ایمان قائم مقامی

‏ایمان قائم مقامی‏
Iman Ghaem Maghami

سرپرست نویسندگان
انیماتور

ایمان قائم مقامی کارگردان، بازیگر و انیماتور سینما و مدرس زبان هندی، سال 1360 در تهران متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی کارگردانی و کارشناسی ارشد زبان هندی است.
قائم مقامی برای اولین بار با تله فیلم آرزو به کارگردانی خود وارد عرصه حرفه‌ای سینما شد.

سوابق کاری ایمان قائم مقامی
کارگردان
سرپرست نویسندگان
انیماتور
مسئول جلوه‌های ویژه بصری
بازیگر
نویسنده
طراح شخصیت (کارکتر)
طراح فضا
ایمان قائم مقامی کارگردان انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ادامه تولید انیمیشن سینمایی «کلاف» گفت: پیش از این به تهیه کنندگی زنده یاد حبیب الله کاسه ساز یک پروژه انیمیشن سینمایی با نام «کلاف» در دست داشتیم که نگارش آن توسط کوروش برزگر انجام شده بود که بعد از فوت زنده یاد کاسه ساز این پروژه متوقف شد.

وی ادامه داد: تولید این انیمیشن سینمایی قرار است به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی به زودی از سر گرفته شود.

این کارگردان انیمیشن تاکید کرد: ۶۰ درصد از پروژه «کلاف» در زمان زنده یاد حبیب الله کاسه ساز تولید شده بود و تنها ۴۰ درصد از آن باقی مانده است که در خرداد ماه ادامه تولید آن آغاز می شود و مژگان قائم مقامی به عنوان مشاور کارگردان و مجری طرح و حسین یاراحمدی به عنوان سرپرست تولید در این پروژه همکاری دارند.
وی توضیح داد: «کلاف» را می توان یک انیمیشن سینمایی در فضای عرفانی دانست که در مورد فرزند یک شهید است که با روح پدرش در ارتباط است و او را برای کمک به مردم تشویق می کند.

قائم مقامی در پایان گفت: ما در این انیمیشن در نظر داریم به صورت غیرمستقیم فضای جبهه و انسان های فداکار را به تصویر بکشیم و تمام تلاش خود را کرده ایم تا جوانان بتوانند با این فضا انس بگیرند.
ایمان قائم مقامی آخرین کارگردانی بود که مرحوم حبیب الله کاسه ساز با ایشان در حال انجام یه فیلم سینمایی بود که ایمان قائم مقامی کارگردان کلاف بود و حبیب سینمای ایران تهیه کننده آن را بر عهده داشت.
نظرات مردم (1 نظر)
زهرا جدیدی
خوش ذوق،با انرژی،با استعداد و خیلی موفق♥️😄
1 لایک
0 نظر
1398/02/23