واکنش پولاد کیمیایی به برندگان سیمرغ

کاش جایزه کسی که امسال حقش هست را سالها بعد ندهیم!

پولاد کیمیایی در کنار عکسی از علی حاتمی، در صفحه اینستاگرام خود متنی را منتشر کرد و نسبت به جوایز جشنواره فیلم فجر و داوری‌ها واکنش نشان داد.
کاش جایزه کسی که امسال حقش هست را سالها بعد ندهیم!
22 بهمن 1395
شناسه خبر : 3287415
منبع: خبر آنلاین
نظرات مردم (2 نظر)
ارسیس
هرکه باشی و به هرجا برسی اخرین منزل هستی قبراست چه خوبست به ارای بزرگان سینما در جشنواره احترام بگذاریم و خودرا ازانها برتر و داناتر ندانیم چون انها گلچینی از بزرگانند!
0 لایک
0 نظر
1395/11/27
سیاوش
واقعا در این جشنواره به مسعود کیمیایی بی حرمتی شد
0 لایک
0 نظر
1395/11/22