شروع فصل 3 شهرزاد

فصل سوم «شهرزاد» کلید خورد

رامین ناصرنصیر با انتشار پستی در اینستاگرام خود از شروع فیلمبرداری فصل سوم مجموعه پرطرفدار شهرزاد خبر داد.
فصل سوم «شهرزاد» کلید خورد
11 شهریور 1396
شناسه خبر : 4734666
نظرات مردم (26 نظر)
ترلان علیدوستی
از اول هم قرار بود شهرزاد ۵۸ قسمت باشه در ۳ فصل مثل اینکه البته اگه اشتباه نکرده باشم.خیلی قشنگه خوبه که فصل ۳ داره.
0 لایک
0 نظر
1396/06/13
الهه
نمیره ببخشید
نمیشه اشتباهه
0 لایک
0 نظر
1396/06/12
الهه
کاش آخرش قباد نمیشه و شهرزاد و قباد بهم برسن حالم به میخوره از عشق فرهاد و شهرزاد همش آرمان گرایی
0 لایک
0 نظر
1396/06/12
ترانه
خوبه
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
ریحانه ذالنوری
چه عالی 🙌
منم شنیدم که فصل دوم ۲۲ قسمت
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
فاطمه.رض
و به گفته عوامل این سریال سه فصل بیشتر ندارد
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
فاطمه.رض
در ضمن این خبر کاملاا صحت داره
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
فاطمه.رض
دوستان من توی خبری خوندم فصل دو ۲۲ قسمته
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
یک بنده خدا
آیا این خبر صحت داره خدا کنه منم با همگی موافقم .
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
ترانه
آهان مرسی وروجک جون😍😘
البته الان خوبه دوسش دارم کسل کننده نیست.
1 لایک
0 نظر
1396/06/11
وروجک
نه عزیزان از اولش قرار بود شهرزاد سه فصل باشه
1 لایک
0 نظر
1396/06/11
ترانه
اگه جذاب و خوب باشه منم دوست دارم ادامه پیدا کنه اما اگه کسل کننده بشه هرچی زودتر و تو اوج تر تموم شه بهتر
فصل دومش که الان دو وسه قسمته که جذاب شده
1 لایک
0 نظر
1396/06/11
♡تینا♡
هرروزم شهرزاد داره کاراکتر اضافه میکنه بلقیسو اینا من که نمی بینم میشنوم اینارو
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
♡تینا♡
مطمئا باش تا فصل ده ادامه پیدا میکنه از ستایشم بیشترمیشه منم اصلا از نرگس مخمدی خوشم نمیاد بی احساسو سرده تو بازی

به نظر من اگه از فیلم سینمایی هم دوقسمت بسازن جالب نیست و قسمت اول جذابیتشو از دست میده چه برسه به سریال
سلام بمبئی هم فصل دودراره😂😂😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
مینا
وای اره ستایش فصل دومش واقعا افتضاح بود ولی امید وارم شهرزاد اینطوری نشه
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
ستاره سهیل
منم دیگه سریال ستایشودنبال نکردم تیناجون. اصلا من بخاطر بازی آقای مهدی پاکدل، بازی بد نرگس محمدی ومهدی سلوکی روتحمل میکردم خخخخ تا نقش آقای پاکدل تموم شد منم دیگه ادامه ندادم دیدن این سریالو:)خداکنه لااقل این سریال شهرزاد به سرنوشت سریال ستایش دچارنشه خخخخخ.ودیگه بیشترازاین کش دار نشه خخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
♡تینا♡
هههه منم از ستایش دیگه خسته شدم ازبس کش داشت😂دیگه هم ادامه ی ستایشو ندیدم😅
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
ستاره سهیل
موافقم باهات تینا جون.هرسریالی فقط قسمت اولش جذابه هرچی کش دارتر میشه دیگه جذابیتش روازدست میده مثل ستایش خخخخ.
1 لایک
0 نظر
1396/06/11
ابوالفضل
واقعیت داره
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
شادی
امیدوارم زیبا باشه ومثل فصل ۲ ضعیف نباشه.....
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
مشاهده نظرات بیشتر