خالتور

‏خالتور‏ (1396)
‏The Potboiler‏

4.3
رای شما:
0/10
بر اساس رای 425 کاربر
کمدی
اکران شده در 1396/08/10

خلاصه داستان فیلم سینمایی خالتور
سه جوان موزیسین سعی زیادی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند و به اجرای قطعات موجه بپردازند اما عدم اقبال مخاطبان موجب می‌شود به سراغ نوعی از موسیقی بروند که علی‌رغم جدی گرفته نشدن از سوی کارشناسان، مخاطبان فراوانی دارد.

حواشی فیلم خالتور (0 حاشیه)
سوتی های فیلم خالتور (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم خالتور (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم خالتور
محصول: موسسه سینمایی پویا فیلم
پخش کننده: پویا فیلم
میزان فروش: 6،661،867،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم خالتور (از مجموع 76 رای)

ارزش تماشا
4.1
خوش ساخت
3.7
بازیگری
4.0
خلاقانه
2.4
محتوای مناسب
2.1
تفکربرانگیز
2.6
مناسب خانواده‌
5.1
مناسب کودکان
5.6
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم خالتور (137 بررسی)
عشق یعنی برادرت پوریا
داداش پوریا مرسی دستت دردنکنه عالیییییی بود داداش هرجا بازی کنی عالییییییی داداش عاشقتم
2 لایک
0 نظر
1399/10/03
رها ن
فیلمای معیریان همشون مضخرفن و سوپرمارکتی
تنها فیلمی که از معیریان دیدم و تقریبا خوب بود فیلم کما بود چون نویسندش پیمان معادی بود
0 لایک
0 نظر
1399/06/06
آیناز سینما بساز و بفروش شده ، خیلی بی ارزش بود
1 لایک
4 نظر
1399/06/04
جوجو
فیلمی ک قریشی جز نقش اصلیا باشه از این بهتر نمیشه
1 لایک
1399/06/04
کاشف استعداد سحر
فیلمای سوپر مارکتی رو از پوستر و بازیگراشون میشه فهمید
غم دنیا میاد تو دلم وقتی این فیلما رو میبینم
0 لایک
1399/06/04
جوجو
هههععععی
1 لایک
1399/06/04
محمد فیلم بین
موافقم
0 لایک
1399/07/03
محسن میرشاه
افتضااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااح
1 لایک
0 نظر
1399/03/20
امیرحسین کهندل
این فیلم خوبی بود مشتری زیادی داشت من سی دی اش را دارم و آن را به خاطر بلبل زبانی های بازیگران دوست داشتم
1 لایک
2 نظر
1398/09/06
دارا
بلبل زبانی!! 😄😄
0 لایک
1398/09/07
محمد فیلم بین
میتونم بپرسم چند سالته ؟؟
0 لایک
1399/07/03
اسلایم
خیلی قشنگ بود ولی اولاش مسخره بود ولی خوب بود
0 لایک
1 نظر
1398/05/24
محمد فیلم بین
میتونم بپرسم چند سالته ؟؟
0 لایک
1399/07/03
رویا
برای بچه هاست
1 لایک
0 نظر
1398/05/02
سام کارگردان
تازه مگه فهمیدی شوخی ام چی بود سفوف مگه تو به سریال هیولا نظر دادی🤔🤔
1 لایک
0 نظر
1398/04/29
سام کارگردان
کی با شما بود سفوف
1 لایک
0 نظر
1398/04/29
سام کارگردان
دختر قهرمان چه گیر دادی ها بابا شوخی بود 😂😂😂😂😂😂
1 لایک
1 نظر
1398/04/24
اقای سریالی
خیلی شوخی مسخره ای بود
0 لایک
1398/04/24
سام کارگردان
خیلی چرت بود ولی از آس و پاس بهتر بود
1 لایک
0 نظر
1398/04/17
حسین مهدیپور فیلم های سحر قریشی ارزش دیدین ندارن
2 لایک
0 نظر
1398/04/12
سام کارگردان
چرا باحال بود بچه ها خوب بود حیف فقط پیام نداشت
1 لایک
2 نظر
1398/04/12
طرفدار میلی بابی براون
هنوزم فکر مکنی مهران مدیری هستی
0 لایک
1398/04/12
محمد فیلم بین
چند سالته ؟؟
0 لایک
1399/07/03
مریم ع
فکر میکنم فیلم های خیلی بهتری میتونن ساخته بشن. فیلم هایی که وقتی میبینی و از در سینما میای بیرون خوشحالی و راضی
0 لایک
0 نظر
1398/02/22
عسل 191ح این چی بود آخه!!
1 لایک
0 نظر
1397/11/01
سام پیام درست و حسابی نداره
1 لایک
0 نظر
1397/10/27
آرش برهان آزاد
واقا عالللللییییییه🖒🖒🖒🖒🖒🖒
0 لایک
0 نظر
1397/10/26
لاله
مضخرف.... حیف وقت که بخواد صرف این فیلم بشه
1 لایک
0 نظر
1397/09/04
مهدیس مضخرف به تمام معنا
1 لایک
0 نظر
1397/08/21
آنیتا یاقوتی
در سه کلام !!
مضخرف مضخرف مضخرف
به تمام معنا !!
1 لایک
0 نظر
1397/06/22
طاها مزینانی
برنده بی ارزش ترین جایزه جشنواره کودک و نوجوان…
0 لایک
0 نظر
1397/06/22
طاها مزینانی
امیرحسین صدیق از تو بعیده تو یه همچین فیلمی بازی کنی
0 لایک
1 نظر
1397/06/22
زهرا
مگه چیه بازی کردهه ددییگگگهه
0 لایک
1397/08/26
فاطمه نژاده
داغون به تمام معنا😒
1 لایک
0 نظر
1397/06/20
محمد
از این فیلم خوشم نیومد.با حضور پوریا پور سرخ، علی صادقی، مهران غفوریان و سحر قریشی سربازان امام زمان آرش معیریان!!!!!
0 لایک
0 نظر
1397/06/16
خانم کاظمی
فقط خوانندگی پوریا پور سرخ چقدر طبیعی بود چقدر فیلم قوی و پخته بود!این فیلم اسکار داره ها
3 لایک
0 نظر
1397/06/11
علی فیلم بین
حتی با لودگی و در آوردن ادای خوانندگان عهد بوق هم نتونست مخاطب هاش رو بخندونه!
خیلی فیلم بد بختی بود.
0 لایک
0 نظر
1397/06/09
بارانه
یکی از بهترین فیلم های ایرانی خیلی قشنگ بود
خیلی باهاش خندیدم
این چه نطراتیه شما میدید اخه
2 لایک
1 نظر
1397/05/24
محمد فیلم بین
میتونم بپرسم چند سالته ؟؟
0 لایک
1399/07/03
ویک
تا کی میخوان ازین جور فیلمای سطحی و بسازین اخه
ضعیف/:
3 لایک
0 نظر
1397/05/21
a.s
واقعا فیلم ضعیف به محتوایی بود به این فیلم نمیشه طنز گفت بیشتر لوده بود تا طنز
1 لایک
0 نظر
1397/05/19
آیناز پورسرخ فیلم ضعیفی بود
0 لایک
0 نظر
1397/05/14
حنانه یعنی من با دوستم رفتیم وسط فیلم پا شدیم رفتیم افتظاح به توان ۱۰۰
0 لایک
0 نظر
1397/05/11
آیدآ فیلم افتضاحی بود مخصوصا بازی سحر قریشی😐👎👎
1 لایک
0 نظر
1397/04/29
رامین
تعداد خیلی کمی صحنه خوب داشت . ولی بد نبود.راستی کسی میدونه چرا اسمش خالتور بود.
0 لایک
5 نظر
1397/04/26
امیر نوربخش
اصلا کسی نمیدونه چرا همچین فیلمی ساخته شده
1 لایک
1397/04/26
سربازولایت
به خاطرآدم هایی خسیس مثل شما
0 لایک
1397/04/27
پارسا حسامی
سرباز ولایت عزیز. مشکل شما چیه که پای کامنت های مردم حرف های نا مربوط می زنی؟؟؟؟؟
1 لایک
1397/04/29
احسان
پارسا خان عقده مشکل اصلیه واس این سر باز
0 لایک
1397/05/13
a.s
فکر کنم خالتور یه نوع موسیقیه فکر کنم این موسیقیایی که بیشتر شادنو توی عروسیا و اینجور جاها استفاده میکنن
1 لایک
1397/05/19
سربازولایت
یعنی ساعت 5عصرازخالتوربهتربود؟؟؟؟؟یاوجودخانم قریشی این امتیازرادربرآورده
0 لایک
1 نظر
1397/04/23
آرمان عسگری
نه. وجود افرادی مثل شما
1 لایک
1397/04/23
سربازولایت
شمابه سوزشتون درمورداستقبال ازاین فیلم وبازیگراش ادامه بدید.یاعلی
0 لایک
1 نظر
1397/04/13
احسان
#التماس_تفکر
0 لایک
1397/05/13
سربازولایت
چراالکی رای میدین فوق العاده بود
0 لایک
3 نظر
1397/04/13
آرتاس منتیل
قشنگ معلومه اسمش رو چرا انتخاب کردی
0 لایک
1397/04/16
آرمان عسگری
آره دیگه کسی جرئت نکنه بش حرف بزنه
0 لایک
1397/04/23
زهرا
خوب معلومه یه فیلم زششتتتتت
0 لایک
1397/08/26
پرسپولیس
فیلم خوبی بود فیلمنامه عالی امیدوارم خالتور 2 بسازند
1 لایک
7 نظر
1397/04/07
امیر نوربخش
🤦‍♂️🔫
1 لایک
1397/04/07
عسلی
باشه میسازن
0 لایک
1397/04/07
وروجک
چشم خواستید بسازید بگین کمکی از دستمون براومد حتما حتما دریغ کنیم
0 لایک
1397/04/12
منظوم
پرسپولیس من خودم سرمایه گذاری میکنم
2 لایک
1397/04/22
احسان
😑😑😑😕😕😕
0 لایک
1397/05/13
طاها مزینانی
خداوندا!لطفا به معیریان بگو حسام الدین دوستش داره بگو دوشم بسازه شاید سر عقل اومد گفت نه داداش لازم نی
0 لایک
1397/05/22
طاها مزینانی
منظوم!مطمئنی میخوای سرمایه گذاری کنی؟یا الکی میگی میخوای امتحانمون کنی؟!…
0 لایک
1397/05/22
آرتاس منتیل
زرد به تمام معنا !
نمیدونم آدم احساس میکرد که از قصد اینقدر زرد ساختن یا یه جور خواستن بگن که مردم ما چقدر زرد پسند هستند که اینقدر یه فیلم رو میتونن زرد و چیپ بسازن
0 لایک
1397/04/10
یونس
میخواستن بگن مردم ما چقدر زرد پسند هستند وگرنه اگر مردم ما زرد نمی پسندیدند این فیلم فروش چند میلیاردی نباید میداشت!!!
خرج کردن وقت و پول برای اینجور فیلمها از درک و شعور اون جامعست!!
0 لایک
1397/04/10
آرتاس منتیل
همیشه همین بوده و هست ! اگه مردم کمی شعور و درک سیاسی فعال هم داشتند الان این مسئولین اینجوری به چپاول نمیبردند بیت المال رو .
1 لایک
1397/04/10
آنیتا جونی
فیلم سطح پایینی بود و سحر قریشی خیلی الکی مزه میپروند و من دوست نداشتم
0 لایک
0 نظر
1397/04/05
آرتاس منتیل
فیلم به شدت و عامدانه و مقرضانه زرد بود.
1 لایک
0 نظر
1397/03/19
صادق کرمی
کلا سحر قریشی توی هرفیلمی باشه مشخصه فیلم خوبی نیست.ولی باز این متوسط بود
0 لایک
0 نظر
1397/03/17
والتون
سطح پایین بود
0 لایک
0 نظر
1397/03/13
یسی
متوسط
0 لایک
0 نظر
1397/03/12
یسی
خوب بود 😀
0 لایک
0 نظر
1397/03/11
معصومه تکراری بود
انگار از فیلم شانس عشق تصادف و آس و پاس کپی کردن
0 لایک
0 نظر
1397/02/21
احسان
مگه از این برتر هم میشه؟
0 لایک
0 نظر
1397/02/06
پروانه جالب بود
0 لایک
0 نظر
1397/01/28
عسل ضعیف بود و میتونست خیلی بهتر باشه
0 لایک
0 نظر
1397/01/27
علی 313
مسخره
0 لایک
0 نظر
1397/01/21
عسلی
خب خیلی مسخره بازی میکرد غفوریان
0 لایک
0 نظر
1397/01/14
آنیسا
به مهران غفوریان توهین نکن. .تلخی
1 لایک
2 نظر
1397/01/14
طاها مزینانی
توهین نکرد قطعا گفت این دفعه بد بازی کرده همین
0 لایک
1397/05/22
محمد فیلم بین
چند سالته چون مطمئنم بالای 12 نداری چون بچه ها از این فیلم خوششون میاد
0 لایک
1399/07/03
عسلی
خیلی مسخره بازی هاهمش مصنوعی بود مخصوصا غفوریان
1 لایک
0 نظر
1397/01/11
بهار
خیلی فیلم خنده دار و باحالیه ولی موضوش مسخرس فقط به درد خندیدن می خوره😅😅
0 لایک
0 نظر
1397/01/11
یونس
من میدونم فکر پول میکنن که میسازن.
1 لایک
0 نظر
1396/12/28
سارا عظمتی با موضوعی بسیار بچگانه و مزخرف
1 لایک
0 نظر
1396/12/28
سارا عظمتی نمیدونم چه فکری میکنن این فیلم ها رو میسازن واقعا فکریم
1 لایک
0 نظر
1396/12/28
طاها مزینانی
سحر قریشی هم که.......
هیچی نگیم بهتره
3 لایک
0 نظر
1396/12/28
طاها مزینانی
مضخرف.اصلا این معیریان و فرح بخش باید برن تو اون دنیا
ارزش یه ستاره هم نداره براهمین ستاره ندیم بهتره
1 لایک
0 نظر
1396/12/28
علی صالحی
سحرقریشی مصنوعی
امیرحسین صدیق هم به درد این نقش نمی خورد
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
جانیشتاین
پیشنهاد میکنم حتی اندازه 1 دقیقه هم وقتتونو پای این فیلم چرت و احمقانه هدر ندین😐
1 لایک
0 نظر
1396/12/23
عسلی
سحر قریشی همیشه مصنوعی بازی میکنه
0 لایک
0 نظر
1396/12/22
بهار مقتدر
چرت و پرت
بد بد بدبد بد بد بد بد بد بد بد بد
0 لایک
0 نظر
1396/12/11
حسام الدین
بهترین فیلم جهان
1 لایک
2 نظر
1396/12/11
علی موسوی نسب
😐
0 لایک
1396/12/25
محمد فیلم بین
اینه بغل بهتر یا این خزعبلات ؟؟؟
0 لایک
1399/07/03
مشاهده بررسی‌های بیشتر