تایتانیک

‏تایتانیک‏ (1997)
‏Titanic‏

7.9
رای شما:
0/10
بر اساس رای 166 کاربر
درام, عاشقانه

خلاصه داستان فیلم سینمایی تایتانیک
در جریان سفر با کشتی تایتانیک، «رز» (وینسلت)، دختری از خانواده ای ثروتمند که برای ازدواجی اجباری رهسپار امریکاست، اقدام به خودکشی می کند. اما «جک» (دی کاپریو)، مسافری فقیر از قسمت درجه ی سه کشتی، او را نجات می دهد. این دو به ی...

حواشی فیلم تایتانیک (0 حاشیه)
سوتی های فیلم تایتانیک (0 سوتی)
(Kate Winslet): قلب زن اقیانوسی عمیق از رازهاست ...
(Leonardo DiCaprio): زندگی، هدیه‌ایه که نباید حروم بشه؛ نمیدونی برگه بعدی زندگیت چیه، باید یاد بگیری روی تک تکِ روزاش حساب کنی...
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم تایتانیک (از مجموع 34 رای)

ارزش تماشا
8.9
خوش ساخت
9.1
بازیگری
8.6
خلاقانه
8.1
محتوای مناسب
7.5
تفکربرانگیز
7.4
مناسب خانواده‌
4.7
مناسب کودکان
2.1
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم تایتانیک (46 بررسی)
ایرانی وطن دوست
شاید تعجب کنید اما بنظر من یکی از فیلمهای مذهبی و معننوی هالیوود هست بنظرم....
1 لایک
0 نظر
1401/02/21
حسین پروان
عاشقانه ای  مبتذل اما بفروش
 نام جیمز کامرون تداعی کننده‌‌ دو جین فیلم پرفروش است. از آواتار تا گرفته تایتانیک. در این ‌شکی نیست که کامرون نبض بازار به خوبی درک میکند و دقیقا محصولی را تحویل تماشگر میدهد که باب میل او باشد،اما این یعنی اینکه فیلم شاهکار سال حتی خوب  است؟ فیلم های کامرون مانند فیلم های اسپیلبرگ هم فروش بالایی دارند و هم تماشگرانی‌در‌ هر سمی به‌خود جذب میکنند  ولی کامرون هم  مثل اسپیلبرگ بیشتر  فیلم هایش احمقانه و شعاری اند.
  ‌فیلم که با کلیشه ای ترین داستان عاشقانه تاریخ سینما،عشق بین ثروتمند و فقیر در احمقانه ترین جای ممکن یعنی کشتی تایتانیک شروع میشود. فیلم چنان به عشق ناممکن جک و رز میپردازد که اصلا اون فاجعه مهندسی تایتانیک را ول میکند و از تایتانیک به عنوان یک مکان دراماتیک  استفاده میکند،که بودن و نبودنش فرقی به حال تماشگر نمیکند.از همه بدتر بدمن فیلم،نامزد رز،  کال هاکلی(با بازی بیلی زین که هنوز  بهترین بازی عمرش توی اون چند قسمتی است که در سریال تویین پیکس دیوید لینچ حضور دارد) است،کال هاکلی‌ که نمی توان او را شخصیت دانست بلکه تیپ است.نامزدی که هی بین دو عاشق موش می ووند.فیلم به بدترین شکل ممکن توماس اندروز سازنده کشتی تایتانیک را احمق نشان میدهد‌ چنان که او اصلا به فکر جان مسافران نبوده  و قایق‌‌‌ های  نجات بسیار کمی  در کشتی به کار برده است و...
  تایتانیک فیلم پر بودجه احمقانه. فیلمی که نه فیلمنامه درستی دارد و نه بازیگری درستی، و حسابی از‌ دنیا پرت است. فیلم جز جلوه‌ های خیره‌کننده و موسیقی زیبا‌ و احساسی‌ اش چیزی دیگری برای عرضه ندارد،یک پروژه میلیونی سطل آشغالی.
4 لایک
2 نظر
1398/06/12
مهدی فرهمند
نقدهای بسیار جامع و دقیقی می نویسید با نگاهی موشکافانه👏👏👏
0 لایک
1398/06/13
حسین پروان
متشکرم از لطف شما دوست عزیز
0 لایک
1398/06/13
طرفدار میلی بابی براون
عالی عالی عالی عالی و عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی
2 لایک
0 نظر
1398/03/21
مجتبی
فوق العاده زیبا و عاشقانه و قشنگ و دلچسب........................................
0 لایک
0 نظر
1397/12/15
بامشی
بی شک اگه امتیاز 1000داشتیم این فیلم لایقش بود
1 لایک
0 نظر
1397/11/18
سید محمد موسوی
سلام.
دیدن تایتانیک تاوان زیادی دارد. برای جوان های آن زمان دیدن این فیلم جرم بحساب میومد. ما که نوجوون بودیم و یحتمل اعدام میشدیم :))))))برای همین من همین چندسال پیش دیدمش که به دهه سوم زندگی پا گذاشتم.
جیمز کامرون از لحاظ ذهنی کارگردان افسارگسیخته و بی ترمزیه. مثلاً ساخت فیلم آواتار نشون میده که این فرد برای تخیلاتش هیچ حد و مرزی قائل نیست. دیدن آثارش هم تاوان سختی داره چون با دنیایی روبرو میشی که شاید قبلش اصن بهش فکر نکردی. دنیای تایتانیک هم همینطور بود.
فیلم از لحاظ درام و قصه خیلی عالی بود. کامرون تونست بیشترین انرژی رو از بازیگراش بکشه. شیوه روایت داستان و قهرمان و ضدقهرمان رو با بالاترین میزان درایت نمایش داد. میشه گفت از بهترین ملودرام های تاریخ سینمای جهان بود البته با سانسور.
1 لایک
1398/01/29
فربد علیلو اونقدر که تعریفش میکنن خوب نبود
0 لایک
1 نظر
1397/10/08
بامشی
😲
0 لایک
1397/11/18
پرزیوال
منظوم
منظوم
منظوم
منظوم
منظوم
تایتانیک دوتا صفحه داره اون یکی رو پاک کن یک ماه پیش بعضیا گفتن ولی تو بازم..........
2 لایک
0 نظر
1397/05/20
مهلا
از بهترینهای عاشقانه است
1 لایک
0 نظر
1397/05/08
آقا علی
یه فیلم عالی و پر خرج و همچنین پر فروش
0 لایک
0 نظر
1397/04/28
هیوجکمن
منظوم دیگه شور شو دراووردی😡😡😡😡😡😡😡😡
1 لایک
3 نظر
1397/04/24
عسلی
چرا خب؟
0 لایک
1397/04/24
هیوجکمن
نمیبینی انگار مرده دیگه صفحات رو بازرسی نمیکنه از کی گفتم تایتانیک دوتا صفحه داره انگار نه انگار
0 لایک
1397/04/24
منظوم
سلام هیو جکمن عزیز.
درخواست شما در لیست بررسی قرار گرفته است.
لطفا شکیبا باشید.
از اینکه منظوم را هم از خود می‌دانید و در اصلاح آن سعی و تلاش می‌کنید، به خود مفتخریم و از شما متشکریم.
موفق باشید.
0 لایک
1397/04/25
هیوجکمن
منظوم اگه میخوای بزرگ ترین مشکلتو بهت بگم رو این پیام پاسخ بزار
1 لایک
0 نظر
1397/04/20
هیوجکمن
منظوم زنده ای
0 لایک
1 نظر
1397/04/19
منظوم
سلام دوست عزیز منظوم، وقت بخیر.
گزارش شما ثبت شده است و در لیست امور روزانه قرار گرفته است.
ولی همانطور که در جریان هستید، خوشبتانه طی چند روز گذشته کاربران منظوم به شدت افزایش پیدا کردند و نظرات و پیشنهادات و گزارشتات زیادی برای ما ارسال می‌کنند، لذا برای انجام تمام امور، نیاز به اولویت بندی است که به زودی صفحه دوم این اثر را اصلاح خواهیم کرد.
از اینکه اینقدر به منظوم اهمیت میدید و مارا در ارائه خدمات بهتر، یاری می‌فرمائید متشکریم.
موفق باشید.
1 لایک
1397/04/19
هیوجکمن
دوستان مثل اینکه منظوم خوابیده
0 لایک
0 نظر
1397/04/18
هیوجکمن
منظوم تایتانیک دو تا صفحه داره سریع یک شو پاک کن
0 لایک
0 نظر
1397/04/18
هیوجکمن
بسیار زیبا
0 لایک
0 نظر
1397/04/11
یونس
لئوناردو بینظیر بود
1 لایک
0 نظر
1397/02/16
عسل غریب عالییییی
0 لایک
0 نظر
1397/01/24
یونس
بی نظیره
2 لایک
0 نظر
1396/08/10
طرفدار میلی بابی براون
چون که بعضی از جاهای فیلم رو سانسور کردن
0 لایک
1398/03/21
ذغالک
تهش غمگین بود ولی کلا وقتی نگاه میکردم کتابشو ترجیح میدادم
0 لایک
1 نظر
1396/06/18
طرفدار میلی بابی براون
ببخشید این فیلم درام و عاشقانه هستش شما توقع داری اخر فیلم جشن و شادی باشه
0 لایک
1398/03/21
مشاهده بررسی‌های بیشتر