واییی سه بار دیدم هر سه بار گریه کردم واقعا فیلم عالیی بود
مخصوصا اونجا که انسی گفت دارین چراغونی میکننین واسه عروسی حسین با اونجاش که زیبا وقتی حسین مرد رفت کنارش گفت مادرم حسین مادر آخی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭یا وقتی گفت من نمی دونستم بابات آدم میکشه😭😭😭😭عالی بود خانوم تینا پاکروان