و فکر شدگی آن است و نه چیز نوینی به آن اضافه میکند و در سایر مواقع به شکلی اگزجره و ابتدایی با میمیک کاملا تصنعی چشم ها نقش یک فرد شکاک دارای مشکلات روحی را ایفا میکند.
فیلم به جز پایان که سعی کرده کار متفاوتی انجام دهد نقطه ویژه ی دیگری ندارد که البته شیمی پایانش هم خیلی خوب از آب در نیامده است. حتی در جایی از فیلم که می‌خواهد غافل گیری ایجاد کند هم کاملا عاجز و ناتوان عمل میکند و کار در نمی‌آید.
در نهایت جای تعجب است انتخاب این فیلم از سوی همچین کست بازیگری زیرا فیلم از لحاظ فیلم نامه و کارگردانی کار درخور و قویی نیست و بازیگران هم نتوانسته اند جان ویژه ای به نقش ها بدهند
2 لایک
0 نظر
1399/05/25
ملیکا مگه با حضور پری ناز و امیر می تونه بد باشه؟!😍😍
قشنگ ترین زوج سینمایی هستن✨⁦❤️⁩
0 لایک
1 نظر
1399/04/30
اقای سریالی
برو بابا تو پیله کردی به این یارو ایزدیار برو دنبال یه ادمی باش که برات ارزش قاعل باشه و فیلم سریال هایی مه بازی میکنه مردمی باشه خودم مردمی باشه
0 لایک
1399/04/31