فیلم خوب است. حرف برای گفتن داره. خدا قوت به محمد حسین مهدویان و تیمش. . . . مهدویان بی شک یکی از عجوبه های سینما در این دهه است. به شخصه دوست داشتم دردی که شخصیت "نوشین" در پایان زندگیش کشید رو شخصیت عرب داستان بکشه. ولی این به معنی این نیست که پایان فیلم لاتاری بد باشه.