بسته خبری هنری ویژه منظوم (15)

از دعای هومن سیدی برای مهران تا جزئیات توهین بهناز جعفری!

در این بسته خبری اخبار کوتاه، موضع گیری‌ها و اظهارنظرهای جنجالی اهالی هنر را در روزی که گذشت مرور می کنیم.
از دعای هومن سیدی برای مهران تا جزئیات توهین بهناز جعفری!
25 خرداد 1396
شناسه خبر : 4173805
نظرات مردم (4 نظر)
یاس رحیمی
اصن چی شد
0 لایک
0 نظر
1396/03/26
یاسمن
نفهمیدم چی بود اصن
0 لایک
0 نظر
1396/03/26
یگانه
یکی از خبرنگارا به خاطر علاقش به سریال سریال رو به کار کیمیایی تشبیه کرد بهرنگ توفیقی حرفشو گفت بعد بهناز جعفری گفت من فکر می کنم تقصیر جامعه منتقدان و کلاً جامعه ما هست که به خاطر عدم آگاهی و شناختشون و تنبل بودنشون تقصیرها را گردن چیزهای دیگری می اندازند و میخواهند بگویند که مثلاً ما کیمیایی را می شناسیم. در حالی که حتی خود کیمیایی هم نمیشناسید. من اینجا نشسته ام و میبینم که هیچ بار شناخت و تحلیلی در شما وجود ندارد یعنی یک سری آدم که حتی پیش و پا افتاده ترین سوالات برای به چالش کشیدن ما بازیگرها که یک سال زحمت میکشیم وجود ندارد. همه سوالات شما باعث کسالت خاطر است. این به خاطر عدم سواد و عدم شناخت منتقدین است. یعنی در جایگاهی هنوز ننشستند آدمهای منتقد ما که واقعا منتقد باشند و نقد کنند. چون الگویشان یک سری آدمهایی مانند فراستی است.
در این بین یکی از خبرنگاران به جعفری گفت شما هنرمندان گویا نمی دانید به خاطر وجود رسانه و خبرنگاران است که امروز مشهور شده اید و جعفری در جوابی گستاخانه و خارج از ادب گفت: آقای خمار شما مثل اینکه چیزی انداختی بالا! وی در ادامه توهین هایش به خبرنگاران گفت شما کارمندانی هستید که دارید فقط تایمتون رو می گذرانید.
خبرنگاران با این توهینهای خانوم بازیگر جلسه را ترک کردند.
من اینو تو یه سایت خبری خوندم
0 لایک
0 نظر
1396/03/25
وروجک
اولا این یه بحث کوچیکه و ما نباید انقدر بزرگش کنیم که جنجال به پاشه و برای خیلی ها حاشیه به حساب بیاد(نمیدونم چرا ما انقدر دنبال حاشیه ایم)
دوما از قدیم گفتن یک طرفه بری به قاضی برمیگردی راضی
من اصلا طرفدار کسی نیستم اما ما باید سخنان خانم بازیگر را هم بشنویم
بعد راجع به این مسئله قضاوت کنیم
(و تاکید میکنم قضاوت تنها برای خداست و گاهی قاضی های محترم که درس این کار را خوانده اند)
1 لایک
0 نظر
1396/03/25