سایه بان

‏سایه بان‏

 (1396)
6.1
رای شما:
0/10
بر اساس رای 101 کاربر
درام
نسیم
آرشیوی

خلاصه داستان سریال تلویزیونی سایه بان
سایه بان قصه‌ی زندگی امروز ما و شما است. ۲ رفیق که در منطقه ای کارگرنشین بزرگ شده‌اند تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه‌هایشان را روشن نگه دارند. ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می‌شود در رگ هایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر، اما زخمی در راه است؛ زخمی که سنگ محکی است برای رفاقت دیرینه‌شان...

آهنگ تیتراژ سریال سایه بان
مشاهده همه
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

متن آهنگ مریض حالی محسن چاوشی‌حسینی

نه جیک جیک مستانت
نه سردی زمستانت
رجوع کن به دستانت
که روز های بسیاری
که ظلم ها روا کردی
به دست های بسیاری
شبانه مرد گاریچی
به خانه میکشد خود را
اگر که مادیان خسته
اگر طناب هم پاره
درون مرد همواره
کشیده میشود باری

مریض حالیم خوش نیست
نه خواب راحتی دارم
نه مایلم به بیداری
درون ما تفاوت هاست
تو مبتلا به درمانی
نه من دچار بیماری
کنار تخت میخوابم
مگر هوا که بند آمد
نفس کشیدنت باشم
تو روز میشوی هر شب
و صبح میشوی هر روز
تو خواب راحتی داری

خیال بافیت بد نیست
خیال کن که خواهی رفت
همین که رفتی و مردم
تلاش کن که برگردی
و در کمال خونسردی
مرا به خاک بسپاری
زیاد یاوه میگویم
گره بزن زبانم را
زیاد از تو مینوشم
بگیر استکانم را
بگیر هرچه را دارم
ببخش هر چه را داری

مریض حالیم خوش نیست
نه خواب راحتی دارم
نه مایلم به بیداری
درون ما تفاوت هاست
تو مبتلا به درمانی
نه من دچار بیماری
کنار تخت میخوابم
مگر هوا که بند آمد
نفس کشیدنت باشم
تو روز میشوی هر شب
و صبح میشوی هر روز
تو خواب راحتی داری

تورا شبانه تا هر شب
به روی شانه خواهم برد
تورا شبانه خواهم مرد
شبانه های لب هایم
لبانه های شب هایت
شبانه های بیداری

چه بی قرار و سنگین بار
به خانه میکشم خود را
چه بی گدار در قلبم
زبانه میکشی خود را
من از تو سخت دلگیرم
تو از که سخت بیزاری
نمایش بیشتر
آهنگ تیتراژ سایه بان با صدای محسن چاوشی‌حسینی
حواشی سریال سایه بان (0 حاشیه)
سوتی های سریال سایه بان (0 سوتی)
دیالوگ های سریال سایه بان (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

سریال ارزش یک بار دیدن را دارد؟


سریال از لحاظ فنی با کیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار سریال غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام سریال، مفید و ارزشمند هست؟


مسائل مطرح در سریال جزو دغدغه‌های شما نیز هست؟


فضای این سریال با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای سریال مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال سایه بان (از مجموع 18 رای)

ارزش تماشا
8.3
خوش ساخت
6.6
بازیگری
5.9
خلاقانه
8.8
محتوای مناسب
7
موضوع ملموس
4.4
مناسب خانواده‌
6.8
مناسب کودکان
4.7
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال سایه بان (76 بررسی)
نگین قاسم زاده
این مسئله که واقعیات جامعه را به تصویر می‌کشد واقعا خوب است ولی طولانی شدن داستان موجب نارضایتی مخاطب میشد
3 لایک
0 نظر
1398/06/08
خانم حقانی
در این سریال مشکلات مردم را بازگو کرد و این خیلی باعث جذابیتش شد
1 لایک
0 نظر
1398/06/05
یلدا
بازی های خوبی داشت
2 لایک
0 نظر
1398/05/20
طاها مزینانی
ولی خیلی کش دادنش
0 لایک
0 نظر
1397/07/22
طاها مزینانی
سریال خیلی خوب و قوی بود
0 لایک
0 نظر
1397/07/22
ن.ت
این سریال به نظر من خیلی قشنگه
0 لایک
0 نظر
1397/06/28
ترنم منظوم جان پخش این سریال تموم شده و سریال هاتف جایگزینش شده...
0 لایک
0 نظر
1397/06/27
یونس
افرین خیلی قوی بود👍👍
1 لایک
1397/05/16
امیر نوربخش
♥️
0 لایک
1397/05/16
افسانه بانو من قبلا سریال رو ندیدم ، الان ببینیم یا نه ؟ خوبه یا بد
0 لایک
4 نظر
1397/05/07
Amir
مزخرفه
وقت تلف کنی
هی کشش دادن گند زدن بهش
0 لایک
1397/05/07
افسانه بانو
خیلی ممنون از پاسختون . موفق باشید
0 لایک
1397/05/07
یونس
آیا این همه نظرات دوستان رو ندیدید؟؟!!!!
1 لایک
1397/05/07
افسانه بانو
دیدم . برای اطمینان بیشتر دوباره پرسیدم
0 لایک
1397/05/08
وروجک
و آقای محمد ولی‌‌زادگان یکی از نقشای اصلی رو داشتن اضافه کنید لطفا
0 لایک
1 نظر
1397/03/05
منظوم
سلام وروجک منظوم، کاربر خوب و فعال ما.
از حسن نظر و گزارش همیشگتان بسیار متشکریم.
بله هر دو مورد که فرمودید اصلاح و اضافه شدند.
موفق باشید.
0 لایک
1397/03/23
وروجک
منظوم جان بانو آزیتا حاجیان حضور نداشتن تو فیلم لطفا اصلاح کن
0 لایک
0 نظر
1397/03/05
طاها مزینانی
پر از آه و ناله و اصلا خیلی چرک بود
0 لایک
0 نظر
1396/11/21
ستاره سهیل بازی هیچکدوم از بازیگرا خوب نبود بجز آقای کامران تفتی
0 لایک
0 نظر
1396/11/03
ستاره سهیل بازی هیچکدوم از بازیگرا خوب نبود بجز آقای کامران تفتی
0 لایک
0 نظر
1396/11/03
ستاره سهیل پایان سریال بد بود😒
0 لایک
0 نظر
1396/11/03
وروجک
آره واقعا چه توضیحات کاملی داشت
مرسی منظوم که هستی
و همچنین مرسی خواهری که هستی
1 لایک
3 نظر
1396/11/03
غــــریبه
فدات عزیزم
1 لایک
1396/11/03
منظوم
سلام و عرض ادب دوست گرامی.
ممنون بابت حضور فعالتون، قطعا در قبال این حضور شما، ما هم باید پاسخگویی متقابل رو داشته باشیم.
قلب منظوم با کاربرانش می‌تپد.
0 لایک
1396/11/03
وروجک
😊😊 خیلی دوست داریم منظوم
0 لایک
1396/11/03
غــــریبه آبجی جان
برو پیج منظوم در سی و پنجمین جشنواره فجر
برو کامنتای پایین
منظوم به من پاسخ داده جواب سوال تورو
3 لایک
4 نظر
1396/11/03
وروجک
مرسی گلم
0 لایک
1396/11/03
غــــریبه
قربونت
0 لایک
1396/11/03
منظوم
سلام و روز بخیر دوست گرامی.
تشکر بابت توجه به کامنت‌های دیگر و حس مسئولیت پذیری در قبال پاسخ‌دهی بهشون.
1 لایک
1396/11/03
غــــریبه
سپاس
0 لایک
1396/11/03
سپنتا ملکی
این سریال بدنبودولی بازی بازی اقای پیرزاده عالی بود.
0 لایک
0 نظر
1396/11/02
میریام
واقعاکه این چه پایانی بود؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/11/02
ستاره سهیل بجز بازی آقای کامران تفتی که عالیه بازی بقیه بازیگرا چنگی به دل نمیزنه😀😀
0 لایک
0 نظر
1396/10/19
فیلم بین
کسل کننده شده
0 لایک
0 نظر
1396/10/19
علیرضا مسجدجامعی
نظر دوستان رو در مورد کامنتهام میخوام ، ممنون میشم روی کامنتهای من فکر کنید و نظر خودتون رو بگید ...
0 لایک
0 نظر
1396/10/11
علیرضا مسجدجامعی
اما اگر بخوایم یکی از ایرادهاش رو بگیم ، علاوه بر اسلومویشن کردن های بی مورد و بقیه موارد ،،، بنظر من مادر نامزد دختر که به اصطلاح مخالف این ازدواج هست ، بسیار بسیار فرد منطقی و با شعوریه و از اون مادرانی هست که کمتر از روی احساسات حرف میزنه و حرفهاش حساب شده و از روی اعتقاده نه از باد هوا ، اما اینکه چرا میگم این قسمت بنظر من نقص حساب میشه این هست که کارگردان با قرار دادن یک انگیزه غلط بغل این همه محاسن و منطق مادر (که اون انگیزه مخالفت با ازدواج فعلی برای رد کردن دختر برادرش هست) ، اون رو از چشم بیننده انداخته و بیننده ازش خوشش نمیاد و این باعث میشه مخاطب بجای اینکه متوجه منطق و حساب و کتاب درست مادر باشه و ازش درس بگیره ، به چشم یک آدم منفی به اون نگاه کنه و حرفهاش هیچ سودی برای مخاطب نداشته باشه ... (امیدوارم تونسته باشم نظرم رو منتقل کرده باشم)
0 لایک
1 نظر
1396/10/11
مینااااا
کاملا باهاتون موافقم این نظر من هم هست چون من واقعا نقش مادر رو دوست ندارم
0 لایک
1396/10/11
مشاهده بررسی‌های بیشتر