سیدحسام نواب‌صفوی

‏سیدحسام نواب‌صفوی‏
SeyyedHesam NawabSafavi


حسام نواب‌صفوی، بازیگر تلویزیون و سینما، سال 1353 در تهران متولد شد.
وی تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه و موفق به اخذ مدرک کارشناسی بازیگری‌ شد.

سوابق کاری سیدحسام نواب‌صفوی
«حسام نواب صفوی»، موسسه حقوقی «نواب صفوی» را تاسیس کرده تا در این موسسه به طور خاص در خدمت هنرمندان باشد تا در صورت بروز مشکل به آنها مشاوره و کمک ارائه کند.
«حسام نواب صفوی»، برای اولین بار در کنسرت «فرزاد فرزین» در برج میلاد در جضور مخاطبان بی شمار برای نواختن پیانو روی صحنه رفت اما جدای از سورپرایز حاضران از نوازندگی، لباس خاص و یکدست سفید او برق عجیبی در چشم همه انداخت؛ کت و شلواری خوش استایل با طرحی ویژه که با نورهای صحنه مطابقت خوبی داشت و تصویر بسیار خوبی از او ارائه داد.
«حسام نواب صفوی»، از آن دسته کسانی است که از بی توجهی به خودش و درهم برهمی، واقعا متنفر است. با تحلیل یقه پیراهن ها و کت های حسام نواب صفوی به خوبی پی می برید که او مردی خوش مشرب و باسلیقه است و در ظاهرش چنان وسواس دارد که مو را از ماست بیرون می کشد. از طرح هایی که برای لباس هایش انتخاب می کند کاملا پیداست که تصمیم های او قاطع و غیرقابل تغییر است. برای او که در تمام عمر به دنبال خاص بودن بوده و حداکثر دقت و وسواس ممکن را در رسیدن به این اعتقاد خرج داده، داشتن و پوشیدن لباس هایی که از طرز فکرش دور باشد ارزشی ندارد حتی اگر آن لباس در تمام دنیا منحصربه فرد باشد و میلیون ها نفر آرزوی داشتنش را داشته باشند.
در دی ماه ١٣٩٣ «حسام نواب صفوی» با انتشار پُستی در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرد که شبکه‌ی فارسی وان در پی شکایتی که او طرح کرده، بسته شده است. نواب صفوی در بخشی از نوشته‌ی خود گفت: «وقتی شبکهٔ فارسی وان اقدام به پخش سریال‌های غیر اخلاقی کرد متأسفانه طلاق‌هایی موسوم به طلاق‌های فارسی وان شکل گرفت و بنیان خانواده خیلی از خانواده های ایران مورد هدف قرار گرفته شد و از هم پاشیده شد بعد از آن در نهایت رذالت، هویت ایرانی مورد تمسخر قرار گرفت.» وی هم چنین با اشاره به جریحه‌دار شدن احساسات مردم، ادعا کرد که با طرح شکایت توسط او و با رسیدگی قوه قضاییه کشور موجب متلاشی و بسته شدن این شبکه شده است
نظرات مردم (23 نظر)
مژگان
🎂
0 لایک
0 نظر
1398/07/18
حسین مهدیپور
صورت خودشو جای حضرت عباس امام علی حضرت ابراهیم گذاشته فقط نیمه شعبان خودشو جای امام زمان نذاشته خدارو شکر
0 لایک
0 نظر
1398/06/22
یلدا
خوبه
0 لایک
0 نظر
1398/06/22
غــــریبه
تولدت مبارڪ
0 لایک
0 نظر
1397/06/22
سهیل
ازش بدم میاد ولی خدایی کپی الویس پریسلیه
1 لایک
0 نظر
1397/06/22
رادین
ازش زیاد خوشم نمیاد ولی تولدش مبارک
0 لایک
0 نظر
1397/06/22
عسلی
از گلزار هم بدتره
3 لایک
0 نظر
1397/04/31
فاطی*
قیافشون یه طوریه که اصلا نقش مثبت بهش نمیخوره هر چند همیشه نقش فرعی بازی میکنن
2 لایک
0 نظر
1397/04/31
الینا❤رئال مادرید
ادب چیزه خوبیه به خدا
0 لایک
0 نظر
1397/02/16
الینا❤رئال مادرید
تو توماج چرا توهین میکنی شهر بی دروازه اس مگه
0 لایک
0 نظر
1397/02/16
مشاهده نظرات بیشتر