نگار / نقد

روشنفکری ذهنی، بدویت عینی

علی فرهمند : فیلم‌نامه‌نویس با نقاب نگارِ زیبا، تماشاگر را گول می‌زند و به سالن‌های سینما می‌کشاند وگرنه فیلم ضعیف‌تر از آن است که برای انتخاب نقش‌ها دلیلی دراماتیک وجود داشته باشد.
روشنفکری ذهنی، بدویت عینی
29 بهمن 1395
شناسه نقد : 9023417
منبع: شرق
در دنیای اینترنت
هنوز کسی برای این مطلب نظری نگذاشته است. اولین نفری باشید که نظر می‌دهید
نظرات مردم (0 نظر)
محسن سلیم: آبادان یازده ۶۰ در عین حال که روایتگر مقطعی از جنگ است یک فیلم ارتباطاتی ست. فیلمی ست که ...
امیر مهریزدان: نتیجه‌ی ۹۰ دقیقه قصه گویی: یک بچه ناشنوا به قیمت خون پدرش شنوا میشود، مادر هم میخندد هم گ...
سیدمهدی دزفولی: اینکه نیکی کریمی می تواند در فضاهای مختلف و با شخصیت های مختف، به عنوان یک زن فیلم بسازد ...
حمید قربانی: «خروج» تا سکانس حمله کشاورزان به مرکز دولتی، فیلم است؛ ولی بعد از خروج کشاورزان، در بهتری...
مهدی صلواتچی: در این بحبوحه فیلم‌های بی‌پیام و پیام‌های زرد سینمای ایران، من برای فیلم بهروز شعیبی ایست...