سروش گودرزی

‏سروش گودرزی‏
Soroush Goodarzi


سروش گودرزی، بازیگر تلویزیون و سینما، سال ۱۳۵۳ در شهر خرمشهر متولد شد.
وی دارای مدرک کامپیوتر از دانشگاه "آزاد اسلامی" تهران است.
گودرزی با بازی در فیلم «پارتی» به سینما‌ آمد و مدتی بعد با بازی در مجموعه‌ی پرطرفدار «خط قرمز» (قاسم جعفری – 1380) به شهرت رسید.

سوابق کاری سروش گودرزی
گودرزی با بازی در «مسافری از هند» به چهره‌ی اول مطبوعات تبدیل می‌شود.
سروش گودرزی در فیلم «دنیا» در کنار بزرگانی چون محمدرضا شریفی‌نیا و گوهر خیراندیش بازی کرده است.
«دنیا»، دومین همکاری گودرزی با هدیه تهرانی به شمار می‌رفت و اگر چه داستان فیلم حول‌وحوش دو شخصیت تهرانی و شریفی‌نیا می‌گشت، اما او نیز در کنار الهام حمیدی بازی قابل قبولی از خود ارائه می‌دهد.
سروش گودرزی بعد از «پارتی» به تلویزیون باز می‌گردد و همراه با چند جوان دیگر از جمله شهرام حقیقت‌دوست، علی منصوری، ایمان شراقی و پویا امینی در سریال «خط قرمز» ایفای نقش می‌کند.
کارگردانی مجموعه‌ی «خط قرمز» را قاسم جعفری بر عهده داشت و این کار با داستان قابل توجه‌اش درباره‌ی چند جوان عاصی و فراری که در مسیر رفتن به ناکجا آباد با حوادث پیش بینی نشده دست و پنجه نرم می‌کنند، مورد استقبال فراوانی قرار می گیرد. و همه عوامل آن به شهرتی یک شبه می رسند که از آن جمله باید به سروش گودرزی اشاره کرد. چهره‌ی نجیب ،نگاه نافذ و صورت گرم گودرزی او را به چهره روز بدل می کند و از اینجا راه برای موفقیت‌های بعدی او باز می‌شود.
سروش گودرزی در فیلم «پارتی» ساخته‌ی سامان مقدم که مرتبط با اوضاع و احوال سیاسی دانشجویی همان سال‌ها بود، در کنار دو چهره‌ی با تجربه، هدیه تهرانی و علی مصفا قرار می‌گیرد و با جنجال‌هایی که پیرامون موضوع و توقیف فیلم و در نهایت اکران مجدد اثر با حذف چند صحنه صورت می‌گیرد، او نیز هم‌پای دیگر عوامل فیلم شناخته می‌شود.
نظرات مردم (4 نظر)
طیبه باقری مفرد
خیای‌بازیگرمزخرفیه
حالم‌ازش‌به‌هم‌میخوره
1 لایک
0 نظر
1400/09/03
طیبه باقری مفرد
خیلی‌بازیگربدیه‌به‌نظرمن‌همین۷اثری‌هم‌داشته
زیادش‌هست
1 لایک
0 نظر
1400/09/03
غــــریبه
چرا کم کارن پس؟؟؟؟
منظوم پیامک از دیار باقی رو به آثارشون بی زحمت اضافه کنید....
1 لایک
1 نظر
1396/06/12
سید محمد م
موافقم
0 لایک
1396/06/12