آس و پاس

‏آس و پاس‏ (1394)
‏As o Pas‏

4.4
رای شما:
0/10
بر اساس رای 387 کاربر
کمدی, موزیکال
اکران شده در 1395/07/28

خلاصه داستان فیلم سینمایی آس و پاس
مرز کمرنگی بین واقعیت و خیال است. حسن آس و پاس در مسیر وصول طلب پدر مرحومش از ملک سلمان کلاهبردار، در فضایی فانتزی تبدیل به شخصی رویایی می‌شود عشق به دختر ملک سلمان او را از ادامه ی ماموریتش باز می‌دارد و...

«عبدالله علی‌خانی»، تهیه کننده‌ی فیلم «آس و پاس» در خصوص اکران این فیلم گفت:
«ما دوست داشتیم آس و پاس را در عید فطر و یا اوایل تابستان به نمایش بگذاریم، اما به دلیل این که فیلم‌های دیگر برای نمایش عمومی انتخاب شده بودند، جایی برای اکران آس و پاس نبود.»
اکران فیلم «آس و پاس» به کارگردانی «آرش معیریان» برای کودکان بی‌سرپرست تحت پوشش خیریه مهر لیلا شامگاه جمعه 12 آذرماه 1395 در سینما عصر جدید برگزار شد.
«مهدی انصاری» درباره‌ی فیلم «آس و پاس» بیان داشت:
«یک بخش دیگر فیلم که خیلی ناراحت‌کننده است حجم بسیار زیاد آن است که وقت مخاطب را تلف می‌کند و حتّی با داستان کلیشه‌ای هم فیلم جلو نمی‌رود بلکه یکهو یک ربع تا بیست دقیقه رقص و آواز و یکسری خواننده‌های قبل از انقلاب را داریم که گریم‌شده آمدند و جابه‌جا مخاطب سالن از نحوه گریم و نوع خواندن شعرهای قبل از انقلابی می‌خندد که این یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها در نگاه مخاطب است. فیلم به شدت وامدار مهران مدیری است به خاطر شخصیت بهروز عشقی در فیلم «در حاشیه» که آقای غفوریان آن را تکرار می‌کند. ترکیبی از رقص و عشق مثلثی و پسر فقیر و دختر پولدار و ترکیب آن با سینمای کودک است! آس و پاس را نمی‌شود توصیف کرد و فقط باید دید!»
سوتی های فیلم آس و پاس (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم آس و پاس (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم آس و پاس
محصول: موسسه سینمایی پویا فیلم
پخش کننده: موسسه سینمایی پویا فیلم
میزان فروش: 3،674،928،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم آس و پاس (از مجموع 71 رای)

ارزش تماشا
5
خوش ساخت
4.7
بازیگری
3.8
خلاقانه
1.2
محتوای مناسب
0
تفکربرانگیز
3.6
مناسب خانواده‌
5.5
مناسب کودکان
7.6
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم آس و پاس (92 بررسی)
جوجو
فک کنم بچه ها خیلی از این فیلم خوششون بیاد😏
چرررررت محض مث اکثر فیلمای دیگه ای ک قریشی نقش اصلیشه
0 لایک
0 نظر
1399/04/26
اسلایم الکی بود
0 لایک
0 نظر
1398/05/24
یلدا
برای بچه های زیر پنج ساله
1 لایک
0 نظر
1398/05/03
هدیه
ندیدمش ولی از بازیگرا وتیزرش معلومه اشغاله
1 لایک
0 نظر
1398/01/20
افرا
از جمله کمدی های درجه یک تاریخ سینمای ایران😅😅
آقای معیریان تا کی میخوای شعور مخاطبو به مسخره بگیری؟
1 لایک
0 نظر
1397/10/25
سهیل
آیا خرید یا دانلود قانونی فیلم های معیریان کار درستی است؟اگر خیر چرا؟
0 لایک
2 نظر
1397/06/01
یونس
چون...
2 لایک
1397/06/01
سهیل
همچنین اگر بله چرا؟😉😉
0 لایک
1397/06/02
پرزیوال
جمع کنید این فیلمارو
0 لایک
0 نظر
1397/05/10
بیسیمچی
انیمیشن
0 لایک
0 نظر
1397/05/08
آیدآ اصلا ب این فیلم نباید ۱روهم داد😐
1 لایک
0 نظر
1397/04/29
آیدآ 👎👎
0 لایک
0 نظر
1397/04/29
ترنم.ر تیکه های خنده دار داشت ولی ارزش سینما رفتن رو نداشت چون واقعا متن بی هدفی داشت و فضای خیالیش شاید مقداری جالب بود ولی برای کودکان
0 لایک
0 نظر
1397/04/29
هیوجکمن
خجالت خجالت
0 لایک
0 نظر
1397/04/27
سربازولایت
منظوم جان ببخشیدفیلم ارزش یک باردیدن رادارد یعنی چه توارزیابی ها؟
0 لایک
1 نظر
1397/04/24
آرتاس منتیل
چرا واقعا به این فیلم 10 دادید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 لایک
1397/04/27
هیوجکمن
چرت
0 لایک
0 نظر
1397/04/16
فاطمه نژاده
فیلم فانتزی و قشنگی بود
بیشتر کودکان به این فیلم ها علاقه دارن پایان جالبیم داشت بنظرم
0 لایک
0 نظر
1397/04/16
الینا❤رئال مادرید
عالی بود
0 لایک
0 نظر
1397/01/29
طاها مزینانی
مضخرف
0 لایک
0 نظر
1397/01/13
ویدا بیات
خیلی فیلم ضعیف و بچه گانه ای بود
حیف خانم رهنما که توی این فیلم بازی کردن
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
عسلی
زحمت میکشی هزینه میکنی فیلم میسازی یه چیز درست بساز خب
1 لایک
0 نظر
1396/08/14
عسلی
تا سینمای ایران میاد پیشرفت کنه یه فیلم های چرتی مثل این جلوشو میگیرن
0 لایک
0 نظر
1396/08/14
یونس
خود فیلمم مثل اسمش آس و پاس بود . پسرخاله من تو سینا خوابش برد 😂😂😂😂😂
2 لایک
0 نظر
1396/08/06
علیرضا علینژاد
طنز نبود
ولی از مزخرف بودنش خندم گرفت.
0 لایک
0 نظر
1396/08/01
طناز
افرا جون همچین میگی‌حیف پولم که انگار یک‌ملیارد هزینه کردی
صد هزارتومن بیشتر هزینه کردی؟
ادای این گدا گودله هارو در نیارید
0 لایک
0 نظر
1396/06/22
ترلان علیدوستی
مهران غفوریان با حال بود توش.
و اون پسر کوچولو که که چشم کله پاچه رو می خورد.
0 لایک
0 نظر
1396/06/19
علی موسوی نسب
چررررررررررررررت
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
افرا
حیف پولم
0 لایک
0 نظر
1396/06/08
سجاد پیری
صحنه های فان زیاد داشت خوب بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
امیر هژبریان بسیار بسیار بسیار بسیار عالی
0 لایک
0 نظر
1396/06/06
سحر؟؟؟ عالییییییییییییییی
0 لایک
0 نظر
1396/05/26
جوجو بدک نبود
0 لایک
0 نظر
1396/05/22
طاها مزینانی
بد نبود
0 لایک
0 نظر
1396/05/20
محمد سمیعی
اصلا قشنگ نبود ، من فقط نگاه میکردم تموم شه زودتر 👎
0 لایک
0 نظر
1396/05/17
ارمین درسته موضوع کلی ش چرت بود ولی یه جاهایی بامزه بود .....
0 لایک
0 نظر
1396/05/09
سجاد نبیونی
بیش از اندازه بد بود
0 لایک
0 نظر
1396/04/23
تینا خجالت داره که همچین فیلمی توسینما اومد به اینا پروانه ساخت میدن اما به فیلمای خیلی قشنگ نه
0 لایک
0 نظر
1396/03/26
آرتین لوس و مسخره و دلقک بازی و

دیگه چی بگم
0 لایک
0 نظر
1396/03/17
اتنا
زیبا بود
0 لایک
0 نظر
1396/03/15
پری ~_~ یه فیلم لوس که به نظرم به درد بچه ها می خورد
0 لایک
3 نظر
1396/03/11
کارن
به بچه ها توهین نکن
0 لایک
1396/07/28
کارن
منظورت چی بود?
0 لایک
1396/07/28
کارن
به درد عمت میخوره
0 لایک
1396/07/28
علی رضا
چررررررررررررررته
0 لایک
0 نظر
1396/03/05
معصومه خوب بود فقد همین
0 لایک
0 نظر
1396/03/01
عشق عاشق سحرم
0 لایک
0 نظر
1396/02/30
حسین مرادی عااااااالی
0 لایک
0 نظر
1396/02/30
یونس یزدی نیا
خوب بود. درجه یک نبود ولی سرگرمم کرد و اوغاتی رو خندیدم ولی اونجوری نبود که از خنده دل درد بگیرم. در کل قشنگ بود پیشنهاد میکنم ببینین
0 لایک
0 نظر
1396/02/20
سارا صادقی مضحک
0 لایک
0 نظر
1396/02/20
مهران مطهری
عالی هست خیلی قشنگ بود
0 لایک
0 نظر
1396/02/20
طاها آرین سلام / خریداری کنم؟ زیبا هست؟
0 لایک
0 نظر
1396/02/19
سارا خیییلییی قشنگ بود.ارزش دیدنو داره!
0 لایک
0 نظر
1396/02/19
ستی
خیلی خوجلع دوسش دارم فقط از اونجایی که میگه گردنبند دوس دارم
0 لایک
0 نظر
1396/02/10
شیوا
از نظر کمدی قشنگ بود و من خوشم اومد
1 لایک
0 نظر
1396/02/06
مهدی
یه افتضاح هنری ... واقعا جای تاسف داره همچین فیلمی واسه سینمای ایران
1 لایک
0 نظر
1396/02/03
سیاوش انصاری
فیلم توهینی بود به شعور مخاطب
0 لایک
1 نظر
1396/01/30
سارا صادقی
منظورت چیه??
0 لایک
1396/02/20
علیرضا
فجیع بد
0 لایک
0 نظر
1396/01/26
افرا
ضعیف و مسخره
0 لایک
0 نظر
1396/01/24
ارغوان پرفکت
0 لایک
0 نظر
1396/01/16
وروجک
خییییییییییییییییییییییییییییلی معمولی و حتی بچگانه
0 لایک
2 نظر
1396/01/16
کارن
مگه بچه ها چه شونه?
0 لایک
1396/07/28
کارن
واسه چی هر چیز آشغالل از جمله این کثافت رو به بچه ها نسبت میدین???!!!
0 لایک
1396/07/28
امیر نورانی
بسیار بسیار بسیار بسیار عالی
0 لایک
0 نظر
1396/01/15
سحر
فقط سحر قریشی
0 لایک
0 نظر
1395/11/17
سحر
بسیار عالی
0 لایک
0 نظر
1395/11/17
پارسا
بسیار عالی
0 لایک
0 نظر
1395/10/20
محمدباقر گیلانی
فقط فیلم ساخته بودن با بازیگر معروف
چیز دیگه ای نداشت
1 لایک
0 نظر
1395/10/19
مریم صدیقین من که از رفتنم بسیار پشیمانم ، نه داستان داشت ، نه بازی جالبی و حتی خنده دار هم نبود ، واقعا کیفیت فیلم خیلی پایین است
0 لایک
0 نظر
1395/10/16
مصطفی بختیارزاده
یک فیلم طنز خانوادگی برای یک بعد ظهر زمستانی و رهایی حداقل دو ساعته از مشغولایت ذهنی .
0 لایک
0 نظر
1395/10/09
محمدامین سهرابی
جالبه
0 لایک
0 نظر
1395/10/09
ابوالفضل
فیلمش قشنگه
0 لایک
0 نظر
1395/10/07
آرتین مناسب خانواده
2 لایک
0 نظر
1395/09/29
مبینا
عالیییییییییی،بسیار خنده دار
0 لایک
0 نظر
1395/09/27
امیرحسین فدایی عالی
0 لایک
0 نظر
1395/09/27
پریچهر سجادی
برا خندیدن و فکر نکردن خوبه
1 لایک
0 نظر
1395/09/20
محدثه خداپرست
مسخره
1 لایک
0 نظر
1395/09/20
خردمند
فقط لیلابلوکات.
0 لایک
0 نظر
1395/09/03
علی احمدی
اگه این فیلم رو برین سینما صد در صد پشیمون از سینما برمیگردین
1 لایک
1 نظر
1395/08/27
شهروز ب
من که از رفتنم پشیمون نشدم هرچند فیلم نامه کپی از یک اثر قدیمی بود. ولی من از دیدن فیلم لذت بردم، فیلم کمدی، یکمی لوس، ولی ٥٠٪‏ برای خندیدن اثر گذار بود، هرچند از اون پرچم امریکا خوشم نیومد ولی برای من حقیقت تلخ دامادهای گرین کارتی تداعی شد، از بین فیلم های این ماه به نظر من دومی هست
1 لایک
1395/09/17
مشاهده بررسی‌های بیشتر