رای ما رو پس بده

بنفش‌های کبود شده!!!

بازیگران و هنرمندان از جمله کسانی بودند که بیشترین تبلیغ را برای رای‌آوری حسن روحانی انجام دادند. حال بسیاری از آنان از رای خود ابراز پشیمانی کرده و بصورت آشکارا از دولت و اقداماتش گله‌مندند.
بنفش‌های کبود شده!!!
21 آذر 1396
شناسه خبر : 0919766
منبع: منظوم
نظرات مردم (16 نظر)
مهناز خیراندیش
به نظرتون بیکاری و گرونی چه عواقبی داره؟
معلومه درصد طلاق٬اعتیاد
بیشتر میشه
فکر کردین چرا مردم ایران جزو غمگین ترین و عصبانی ترین مردم جهانند؟
0 لایک
0 نظر
1396/09/22
مهناز خیراندیش
هنوز که هنوزه خیلیا توی کرمانشاه کانکس ندارن
0 لایک
0 نظر
1396/09/22
مهناز خیراندیش
دوستان شاید برای من و شما هیچی نباشه
اما برای طبقه پایین جامعه خیلیه
0 لایک
0 نظر
1396/09/22
مهناز خیراندیش
الان شش ماه نیست که دولت دوازدهم شروع شده
توی این شش ماه هزاران مشکل داخل این کشور رخ داده و آبرومون در سطح بین المللی رفته
نان گران شد
دارو گران شد
بیکاری پنج درصد افزایش یافت
ویزیت پزشکان گران شد
شهریه دانشگاه ها گران شد
0 لایک
0 نظر
1396/09/22
فاطمه هادی
من که حمایت نمی کنم نه از اصلاح طلب نه از اصولگرا من از اونی که وضعیت خوبی رو برای مردم به وجود بیاره حمایت می کنم
0 لایک
0 نظر
1396/09/22
مهناز خیراندیش
فکرکنم مردم دوره ی بعد از اصولگراها حمایت کنند
0 لایک
0 نظر
1396/09/22
مهناز خیراندیش
فکر میکنم تا چندین سال دیگه از دولت دوازدهم به عنوان دولت سیاه یاد بشه
0 لایک
0 نظر
1396/09/22
آرمین
رهبر گفت رای بد شما به خود شما برمیگرده
فقط خوشم میاد دوتا پست باران کوثری از رو نمیره
1 لایک
0 نظر
1396/09/21
ستاره سهیل
کلیدگم شده خب 🔑😂لطفا هرکی کلیدروپیداکردبرسونه دست صاحب کلید😂کلیدپیدانشدکلیدسازخبرکنید🔐🔨😂من رنگ بنفش رو دوست نداشتم وندارم پس الانم عذاب وجدان ندارم😂انتخاب ملت بوده وقابل احترام.الانم غرنزنیم کاریه که شده دعاکنیم کلیدپیدابشه😂نتیجه گیری اخلاقی:انتخابهای بزرگ زندگی شوخی بردار نیست,سرنوشت سازه😊
1 لایک
1 نظر
1396/09/21
یونس
👍👍👍👍
0 لایک
1396/09/21
یاسمین کاظمی
درسته که اوضاع الان مملکت افتضاحه ولی نمیشه ک همه رو تقصیر اقای روحانی انداخت در ضمن فراموش نکنیم ک اصول گرا ها هم این وسط دارن از وضعیت پیش اومده سود میکنن و اختلاف بین ریاست جمهوری و مردم داره زیاد میشه. ثانیا فراموش نکنیم ک ما بین بد و بدتر بد رو انتخاب کردیم. درهر حال امیدوارم که وضع بهتر بشه🙏
0 لایک
0 نظر
1396/09/21
وروجک
راسته
حرف حقه...حرف حق جواب نداره‌... از قدیم گفتن.
اما من با اینکه انتقادها اعتراض ها و شاید شکایت هایی از دولت و آقای رئیس جمهور دارم اما از رایم پشیمون نیستم چون گزینه بهتری نداشتم...
در کل آقای رئیس جمهور بشنو صدای ما مردم رو
بشنو صدای کسانی رو که شما رو به این سمت رسوندن
ما شکایت داریم...ما اعتراض داریم...
#لطفا_بنقشمون_رو_کبود_نکنید
1 لایک
0 نظر
1396/09/21
فاطمه هادی
واقعا متاسفم واسه این هنرمندای کشورمون با این انتخاب فاجعشون البته مردمم گول صحبتهای روحانی رو خوردن از این دولت دوازدهم متنفرم
2 لایک
0 نظر
1396/09/21
فاطمه هادی
من که از رای دادن به روحانی پشیمونم مملکت داره روز به روز بدتره بدتر میشه بنده های خدا مردم فرودست جامعه
0 لایک
0 نظر
1396/09/21
مهناز خیراندیش
واقعا من هم الان از رای هم‌ پشیمان شدم
0 لایک
0 نظر
1396/09/21
سیدمجتبی
خیلی قوی!
این هر کس در همین دنیا نتیجه انتخابش رو می‌بینه، واکنش امروز هنرمندان دور از انتظار نبود...
5 لایک
0 نظر
1396/09/21