آتیش بازی

‏آتیش بازی‏

 (1392)
6.1
رای شما:
0/10
بر اساس رای 391 کاربر
90 دقیقه
کمدی

خلاصه داستان فیلم سینمایی آتیش بازی
قدیمیا می‌گن طرف اینقدر شیر داغ خورده دهنشو سوزنده، موقعی که می خواد دوغ بخوره فوتش می‌کنه. حالا این شده حکایت آدمای آتیش بازی یا اینقدر تخته گاز می‌رن که یاتاقان می‌زنه یا اینقدر احتیاط رو رعایت می‌کنن که از انورو بوم می افتن...

بهمن گودرزی گفت: امیدوارم «آتیش بازی» یکی از فیلم های پرفروش شود چرا که در آن سعی شد تا همه‌ی پارامترهای فروش را رعایت کنیم و این فیلم نسبت به «شیش و بش» از ساختار و ریتم بهتری برخوردار است.
شقایق دهقان درباره‌ی بازی در فیلم «آتیش بازی» گفت:
    "در «آتیش بازی» نقش یک معتاد که در کمپ زندگی می‌کند را بازی کردم. این نقش با نقش های دیگرم متفاوت بود، علاقه مند بودم که نقش یک معتاد را ایفا کنم. ایده‌ی جدیدی در قصه وجود نداشت ولی بواسطه‌ی اینکه نقش معتاد را در فضای جدید (کمپ) تجربه کردم برایم دلنشین بود."
بهمن گودرزی درباره‌ی فیلم «آتیش بازی» گفت:
"«آتیش بازی» علاوه بر اینکه یک فیلم انتقادی–اجتماعی محسوب می‌شود اما از فضای مفرحی نیز برخوردار خواهد بود. مطمئنم کسی با دیدن «آتیش بازی» ناراضی از سالن سینما بیرون نخواهد آمد."
سوتی های فیلم آتیش بازی (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم آتیش بازی (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم آتیش بازی
پخش کننده: هدایت‌فیلم
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم آتیش بازی (از مجموع 27 رای)

ارزش تماشا
7.6
خوش ساخت
6.3
بازیگری
3.9
خلاقانه
3.8
محتوای مناسب
3.3
تفکربرانگیز
6.2
مناسب خانواده‌
7.3
مناسب کودکان
6.5
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم آتیش بازی (25 بررسی)
یاور
خوب بوذ
0 لایک
0 نظر
1397/09/19
پرزیوال
امین حیایی عالی بود
0 لایک
0 نظر
1397/06/12
آقا علی
بر خلافه ثبت با سند برابر است این خوب بود
0 لایک
0 نظر
1397/05/22
سهیل
عاااااااااالیه
0 لایک
1 نظر
1397/03/24
زهرا
نبا باا
0 لایک
1398/05/19
میریام
متوسط
0 لایک
0 نظر
1397/01/27
عسلی
جالبه:)
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
وروجک
آره واقعا آقا احسان خیلی فیلم باحالی بود
0 لایک
0 نظر
1396/12/01
احسان
به نظر من فیلمی بود که ارزش دیدن داشت مخصوصا بازی عالی امین حیایی😊
0 لایک
0 نظر
1396/12/01
ترلان علیدوستی من دوست داشتم.😊
0 لایک
0 نظر
1396/11/18
علیرضا مسجدجامعی
خوب بود ...
0 لایک
0 نظر
1396/10/12
وروجک
متاسفم واسه این حد از بی فرهنگی تون آقای حمید خان
2 لایک
0 نظر
1396/10/07
یونس
شما هم نظر نده
3 لایک
1 نظر
1396/10/07
وروجک
ممنون از حمایتتون
2 لایک
1396/10/07
حمید شما پیشنهاد نکن
0 لایک
0 نظر
1396/10/07
وروجک
به همه دوستان پیشنهاد میکنم خیـــــــــــــلی خوبه
0 لایک
0 نظر
1396/06/22
نسیم فقط مختوای اصلیش خودخواهی وکلک به یکی دیگه است اونم نه یکبار صدبار
1 لایک
0 نظر
1395/11/08
نسیم اصلادوست نداشتم همش کلک تو کلک حیله ونیرنگ توحیله ونیرنگ ترویج حیله وکلک
0 لایک
0 نظر
1395/11/08
مهشاد
عالیه
0 لایک
0 نظر
1395/10/24
وروجک
خییییییییییلی باحال بود دمشون گرم با بازی بی نظیر الناز شاکردوست و امین حیایی
1 لایک
0 نظر
1395/10/15
رویا
چرت
0 لایک
0 نظر
1395/10/14
فائزه
نمره من به این سریال 6 هست
بخاطر ...
0 لایک
1 نظر
1395/06/19
جواد صفاری
این سینمایی بود عزیزم
1 لایک
1395/09/03
مشاهده بررسی‌های بیشتر