عضویت از شهریور 1396
ستاره 33
بررسی 1،141
لیست 0
مشارکت 0
آرتاس منتیل
نگا خانم علیدوستی من حرف از حرفه ای بودن میزنم، کاری که سریال های حرفه ای جهان دارن انجام میدن سریالی مثل بازی تاج و تختی که وقتی یک قسمتش قبل از اینکه از شبکه پخش بشه لو میره و میاد تو اینترنت ولی وقتی پخش میشه 12 میلیون نفر میان آنلاین نگا میکنن و رکورد پخش جهان رو میزنه !
ما داریم نقد میکنیم، نقد خیلی خوبه, متاسفانه تو ایران بیشتر نقد ها مخرب و کلا نقد رو به چهره تخریب میبینند در صورتی که این ضعف واقعا برای شهرزاد دیده میشه و در راستای بهبود سینمای ایران و رشد این موضوع مطرح میشه. اصلا قصد چلنج و چالش با سلایق شما یا دیگران نیست، در اینکه سریال شهرزاد محبوبه و موفق بوده حرفی نیست ولی قطعا قطعا قطعا ایراد هایی داره که نمیشه کدمان کرد و اگه این ایراد ها تو سریال های بعدی ایرانی تکرار نشه؛ ما هم میتونیم سریال های در سطح جهانی بسیازیم.
0 لایک
1397/04/05
آنیتا جونی
جسارت می کنم که دخالت انجام میدم ولی اگر خیلی تو مبحث فیلم و سریال هستید خودتون برید تحصیل کنید و بسازید از نظر من البته ببخشید به شما چه که سریال کی توضیع میشه البته این رو نمیخواستم بگم ولی این هم نقد من بود که وقتی سریال درجه بالایی بین بعضی ها داره به چیز های دیگری نگاه می کنن نه به پخش سریال که کاملا خنده داره
0 لایک
1397/04/06
آرتاس منتیل
من واقعا هیچ حرفی ندارم دو نقطه خط !
0 لایک
1397/04/07
بیوگرافی ترلان علیدوستی
ترلان علیدوستی هنوز متنی برای معرفی خودش ننوشته است.
ستاره‌ها
33