از باران کوثری تا رامبد جوان

واکنش هنرمندان به حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دختران هرمزگانی

هنرمندان مختلف در پست‌های اینستاگرام خود به حادثه جاده‌ای بامداد گذشته واکنش نشان دادند.
واکنش هنرمندان به حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دختران هرمزگانی
11 شهریور 1396
شناسه خبر : 4053300
نظرات مردم (52 نظر)
ترلان علیدوستی
فکر کنم منظوم هم سه شب سه شب دیگه خوابش نبره😂😂😂😂😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ذغالک
پاک نکردم پاک شد
یه پست دیگه هم یه جا پاک شده😯
منظوم را جن فرا گرفته است😅😅
0 لایک
1 نظر
1396/06/21
غــــریبه
😂
0 لایک
1396/06/21
غــــریبه
چرا سوالتو پاک کردی ذعالک جون
اومدم جواب بدم دیدم پاک کردی
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
غــــریبه
باز یه اتوبوس دیگه توی کهریزک
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
_یکتا_
تسلیت میگم.
0 لایک
0 نظر
1396/06/13
خیراندیش
واقعا مگه قیمت هواپیماخیلی زیاده که اینارو با هواپیما نبردن؟
هواپیمای ایران که خیلی ارزونه
0 لایک
0 نظر
1396/06/12
مسعود محمدی ولوجردی
خوبه دولت هست
راننده خوابش میبره
راننده بی احتیاطی میکنه
راننده به قوانین احترام نمیزاره
دولت مقصره
مبادا یه سری از تقصیرات گردن ما مردم
و عدم استفاده درست ما از تکنولوژی بیفته
بندازید گردن دولت
به خدااااااااا
1 لایک
0 نظر
1396/06/12
الهه
اینم جواب خیلی ها که فقط میگن دولت دولت واقعا که
حالم از آدم های غرغرو بهم میخوره که بلدن بگن دولت کرد دولت کرد برید اول فرهنگتان رو درست کنید بعد بیاید مثل کارشناس کارشناس ها نظر بدید
0 لایک
0 نظر
1396/06/12
الهه
ما تازگی فقط بلد شدیم اشتباه بکنیم و گردن دولت و رییس جمهور بندازیم
تا زمانی که خودمون قانون رو انجام ندیم نه رییس جمهور نه رهبر و نه هیچکس دیگه ای نمی تونه برامون کاری انجام بده.
مردم فرهنگ اخلاقی و شعور ندارند چون سر ساختمان پلاسکو به جای اینکه کمک کنند راه آمبولانس و پلیس باز بشه عکس و فیلم گرفتند
مردم فرهنگ اخلاقی ندارند چون تا زمانی که یک کسی زنده است نه تنها قدرشو نمیدونندبلکه دم فرودگاه کسی رو که از کن جایزه آورده می خوان بزنن وقتی که مرد میان سر تشیع جنازش براش گریه میکنن میگن چقدر آدم خوبی بود.
وقتی مردم انقدر دم از قانون و رعایت اون می زنند هیچکس توقع نداره که به خاطر خواب آلودگی جون سرمایه و آینده این ملت رو بگیرند
وقتی مردم اینجورین چه توقع از رییس جمهور و رهبر ودولت
0 لایک
4 نظر
1396/06/12
وروجک
الهه جان حرفات درست و قشنگه اما تا نصفش
۱)مردم ما مردم غنی فرهنگ هستند و توشون خیلی پیدا میشه آدمای بی شخصیت اما این دلیل نمیشه مردم رو بی فرهنگ خطاب کنید
1 لایک
1396/06/12
الهه
حرف شما صحیح
اما اگه یک نفر ما بی شخصیت باشه رفتارش مثل بیماری مصری بین آدما انتقال پیدا میکنه
0 لایک
1396/06/15
الهه
حرف شما صحیح
اما اگه یک نفر ما بی شخصیت باشه رفتارش مثل بیماری مصری بین آدما انتقال پیدا میکنه
0 لایک
1396/06/15
الهه
حرف ما صحیح ولی اگه یک نفر از مردم ما بی شخصیت باشه به قول خودتون ،
رفتارش مثل بیماری مصری بین آدما منتقل میشه
مردم ما غنی فرهنگ هستند اما در ظاهر
باطن رو همه دارم میبینیم
0 لایک
1396/06/15
سارا
اون هایی که قطع نخاع شده اند به خودشون میگن کا شکی مرده بودیم اینجوری فلج یه جاه نیفتاد بودیم واقعا که آدم دلش درد می کنه
خیلی جوون بودن حتما کلی آرزو برای آینده خودشون داشته بودن
3 لایک
1 نظر
1396/06/11
...روژان...
اهوم.خیلی دردناکه.
1 لایک
1396/06/11
خیراندیش
وروجک جان منظورمو‌نفهمیدی من اینو میگم که آخه چرا دولت باید سرمایه های مارو با اتوبوس ببره
چرا با هواپیما نبره
حالا گیریم که پرواز نبوده تو اون تاریخ
چرا با قطار نبره
ما هرسال شاهد خبرهایی‌با چنین موضوعی هستیم
0 لایک
3 نظر
1396/06/11
وروجک
حرف و نظر شما کاملا متینه اما اگه برای هر اردویی بخوان انقدر هزینه کنن که حتما با هواپیما و در اولویت دوم با قطار که هزینه خیلی زیادی میشه از طرفی با بودجه مملکت نمیخونه و اگر واقع بین باشیم الان اقصاد کشورمون به خاطر تحریم های ظالمانه و احمقانه خیلی ضعیف شده و اگر انقدر هزینه زیاد بشه اقتصادمون فلج میشه
من به نظر شما احترام میزارم اما بازم میگم از نظر من مقصر فقط و فقط اون راننده بوده وگرنه این همه با اتوبوس میرن مسافرت چه اتفاقی براشون میفته مگه؟؟
4 لایک
1396/06/11
خیراندیش
مگه هواپیما چقده اوا ۳۴نفر بودن تقریبا میشده۱۲ملیون
۱۲ملیون خیلیه؟.
0 لایک
1396/06/11
خیراندیش
مگه هواپما قیمتش چقدره؟
0 لایک
1396/06/12
...روژان...
وروجک جان راست میگه.در شبکه خبر هم علت حادثه رو خواب آلودگی راننده اعلام کردن.
3 لایک
0 نظر
1396/06/11
وروجک
این خیلی بده که هر چیزی رو بندازیم گردن دولت
این فاجعه هیچ ارتباطی به دولت نداره
یک راننده وقتی خوابش میاد نبلید رانندگی کنه این فاجعه تنها به گردن همون راننده است و بس
اگه ما از خودمون شروع کنیم و تنها گردن این و اون نندازیم شاید بتونیم مشکل جامعه مون رو حل کنیم
حداقلش اینه که وقتی خوابمون میاد رانندگی نکنیم که اینطوری با جون بقیه بازی نکنیم
بازم میگم این فاجعه تلخ به هیچ وجه به گردن دولت نیست چون به گفته منابع معتبر ایراد نه از جاده بوده نه از وسیله نقلیه فقط به خاطر خواب آلودگی راننده بوده
5 لایک
7 نظر
1396/06/11
ساحل
آفرین به این همه درک
3 لایک
1396/06/11
غــــریبه
بازم مثل همیشه لایک وروجک
3 لایک
1396/06/11
وروجک
قربوت برم عزیزم ممنون
0 لایک
1396/06/11
وروجک
مرسی گلم
0 لایک
1396/06/11
وروجک
مرسی دوستان گلم
0 لایک
1396/06/11
وروجک
مرسی دوستان گلم
0 لایک
1396/06/11
...روژان...
موافقم.
1 لایک
1396/06/11
ستاره سهیل
آقا آرمین میشه اینقدر جزئیات حادثرو نگید:(فک نمیکنم کسی ازمنظومی ها دوست داشته باشه جزئیات این حادثه تلخ رو بدونه.#تسلیت -هرمزگان
1 لایک
0 نظر
1396/06/11
ساحل
یاخدا.دوباره یه اتفاقی افتاد شروع کردین به قضاوت کردن.
2 لایک
0 نظر
1396/06/11
خیراندیش
#هرمزگان_تسلیت
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
خیراندیش
واقعا دولت یعنی اینقدر فقیره که نمیتونه سرمایه های کشورمونو با هواپیما بفرسته
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
علی
واقعا چی میشه گفت ازین همه بی مسعولیتی و بی فکریا
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
غــــریبه
کاربر یه بنده خدا
عوض فحش دادن همدردی کن لااقل....
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
فاطمه.رض
خانم مهناز خیراندیش باهاتون موافقم کاملاااا

این دولت و مسولین اگه واقعا وظیفه شناس بودن نمیذاشتن اتوبوس همچین اردویی که تیزهوشان و سرمایه های کشورمون توش بودن اون ساعت از شب راهی شه ,
واقعا تاسف واره
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
خیراندیش
واقعا برای مسئولین متأسفم فقط چندتا کلمه بلدن و یکی از اون کلمه ها اینه«ای کاش»و «اگه»با این حرفا هیچ چیز درست نمیشه به فکر یک چاره باشید
آدم دیگه جرأت نمیکنه بچشو بفرسته اردو
طوروخدا یک فکری کنید
وقتی شنیدم اشک تو چشام جمع شد
وقتی که یکی از مسئولین که عمرش بالاست میمیره سه روز عزای عمومی اعلام میشه
ولی این همه دختر جوون فوت کردن یکی هیچکارش نشد
حداقل یک روز عزای عمومی
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
ساحل
آدم واقعانمیدونه چی بگه؟
وقتی این جورخبرا به گوش آدم میرسه.آدم نمی دونه خودش تا یه ساعت دیگه زنده است یا نه
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
رضاشاهین فر
تا کی باید شاهد ندونم کاری یه سری آدم باشیم تا کی بی احتیاتی میدونید این دخترا چقد آرزو تو سر داشتن ازدواج بچه داشتن و...
خدا صبر بده واقعا اامسال و سال گذشته نحس ترین سال بوده
ایشالا مسولین رسیدگی کنن تا شاهد همچین اتفاقایی نباشیم..
ایران وطن من تسلیت هرمزگان تسلیت و خصوصا خانواده های این عزیزان که با هزارتا آرزوی قشنگ رفتن زیر خاک ..
تسلیت و صبر بسیار واستون از خدا میخوام 😟😢😭
1 لایک
0 نظر
1396/06/11
مشاهده نظرات بیشتر