یادداشت انتقادی روزنامه جوان

جایزه جشنواره ونیز ارزش این همه سیاه‌نمایی را ندارد!

روزنامه جوان در یادداشتی با اشاره به اینکه اکثر جشنواره‌های خارجی به فیلم‌هایی که ایران را عقب مانده نشان دهد، جایزه می‌دهد؛ جوایز «بدون تاریخ بدون امضا» را بی ارزش خواند.
جایزه جشنواره ونیز ارزش این همه سیاه‌نمایی را ندارد!
20 شهریور 1396
شناسه خبر : 3416623
نظرات مردم (154 نظر)
فاطمه هادی
کاملا باروزنامه جوان موافقم
0 لایک
0 نظر
1396/06/24
عباس
هر فیلمی روزنامه جوان ازش انتقاد می کنه و میکوبدش مطمئن باشید اون فیلم عالیه و مشکل سوزش بعضی هاست نه چیز دیگه
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
ترلان علیدوستی
ذغالک جون
مگو چیست بحث!😂😂😁😁
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ذغالک
عجب بحثی
چی بود چی شد😅
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
خخخخخ
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
وای حنا جون شما هم ول کن دیگه.همون ساره بیاته
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
پانته ا بهرام یا ساره بیات
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
عزیزم بگرد بین بازیگرای عاشقانه اول اسم یا فامیلشون (ب)داشته باشه.من که حال نداشتم پیدا کنم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
اخه من چکار به پولش دارم نوش جونشون فقط بگو کیه
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
خخخخخخخ😂😂😂😂😂😁😁😁😁
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
آها یه سوال میپرسم شاید حنا جون فهمیدی
طناز جان با فامیل ما تا به حال بازی کرده؟
من هم اسم نمی برم دیگه.
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
با طناز جان حالا شما حنا جون رو جون به لب نکن بگو.
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
حنا جان اخه به حال من و تو چه فرقی میکنه
پولشو اون میگیره به ما چه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
ب
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
جوا منو بده
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
نبابا غریبه جون اصلا مهم نیست
ولی طناز جان هی میگه فامیلمونه
باهام قهر میکنه.این و اون خوب آدم کنجکاو میشه.خخخخخخخ😂😂😂😂😂
نه عزیزم من اصلا معروفیت رو دوست ندارم.یکی رو داریم تو فامیل تا عمر داریم واسمون بسه خخخخخخ😁😁😁
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
اها فهمیدم ساره بیات
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
این بحثو تمومش کنین
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
یکی دیگه معروف شده دردسراش رو منه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
اخه غریبه جون اگه بگم برام دردسر میشه
اخه اون بازیگره به من چی میرسه حالا فامیلمونه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
یکی از فیلمایه دیگشو بگو
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
شهرت یا همون معروفیت
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
آفرین به سرعت عملت حنا جون😘
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
غــــریبه
واقعا یعنی اینقد مهمه؟؟؟؟؟
حنا جون و ترلان جون یعنی شما واقعا با شنیدن در موردش قضاوت میکنین؟ بیخیال سرکاریه
من یه پیج بدون زندگی نامه منظومو با 100 تا پیج پر زندگی نامه با حواشی دیگه عوض نمیکنم😆
3 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
بچه ها شما شهرتو دوست دارین؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
حالا کی میدونه کیه؟😁😁
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
ترانه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
دختر عموی من هم(ت) تو سریال شهرزاد.اونم تو تلویزیون کار نمی کنه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
خخخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
حنا جون یکوقت نمیری از فضولی
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
تقصیر خوته میخواستی نگی
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
پس کی
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
سرتون تو کار خودتون باشه دیگه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
شما دارین از فضولی میمیرین
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
منم خواستم بگم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
نه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
خوب بهاره کیان افشار دیگه😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
تو سریال عاشقانه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
این ب یعنی چی
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
لاقل بگو کدوم فیلم بازی کرده
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
ب
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
یکبار دیگه اسمشو لو دادم با من قهر کرد
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
فقط کلمه ی اول اسمشو و فایلشو بگو بعدزدود پاک کن
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
تو تلویزیون کار نمیکنه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
ازش اجازه گرفتم میگم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
عزیزم فقط فامیلشو بگو خوب
یا اسمش
بعد مثل بیست سوالیش کنیم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
خوب عزیزم شما اگه می خواستید نگید پس چرا از اولش گفتید.مثلا اینکه من یه چیزایی از بازیگرا میدونم.خوب عزیزم من هم میدونم.دیگه انقد پز دادن نداره که.خوب هرکی دور ترین فامیلشم تو سینما حتی آبدارچی باشه این هارو میدونه.وااااا😑🙂
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
شب شاید برم پیشش ازش اجازه گرفتم میگم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
د
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
طنازهمین الان فقط فامیلشو بگو زود پاک کن زو
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
طناز جان دیگه بازیگرن هوری بهشتی نیستن که
ما هم نیومدیم بگیم میشه ببینیمش که فقط اسمش رو خواستیم.
الآن دیدی من جه قدر سریع گفتم؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
نمیشه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
طنازجان اگه نگی شب خوابم نمیبره
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
الآن من دختر عموم بازیگره
نگاه کن چه قدر سریع گفتم بدون هیچ دشواری
دختر خالمم عموش کارگردانه
بفرما کل هم هرچی داشتم ریختم رو دایره😁
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
کشتی مارو
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
بگودیگه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
خوب درسته نباید زیر قولت بزنی
فقط اسمش رو بگو نگو چیت میشه
این که دیگه اشکالی نداره
تازه ما هم که شمارو نمیشناسیم

0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
ترلان جان بهش قول دادم به کسی نگم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
وا عزیزم بگو دیگه من به کسی نمیگم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
ترلان جان ریا میشه
در ضمن من خودم هنر اموز بازیگری هستم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
ممنون نگفتی فامیل کدوم بازیگری
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
خود بازیگراهم حضور دارن
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
بانی فیلم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
اسم نرم افزار رو میگم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
اسمش چیه طناز جان.
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
دوستان من یک نرم افزار پیدا کردم که خیلی بهتر و سریع تر از منظوم هست
و میخوام برم اونجا
در مقایسه با منظوم اون خیلی عالیه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
خوب کی هست حالا طناز جان مال من که از فامیلم معلومه دیگه.😊😊😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
بله ترلان حان
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
حنا
طناز جان یه چیزایی که درموردبازیگرا میدونی بگو ماهم بدونیم
2 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
حوب اگه منظورت از موقعیت اینه که من هم این موقعیت رو دارم عزیزم.
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
یعنی منظورت اینه که فامیلتن
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
ترلان جان من بخاطر موقعیتی که دارم اینا رومیدونم👵
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
حالا بگو اسماشون رو عزیزم.نمیان اینجا ببینن که عزیزم😊😘
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
ترلان جان همشون نه یک عده ای
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
طناز جان شما از بازیگرا چه چیزایی میدونی ؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
موافقیم به نظر من هم تمومش کنیم.😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
بحثهامون به کجا کشید خارج از مرزها آلمان!!!!!خخخخخ کات📣 این بحثوتمومش کنیم خخخخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
پس طناز جون آلمان چه کشور پولداریه خخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
بله آقا آرمان توهمه کشورها فقیرهست امکان نداره نباشه همچین کشوری وجود خارجی نداره خخخخ
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
من اصلا اختلاف ندیدم
میدونید چرا؟
چون دولت پولشو به یک اندازه بین مردم تقسین میکنه
چون دولت به مردم حقوق شهروندی میده
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
فکر کنم اختلاف باشه.حتما هست.ولی رفتار مردم جوریه که باعث میشه این اختلاف به چشم نیاد
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
طناز جون شما بالا شهرش بودی طبقات پایینشون روندیدی خخخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
یکیم از اون یکی‌دیگه بی تربیت تر و بی فرهنگ تر
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
اخه دوتا خانم خیراندیش حضور داشته
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
کدوم خانم خیراندیش؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
غــــریبه
چه جالب خانم خیر اندیشم آلمان بودن
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
من هرگز تو المان اختلاف طبقاتی ندیدم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
من خودم یک مدت محدود ساکن کشور آلمان بودم هرکز چنین اتفاقایی به گوشم نخورد
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
من از بازیگرا یک چیزایی میدونم که شاید هیچ کس ندونه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
مگه توخارج همچین اتفاقایی نمیفته طناز جون.ما ازاین اتفاقایی که نام بردی تعجب میکنیم که چرا اتفاق افتاده ولی توکشورای خارجی واسشون عادی شده دیگه.خلاصه برن جایزه بگیرن به ماچه خخخخخ حتی تبریکای ماهم بکوش این عزیزان هنرمند نمیرسه خخخخخ
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
من اول کار یه مثال زدم کسی توجه نکرد
الیور تویست یکی از بهترین رمان های جهانه توی همه جای دنیام پخش شد موضوعشم راجع به کودکانی بود که به سختی مثل برده در انگلیس کار میکردن و حسابی با هاشون بد رفتاری میشه
ولی هیچکسی نکفت آبرو مون رفت فلانو این حرفا
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
الته جمع نبند عزیزم.چون محدوده تعدادشون☺
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
عزیزم دیگه من نمی تونم جلوی حقوق های نجومی رو بگیرم.
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
خود این بازیگرا هر غلطی میکنن هر فسادی انجام میدن از اخر یکسال ممنوع التصویر میشن
بعدشم هیچی به هیچی
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
آقا احسان دیدم من فیلم رو دارم میگم الآن نه بازیگران رو
بازیگران که البته.
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
این که دلیل نمیشه که قشر ضعیف جامعه ماهی هفت پ هشت ملیون حقوق بگیرن و لی قشر مرفح جامعه ماهی یک ملیارد
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
طناز جان این ها هم نوعی فقره.ولی متاسفانه فقر فرهنگی و اخلاقی و...
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
دقیقا ستاره جون
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
چرا فکر میکنید تمام مشکلات جامعه ی ما فقره
پس اختلاس چی؟پس نزول چی؟ پس کشته شدن بچه های کوچکی مثل بنیتا چی؟
پس تجاوز به دختران خردسالی مثل آتنا چی؟ و هزاران فساد دیگه
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
نبایدم به تصویربکشن طناز جون.مگه کل کشورمون فقیرن یعنی ما انقدر وضع کشورمون خرابه والا پول دار زیاد داریم طناز جون
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
ترلان خانم یک بسته تحلیلی در همین منظوم هست به اسم تاریخجه حضور ایرانیان در کن اونجا میبینین که ایرانی ها چقدر تو این جشنواره حضور داشتن
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
آقا آرمان فعلا که من این دو تا جشنواره رو مد نظر دارم.😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
تخته سیاه سال ۲۰۰۰ جایزه ویژه هیئت ژوری جشنواره کن رو برد
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
ترلان جون دقیقا درست میگه.اونا کارهای بدشونم میگن خوبه همین ماهواره کزایی سریالهایی پخش میکنه که توش خیانت ایرادی نداره ویه زن میتونه درعین اینکه شوهر داره رابطه دیگه با یکی دیگه داشته باشه.اینا با فرهنگ ما همخونی نداره ولی باز یه عده ای سریالهای ماهواررو نگاه میکنن
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
دوستان چرا بحث میکنید حقیقت همینه
شایدم کارگردان ها یکم شیرینتر مسائلو به تصویر بکشن
جامعه ما اونقدر تلخه که امکان به تصویر کشیدن وجود نداره
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
درباره الی و تاکسی رو فراموش کردم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
مگه فقط همین دو تا جشنواره هستن بعدم عباس کیا رستمی مگه کن برنده نشدن.مادر قلب اتمی والدارما توی برلین.زاپاس جشنواره رنگین کمان چین.بچه های آسمان که حتی بین ۵ نامزد برترین فیلم خارجی اسکار رفت
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
یاسمن
باز این روزنامه جوان مطلب گذاشت
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
ببخشید حواسم نبود نوشتم آفا.😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
کدومشون جایزه جشنواره کن و ونیز رو گرفتن آفا آرمان؟
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
یکی از پولدار ها هم مثل شوهر خانم خیر اندیش ستاره جون😂😂😘
من هم منتظر اون لحظه هستم.واقعا چی از این بهتر
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
مگه نفس جایزه نگرفت شیار ۱۴۳ نگرفت
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
آقا آرمان درسته ما خوبیامون رو نشون میدی.
ولی اونها بدی هاشون هم خوبی نشون میدن.
نمنه اش همین ماهواره خیلی خوبه مگه که بعضی از ایرانیهاهم میگن کار های اونا درسته.
متاسفم واقعا برای این افراد😔
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
غــــریبه
الان آقا آرمانو دیوونه میکنیم
البته این سوال آخر من بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
سینمای ما نباید بخاطر جار زدن چنین مسائلی جایزه بگیره خخخخخخ یه فیلم راجع به زندگی مشاهیرمون بسازن جایزه گرفت ماهم افتخارکنیم این بدبختیارو میدونیم دیگه لازم نیس اونوریام بدونن خخخخخخ.درضمن اونوریا هیچ تصویر ذهنی ای ازکشور ماندارن بنابراین فک میکنن کل ایران همینه که توفیلمه.انقدرم سیاه نمایی کردن ازکشورمون که اونوریا تا نیان اینور فک میکنن اینجا چه خبره.کشورمام آدم پولدارکم نداره خخخخ بیش ازحدداره خخخخخ به امیدروزی که یه فیلم باموضوع خوب جایزه بگیره خخخخخخخ
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
غــــریبه
آقا آرمان پس چرا فقط اون فیلمایی که این مسائلو نشون میده فقط جایزه میاره
چرا یه فیلمی که یه روی خوب از جامعه ما رو نشون بده جایزه نمیگیره
به نظرتون چرا؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
منم خارج نبودم تا حالا
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
به طور مثال در فرانسه از هر سه کودک یکیشون از راه غیر مشروع به وجود اومده
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
ترلان خانم خب مام بیشتر از خوبیامون میگیم نمیگیم؟ فقط توی بعضی از فیلمامون(که بازم میگم چیز خوبیه) این مسائل بیان میشه
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
آقا آرمان حالا من تو خارج زندگی نکردم ولی هر چی که هستند هر خصوصیاتی که دارن جار میزنن خوبه حتی اگه بد ترین چیز عالم باش.
بر عکس میگن اینجا بده اون کشور خوب نیست.
حالا من دیگه اعترافاشون رو ندیدم
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
کشور هایی مثل فرانسه و آمریکا انگلیس حتی سوئیس به وجود مسائلی مثل زنا تجاوز و رها کردن بچه های حاصل اعتراف کردن
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
اصلا این طور نیست حتی توی سایتای خارجی که آمار این اتفاقاتو ثبت میکنن معلومه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
ولی خود خارجیا انکارمیکنن که این مسائل توکشورشون وجود داره وفقط میگن خارج گل بلبل خخخ چون توسعه یافتن وفک میکنن این مسائل فقط توکشورهای درحال توسعه وجود داره.
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
فکر کنم استخوان های دوست داشتنی
0 لایک
1 نظر
1396/06/20
غــــریبه
ممنون
0 لایک
1396/06/20
آرمان عسگری
این مسائل کاملا طبیعیه تو هر جامعه ای خود خارجیا میدونن که ما میدونیم این مسائل تو کشوراشون خیلی زیاد وجود داره
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
غــــریبه
اقا آرمان اسم دوبله شده اون فیلمی که گفتید چیه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
دقیقا ستاره جون
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
پس حتما نبوده آقاآرمان. واسه خودشون ساختن نه اینکه جار بزنن.اونا کشورتوسعه یافتن اصلا این چیزارم داشته باشن نشون بقیه جوامع نمیدن.
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
البته من حودمم بیشتر طرفدار فیلمای ایرانیم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
در ضمن توی فیلمای خارجی (اکثرشون) میبینم که اون ها به مسائلی چون دعوا ،جنایت،عشق های یهویی و ... پرداخته میشه.شما خودتون این هارو به تمام جوامع خارجی تعمیم میدین؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
و البته ستاره جون
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
موافقم آقا آرمین
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
من که فقط خارجی جنگیر و احضار رو دیدم.
رفتم به فنا کلا خخخخخخ😂😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
من با آقا آرمین موافقم.
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
نمیدونم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
از طرف دیگه به نظر من ساخت یه همچین فیلمایی نشون دهنده شجاعت فیلمساز های ماست
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
اونوقت این فیلم توجشنواره ای بوده؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
به طور مثال
The lovely bones
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
آقا آرمان ببخشیداشتباه تایپی شدخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمین
خانم مریلا زارعی بهترین حرف رو زد والا
گفت این همه سوژه خوب و قشنگ داریم کارگردان ها فقط زشتی ها رو میبینن و میان میسازنش نمیگم نسازین ولی اگر میسازین برای خودمون بسازین نشون اونطرفیا ندین
1 لایک
1 نظر
1396/06/20
غــــریبه
لاااااااایک داداش آرمین.....
0 لایک
1396/06/20
ستاره سهیل
آقا آرچان یه فیلم خارجی بگیدکه این مسائل رونشون بده؟من فیلم خارجی نمیبینم آخه
1 لایک
1 نظر
1396/06/20
غــــریبه
منم نمیبینم
0 لایک
1396/06/20
طناز
واقعا جامعه ما اونجور که توی فیلم ها هست نیست
خیلی هم بدتره
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
من دقیقا حرفم همینه اونا،این مسائلو به کل جامعه تعمیم نمیدن.خود خارجیا جامعه خودشون رو میبینن.بعضی از فیلمای خود خارجی ها هم از این مسائل نشون میدون و همیشه هم تحسین شدن
1 لایک
1 نظر
1396/06/20
غــــریبه
باشه....
اینم نظر شماس
0 لایک
1396/06/20
غــــریبه
اخه آقا آرمان نمیتونیم اینو منکر بشیم که جامعه ما عقب ماندگی نداره
یه درصد هایی داره
ولی خب
اونا واقعا تعمیم میدن به کل جامعه
نظر شمام قابل احترامه....
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمان عسگری
من با این نقد موافق نیستم
همه ما میدونیم که این مسائلی که تو این جور فیلما(مثل فروشنده و غیره) مطرح میشه شدیدترش توی خارج وجود داره.
به نظر من فیلمساز های ما کار درستی میکنن که این مسائل رو مطرح میکنن و اون ور آبی ها هم اینو میفهمن که این فیلم ها تاثیر مثبتی حتی بعضا رو جامعه خودشون داره.
یادمون نره الیور تویست چه تاثیری رو جامعه انگلیس گذاشت
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
وروجک
منم با این نقد موافقم
باورم نمیشه بالاخره روزنامه جوان هم یه چیز درست حسابی گفت (اولین بار بود که مطلبش چرند نبود)
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
ترلان علیدوستی
کاملا با این نقد موافقم
همچنین ستاره جون و غریبه جان.
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
منم باهات موافقم غریبه جون با این نقد هم موافقم.
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
ذغالک
عین فروشنده...
توی فروشنده هم تهران یه شهر عقب افتاده و در پیت بود...
2 لایک
0 نظر
1396/06/20
مشاهده نظرات بیشتر