لحظه گرگ و میش

‏لحظه گرگ و میش‏

 (1396)
6
رای شما:
0/10
بر اساس رای 125 کاربر
تاریخی, درام
آی‌فیلم
آرشیوی

خلاصه داستان سریال تلویزیونی لحظه گرگ و میش
داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود زندگی خانواده‌ای اصیل ایرانی در طول سه دهه است، که با محوریت زندگی تنها دختر خانواده که از دهه ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و... آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

آهنگ تیتراژ سریال لحظه گرگ و میش
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

متن آهنگ لحظه گرگ و میش محمد معتمدی (خواننده)

آسمان چشم او آیینه کیست

آن که چون آیینه با من روبرو بود

درد و نفرین، درد و نفرین بر سفر باد

سرنوشت این جدایی دست او بود

آه آااه

گریه مگن که سرنوشت

گر مرا از تو جدا کرد

عاقبت دل های ما

با غم هم آشنا کرد

با غم هم آشنا کرد

چهره اش آیینه کیست

آن که با من روبرو بود

درد و نفرین بر سفر

این گناه از دست او بود

این گناه از دست او بود

ای شکسته خاطر من

روزگارت شادمان باد

ای درخت پر گل من

نو بهارت ارغوان باد

ای دلت خورشید خندان

سینه تاریک من

سنگ قبر آرزو بود

سنگ قبر آرزو بود

آنچه کردی با دل من

قصه سنگ و سبو بود

من گلی پژمرده بودم

گر تو را صد رنگ و بو بود

ای دلت خورشید خندان

سینه تاریک من

سنگ قبر آرزو بود

سنگ قبر آرزو بود

ای شکسته خاطر من

روزگارت شادمان باد

ای درخت پر گل من

نو بهارت ارغوان باد

ای دلت خورشید خندان

سینه تاریک من

سنگِ قبر آرزو بود

سنگِ قبر آرزو بود

سنگِ قبر آرزو بود

سنگِ قبر آرزو بود

سنگ قبر آرزو بود
نمایش بیشتر
آهنگ تیتراژ لحظه گرگ و میش با صدای محمد معتمدی (خواننده)
حواشی سریال لحظه گرگ و میش (0 حاشیه)
سوتی های سریال لحظه گرگ و میش (1 سوتی)
در قسمت قبلی سریال که جمعه 5 بهمن پخش شد؛ دکتر حامد برای خداحافظی به دیدن خانواده وحدت آمده بود و دکتر احسان به او گفت عجله کند تا از پرواز جا نماند.زیرا دو ساعت بیشتر وقت نداشتند. اما آنموقع در فیلم شب بود. در قسمت بعد که شنبه 6 بهمن پخش گردید؛ ما در سکانس بعدی دکتر حامد را دیدیم که با مادر و خواهرش(طاهره) در خانه خودشان مشغول جمع کردن لباس ها هستند و کاملاً روز است و باز هم دکتر حامد می گوید دو ساعت تا پرواز مانده!! این میتواند اهمال کاری منشی صحنه باشد یا شاید بی حواسی تدوینگر.
دیالوگ های سریال لحظه گرگ و میش (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

سریال ارزش یک بار دیدن را دارد؟


سریال از لحاظ فنی با کیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار سریال غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام سریال، مفید و ارزشمند هست؟


مسائل مطرح در سریال جزو دغدغه‌های شما نیز هست؟


فضای این سریال با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای سریال مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال لحظه گرگ و میش (از مجموع 27 رای)

ارزش تماشا
7.7
خوش ساخت
7.2
بازیگری
7.6
خلاقانه
6.3
محتوای مناسب
6.3
موضوع ملموس
4.8
مناسب خانواده‌
7.7
مناسب کودکان
5.2
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال لحظه گرگ و میش (60 بررسی)
الهه دوسش داشتم
0 لایک
0 نظر
1399/02/21
حمیدرضا خوش گفتار
به شخصه برام جذاب بود چون که داستان زیبای احساسی داشت باب میل من بود.
0 لایک
0 نظر
1399/02/21
علی فیلم بین
و اما لحظه گرگ و میش!
فکر میکنم لحظه گرگ و میش هر چقدر در نیمه ی اول سریال منحصر به فرد بود از اون جایی که ازدواج سروش و یاسمن وارد سریال شد شد یک سریال با المان های آشنای سریال سازی: دلسوزی و حس مادرانه، مرد حریص و طمع کار، بحران های نوجوانی و ....
که همه و همه اتفاقا قابل تقدیره که مورد تاکید قرار گرفتن توی سریال. نیمه ی دوم سریال رو از این لحاظ ضعیف تر میدونم نسبت به نیمه ی اول که سریال وارد فاز تک داستانی و تک بحرانی شدن پیش رفت. به طور مثال چندین قسمت فقط به گول خوردن سروش و عاشق شدن اش نسبت به زن کلاهبردار پرداخته شد که این قسمت ها میتونست هم کوتاه تر باشه و هم باعث نشه که حضور بقیه ی اعضای خانواده کم رنگ بشه!!
بازی های فیلم با وجود جدید بودن اکثر چهره ها نچسب نبود و قابل قبول در اومده بود و توی گریم ها هم واقعا نمی تونم نظر مثبت یا منفی داشته باشیم!
گریم یک دستی پسر خانواده که حرفه ای کار شده رو تحسین کنیم یا برای گریم پیری یاسمن انتقاد کنیم؟
توی این سریال پیری زن ها با تکنیک عینک انجام نشده و گریم شان با کم پشت شدن ابروهایشان انجام شده!!!
نیمه دوم سریال هم تاکید بیش تری به معضلات روز جامعه داره و هم مثل نیمه ی اول تاکید به وحدت خانواده و هم تاکید به لحظه ی گرگ و میش!
شاید برای همین هم بود که پایان سریال کاملا ایرانی بود....
پایانی که مهر تایید بزنه بر اینکه وحدت خانواده وحدت جواب داد!
0 لایک
0 نظر
1397/12/27
محمودانتظامی
چه پایان درخشان و تراژدی بود منقلب شدم !🤣😂😂😁🤣🤣😂😂🤣🤣🤣🤣
2 لایک
0 نظر
1397/12/26
عاشق سینما
تازه بخشی از داستان یه کپی بشدت ضعیف از سریال شهرزاده
1 لایک
0 نظر
1397/12/24
عاشق سینما
مجموعه ای از کلیشه های سریالای ایرانی
1 لایک
0 نظر
1397/12/24
فواد مهر ورز
چی میشه اگه خونواده همدیگه رو بغل نکنند؟
مگه ما با بقیه فیلما مشکل داشتیم که آقای اسعدیان بخواد واقع نمایی کنه./
0 لایک
1 نظر
1397/12/23
فواد مهر ورز
خیس نکنی خودتو رفیق
1 لایک
1397/12/24
ممدرضا
این چند پارگی فیلمنامه رو نمیتونم درک کنم! من خیلی از قسمتای این سریال رو ندیدم اما الان انگار دارم یه سریال دیگه میبینم!
2 لایک
0 نظر
1397/12/22
محمودانتظامی
و کست غلط که کلا مشکل اساسی سینمای ایران هست اسعدیان چه تو سریال چه تو فیلم مدام رو به زوال هست متاسفم !😐😳😡
1 لایک
0 نظر
1397/12/20
ریحانه
افتضاح
2 لایک
0 نظر
1397/12/20
یونس
به عبارتی دیگر باید بسیار خشن برخورد کرد !
فیلمی یا سریالی که ساخته نمیشود ، خاله زنک های فیلمنامه ای سعی میکندد با خاله زنک های دیگر صدا و سیمایی همسو شوند و دوشاخ بسیار زیبا را به مخاطبان نداشته هدیه دهند !||!
2 لایک
1397/12/19
زهرا ~
باز لااقل ستایش یه عینک دادن دستش بپوشه یاسمن که از اول سریال تا حالا همون شکلیه با همین فرمون بره جلو پسرش از خودش پیرتر میشه
2 لایک
1397/12/18
سید محمد موسوی
سلام.
من که گفتم همایون گندشو درآورده که! سریال رو دادن دست چارتا بچه...هیچی به هیچی اصن. اسعدیان کارنامه ش رو با یه 0.25 ناقابل؛‌سیاه کرد. حالا حالاها باید سگ دو بزنه تا بتونه این 25صدم رو از کارنامه ش پاک کنه.اصن هرکی میاد تو تلویزیون؛‌گند میزنه به خاطرات ما...
0 لایک
1397/12/19
سید محمد موسوی
سلام.
من فکر میکنم بازیگر نقش پسرش، از خود‌ المیرا دهقانی بزرگتر باشه. آخه بچه 18 ساله اینقدر ریش سیبیل؟؟ آب بست به این سریال از همون قسمت دوم سوم...
0 لایک
1397/12/19
طرفدار میلی بابی براون
هر کی موافقه که سریال لحظه گرگ و میش عالی بود لطفا لایک کنه.
3 لایک
2 نظر
1397/12/14
علی فیلم بین
هیچ کدوم از دو تا کامنت ات رو نتونستم لایک کنم چون نه به نظرم عالی بود و نه بد.
یه سریال نسبتا خوب توی شرایط الان تلویزیون.
1 لایک
1397/12/14
طرفدار میلی بابی براون
ممنون از نظرتون علی فیلم بین
0 لایک
1397/12/16
ثنا اسمعیلی
منظوم سلام لطفا بخش بازیگران رو ویرایش کنید بعضی ها اشتباه گذاشته شدن ممنون
2 لایک
0 نظر
1397/12/06
طرفدار میلی بابی براون
عالیی من که هر شب می بینم
12 لایک
4 نظر
1397/12/01
طرفدار میلی بابی براون
شما ها هم هر شب می بینید؟
1 لایک
1397/12/02
محمدامین مهراد
سریال قشنگی بود .
1 لایک
1398/04/13
پویان حلاج
سلام.چرا دیگه فعال نیستید؟؟
0 لایک
1398/07/13
مهدیان
سلام من هم هر شب میبینمش.... به نظرم ارزش دو بار دیدن رو داره
0 لایک
1399/04/04
زهرا ~
درسته سریال عاشقانه است ولی دلیل نمیشه همه با هم ازدواج کنن😞
3 لایک
2 نظر
1397/11/30
سید محمد موسوی
خخخخخ :))))))))
الان که شده سریال ترکیه ای!! مثلث عشقی، مربع عشقی...معلوم نیس کی به کیه!؟ هرکی از راه رسید از خونواده وحدت ی پسر کند برد. یاسمنم که شوهرش حسابی تو زرد از آب درومده و عشق قبلیش برگشته و قس علیهذا
2 لایک
1397/12/01
طرفدار میلی بابی براون
راست می گی زهرا
1 لایک
1397/12/01
طرفدار میلی بابی براون
واقعا
0 لایک
1397/12/14
طرفدار میلی بابی براون
دیگه فیلم داره مسخره میشه
0 لایک
1397/12/14
سید محمد موسوی
سلام. فیلم از اول هم مسخره بود. وقتی نویسنده فیلم نتونه دو سه قسمت اول رو جذاب بنویسه؛ باقی قسمتا هم از مزه میوفتن.
0 لایک
1397/12/15
زهرا ~
تو یکی از قسمتا داشتن با این دوربین قدیمیا سلفی میگرفتن😞
2 لایک
1397/11/17
سید محمد موسوی
سلام.
سریالِ‌ سوتی هایِ فراوان بهترین اسمِ براش. شاید مصائب یاسمن. یکی از این دوتا.
عراقیه با جنگنده ش میومد تو خاک ایران، همه کشور تاریک میشد. بعدش اون دختره رفته رو تراس داره هواخوری میکنه!!؟؟ داشتیم اصن؟؟
داغون شدم با دیدن این سریال. از همایون انتظار نمیرفت
2 لایک
1397/11/18
راما حسنی
خیلی یخ و سورژه تکراری.حیف پول که برای ساختن این سریال صرف شد.فقط به شعور مخاطب توهین میکنه..
2 لایک
3 نظر
1397/11/14
سید محمد موسوی
سلام.
مثه اینکه پولی صرف ساخت این سریال نشده هنوز. تهیه کننده از جیب داره خرج میکنه.صداوسیما پولی نداره بهشون بده گویا.
اما واقعاً سریال مزخرفی شده. مخصوصاً کاراکتر یاسمن که بدفرم رویِ مخه.
1 لایک
1397/11/14
طاها مزینانی
یک دیگه بی انصافیه آقای موسوی
3 لایک
1397/11/17
زهرا ~
البته من این سریالو تماشا نکردم و نمیتونم نظری بدم ولی باهاتون موافقم قرار شد دیگه تو منظوم به حق امتیاز بدیم و 1 و 10 ندیم
1 لایک
1397/11/18
سید محمد موسوی
سلام آقای ریحانی.
لطفاً اگر بازم ایشون رو میبینید بهشون بفرمایید وای به روزی که بگندد نمک(از طرف یکی از هوادارن آثار ایشون)
2 لایک
1397/11/11
سید محمد موسوی
سلام.
عجیبه. من تا الان دوبار برای این بررسی شما جوابیه نوشتم. اما هردوبار حذف شده!!
1 لایک
1397/11/13
سید سجاد امیری من با طراحی صحنه و گریم این فیلم مخالفم، اصلا حس دهه 60 رو منتقل نمیکنه، دیالوگ ها هم همینطور، ولی فیلمنامه خوبه.
2 لایک
0 نظر
1397/11/08
سید محمد موسوی
سید محمد موسوی
گرگ و میش، قهر دوباره بیننده با تلویزیون.
در قسمت قبلی دو سکانس مبتذل و بیهوده دیگه هم بود.
یکی سکانسی که یاسمن و حامد در آشپزخونه تنها میشن و یاسمن طوری به حامد نزدیک و بهش خیره میشه که من یه آن به یاد فیلم های زیرنویس دار هالیوودی افتادم!! و جمله ای میگه که مضمونِ بیا با من ازدواج کن!! داره. خب این دختر در تمام قسمت های قبلی که ما دیدیم؛ سعی میکرد مغرور باشه و از راز دلش کسی باخبر نشه، علی الخصوص همین حامد!! پس یکهو چی شد که گفت:"اگر من و تو روی اون صندلی ها بودیم چی؟" که بعدش با انکار حامد مواجه بشه؟؟ این سکانس خیلی بی معنی بود. درضمن من گمون نکنم تو دهه شصت یه همچین آزادی هایی در آشکارایِ یک مجلس به یک دختر داده میشده. اونم از طرف پسری که اعلام شده خانواده ش خیلی مقید و متعصب و مذهبی هستن...
در سکانس بعدش هم یاسمن جفت پا میپره تو خلوت سیما و هادی(کاراکتر داداشش) و یه جورایی خودش رو میتَپونه تو حرفاشون و سیما رو تهدید میکنه و در برابر تعجب داداشش و سیما فقط سیما رو سفت بغل میکنه و میبوسه و میره داخل. خب این سکانس غیرموجه و بدردنخور و غیرلازم و بی ادبانه چه جایگاهی در سریال داشت؟؟ آیا اسعدیان فقط میخواسته سریال بسازه که سریال ساخته باشه؟؟ آیا مدیران سیما بهش گفتن آب ببند تو سریال و مردم رو تا عید سرگرم کن و هی لفتِ ش بده؟؟ این که نشد کار عزیز من...
از اون پلان بوسه احسان روی شونه فاطمه گودرزی هم میگذریم. بهرحال خانم گودرزی 17 سال از آقای کمالی بزرگتره و جای مادرشه...بعدشم بوسه از روی چادر نماز گویا ثوابم داره. بگذریم...
7 لایک
0 نظر
1397/11/07
سید محمد موسوی
گرگ و میش، قهر دوباره بیننده با تلویزیون.
هرگز نمیشه تمام سلیقه ها رو با یک فیلم یا سریال راضی نگه داشت. و هرگز نمیشه تمام ذائقه ها رو در یک فیلم یا سریال بنمایش گذاشت. و هرگز نمیشه مخاطب ایرانی رو به همین راحتی ها پای تلویزیون نشوند.
اما میشه گاف نداد. میشه درست کار کرد. میشه طوری فیلم ساخت که حداقل ها در اون رعایت بشه.
وقتی در یک پلان شب رو نشون میدی و احسان و حامد رو که با عجله به سمت فرودگاه عازم هستن و اعلام میشه که فقط دو ساعت مونده تا پرواز , ولی در سکانس بعدی روز رو نشون میدی و حامد داره با مادر و خواهرش باروبندیلِ ش رو جمع میکنه و بازم میگه پروازم دیر میشه, این یعنی گاف منشی صحنه یا تدوینگر یا بی حوصلگی کارگردان در نمایش صحیح زمانِ فیلم(شایدم زیاد عجله داشتن) خب وقتی شما با اسم همایون اسعدیان نشستی پای تلویزیون؛ انتظار نداری چنین گافی ببینی!! داری؟؟
5 لایک
0 نظر
1397/11/07
عسل 191ح فکر می کنم سریال خوبی باشه چون تو این چند شب خوب پیش رفته
3 لایک
0 نظر
1397/11/04
سید محمد موسوی
گرگ و میش ، آشتی سینما با تلویزیون !!
عادت نداریم به همایون اسعدیان در تلویزیون. شاید خوب باشد و شاید نه. باید منتظر بود و دید.
ترکیب بازیگران کمی ناآشناست اما کاملاً صداوسیمایی و عامه پسند است.
موضوع فیلم تا کنون بیشتر عاشقانه نشان داده شده تا سریالی تاریخی و دراماتیک.
کمی در نمایش ارتباط بین کاراکترها دچار سردرگمی هستیم.مخصوصاً ارتباط بین بچه های خانواده.
بنظر می آید بهتر بود از بازیگرانی استفاده می شد که جراحی پلاستیک کمتری روی صورت شان انجام شده باشد.
باورپذیرکردن اینکه فیلم در حال و هوای دهه شصت رخ می دهد را نمی توان با نمایش مکرر باجه زردرنگ تلفن همگانی و فروش شامپو لطیفه تخم مرغی در ظرف یک لیتری آن هم در کیوسک روزنامه فروشی!! بیشتر کرد.
این سالها تمایل کارگردانها(سینمایی و تلویزیونی)به ساخت آثاری که نمایش دهنده دهه های 50 و 60 است, بسیار زیاد شده و بنظر ساخت یک شهرک سینمایی مستقل مربوط به آن دوران خیلی ضروری می نماید.
گرچه باید دید همایون اسعدیان با این نوستالژی کاری هایش چه چیز را میخواهد بنمایش بگذارد؛ اما به خوبی مشخص است این فیلم هم نمی تواند تاب و تعب مردم در کوران جنگ و تغییرات حاصل از انقلاب را نشان دهد.
باید منتظر ماند و دید.
9 لایک
0 نظر
1397/11/03
سید محمد موسوی
سلام.
من یادمه بعد از سریال پدر سالار که اکرم محمدی و محمود پاک نیت نقش زن و شوهر رو داشتن؛ تو سریال فکر پلید وقتی پسر سیاوش طهمورث و اکرم محمدی بزرگ شد, نقش بزرگسالی این پسر رو دادن به محمود پاک نیت و ما همه ش فکر می کردیم که چطور در یک سریال این محمود پاک نیت شوهر اکرم محمدی شده و در یک سریال دیگه پسرش؟؟
الان همین عدم باورپذیری رو بین علیرضا کمالی و فاطمه گودرزی دارم. خیلی تو انتخاب بازیگر ضعیف عمل شده.
2 لایک
1397/11/03
طرفدار میلی بابی براون
من با تو موافقم مهدی مهربان
1 لایک
1397/12/01