خندهداره آرا به فیلمی که به شدت ضد فیلمه ... از ضعف ساختار رنج می بره، تا جایی که تقریبا باید بگیم ساختار رو بی خیالش، فرم هم لابد یعنی اینی که این آقا از سینمای خودش به مخاطب ارائه میده! به نظرتون خود فیلمساز میتونه ماجرای دو خطی فیلم رو برای مخاطب تعریف بکنه؟ بعضی از دوستان توهم سینما و فیلمسازی دارند و اگر فی الواقع فیلم نسازند کمک شایان و قابل توجهی به هنر هفتم می نمایند. دیگه گذشت دوره ای که دور هم جمع میشدند و با سه چهار تا بازیگر فیلم می ساختند، احترام به شعور مخاطب هم خوب چیزیه ....