منم دیگه سریال ستایشودنبال نکردم تیناجون. اصلا من بخاطر بازی آقای مهدی پاکدل، بازی بد نرگس محمدی ومهدی سلوکی روتحمل میکردم خخخخ تا نقش آقای پاکدل تموم شد منم دیگه ادامه ندادم دیدن این سریالو:)خداکنه لااقل این سریال شهرزاد به سرنوشت سریال ستایش دچارنشه خخخخخ.ودیگه بیشترازاین کش دار نشه خخخخ
0 لایک
0 نظر
پاسخ دهید
1396/06/11
گزارش شما ارسال شد! متشکریم که در حفظ فضای فرهنگی منظوم ما را یاری میکنید
نمیشه اشتباهه
منم شنیدم که فصل دوم ۲۲ قسمت
البته الان خوبه دوسش دارم کسل کننده نیست.
فصل دومش که الان دو وسه قسمته که جذاب شده
به نظر من اگه از فیلم سینمایی هم دوقسمت بسازن جالب نیست و قسمت اول جذابیتشو از دست میده چه برسه به سریال
سلام بمبئی هم فصل دودراره😂😂😂😂