ورود
سینما و تلویزیون
تلویزیون
سریالهای در حال پخش
برنامههای در حال پخش
بهترین سریالهای ایرانی
بهترین برنامههای تلویزیونی
سریالهای شبکه آیفیلم
جدول پخش
سینما
فیلمهای در حال اکران
به زودی در سینمای ایران
بهترین فیلمهای ایرانی
داغترین آثار
جدول فروش
نمایش خانگی
جدیدترین آثار نمایش خانگی
به زودی در نمایش خانگی
سینما و تلویزیون جهان
روی پرده هالیوود
به زودی در سینماهای آمریکا
سریالهای خارجی در حال پخش
بهترین فیلمهای خارجی
بهترین سریالهای خارجی
لیست 250 فیلم برتر IMDb
تحریریه
خبر
اخبار روز
اخبار اینستاگرامی
اخبار آثار در حال ساخت
تحلیل و گزارش
ترین ها
گزارش
VOD
معرفی فیلم
مطبوعات
نگاه مردم
نقد و بررسی
نقد فیلم ایرانی
نقد سریال ایرانی
نقد برنامههای تلویزیون
نقد فیلم خارجی
نقد سریال خارجی
لیست پیشنهادی
لیست معرفی هنرمندان
لیست معرفی آثار
گالری
گالری ویدئو
آخرین ویدئوها
ویدئوهای سینما
ویدئوهای تلویزیون
ویدئوهای هنرمندان
ویدئوهای اختصاصی
گالری عکس
آخرین عکسهای خارجی
گالری عکس فیلمهای روی پرده
گالری عکس آثار نمایش خانگی
گالری عکس سریالهای روی آنتن
گالری عکس هنرمندان محبوب
هنرمندان
هنرمندان ایرانی
داغترین هنرمندان
بیوگرافی بازیگران ایرانی
هنرمندان روی پرده
هنرمندان روی آنتن
هنرمندان نمایش خانگی
هنرمندان ایرانی متولد امروز
هنرمندان خارجی
داغترین هنرمندان خارجی
بیوگرافی بازیگران خارجی
هنرمندان خارجی روی پرده
هنرمندان خارجی روی آنتن
هنرمندان خارجی متولد امروز
اینستاگرام هنرمندان
جدیدترین پست ها
محبوبترین بازیگران ایرانی اینستاگرام
جشنواره
کاربران
رتبهبندی کاربران
برترین کاربران کل
برترین کاربران هفته
بررسی
جدیدترین بررسیها
محبوبترین بررسیهای هفته
محبوبترین بررسیهای کل
لیست
جدیدترین لیستها
محبوبترین لیستهای هفته
محبوبترین لیستهای کل
منظوم حرفهای
ورود
عضو منظوم نیستید؟
ثبت نام
کنید.
همه
هنرمندان
سریال ها
فیلم های سینمایی
جستوجوی پیشرفته »
دیدن تمام نتایج برای
""
»
بهروز سخایی
دنبالکنندگان
0
دنبال میکند
0
دنبال میکنید
دنبال کردن
دنبال نکردن
عضویت از آذر 1395
ستاره
14
بررسی
0
لیست
0
مشارکت
0
لایک
9
پروفایل
فعالیتها
فیلمها
بررسیها
مشارکت
لیستها
پسندها
شبکه
مرتبسازی بر اساس: محبوبترین نظرات
×
بررسی
نظرات
فیلتر:
مرتبسازی بر اساس
جدیدترین نظرات
محبوبترین نظرات
پربحثترین نظرات
فیلتر نظرات
بررسی
لیست
هنرمند
خبر
نقد
اعمال
نقد
|
«سلام بمبئی » بعد از 37 سال، ...
1395/10/14
واقعا بینظیر بود این نقد، بدون هیچگونه غرض ورزی و کینه نوشته شد، و واقعا اون جا که میگه فیلم رو باید اونطوری که هست قضاوت کرد کاملا درسته.
ممنون از جناب نامی بخاطر نقد فوق العاده زیبا و تاثیرگزارشون حداقل روی بنده که واقعا تاثیر گذاشت و یه درجه به شعور سینمایی من بعنوان یه بیننده سینما و کسی که عاشق فیلم و سینماست بمعنای عمومی آن اضافه کرد.
تا قبل از خوندن این نقد بنده هرچند فیلم رو ندیده بودم ولی بخاطر نقدهای سراسر حمله و تندی که علیه فیلم شده بود ناخواسته با اون دسته از منتقدین همراه و همفکر شدم ولی با خوندن این نقد از جناب نامی واقعا بهم اضافه شد و متوجه یه سری نکات ارزشمند برای خودم شدم.
خسته نباشید به گروه منظوم و ممنون بخاطر تلاش بی وقفه این گروه
و سپاسگزار از جناب نامی
دوستان واقعا ماهم میتونیم زندگی رو جور دیگه ای ببینیم، این همه سخت گیری آخه واسه چی؟
بهتره ما هم درک درستی از زندگی داشته باشیم و همونطور که هست درکش کنیم
3
لایک
خبر
|
آقای اسکاری! شما را به ایران ...
1395/10/10
هه هه هه خدایی خیلی خندیدم، ما مردم چرا انقدر ساده ایم آخه، جناب صالح آقای فرهادی فقط یه کارگردان سینماست و وظیفه ش اینه که فیلم بسازه و در حد توانش معضلات رو نشون بده و در ضمن هر آدمی سلیقه ای داره و ایشون هم سلیقه فیلمسازیشون این شکلیه و درصد زیادی از جامعه رو شامل میشه، در ضمن این وظیفه ی دولت هستش که به فکر مردم باشه و مشکلاتشون نه یه کارگردان سینما! کیهان چیزی جز چرندیات چاپ نمیکنه و خائن به مردم ایران هستش، روزنامه کیهان میگه روزانه چقدر آدمای خیر و بخشنده گره از کار هزاران نفر باز میکنن اگه اینجوری باشه که ما دیگه هیچ آدم بدبختی نداریم، جامعه ی ما بیماره، بیمار فرهنگی، همه خودشون رو در جایگاهی میدونن که دیگران رو قضاوت کنن در حالیکه خودشون سراپا اشکالن، تا زمانی که ما مردم خواسته ها و تفکراتمون اینه هیچی دردی دوا نمیشه ازمون، چرا مردم ما یه بار به این اختلاس ها اعتراض نمیکنن،چرا کیهان در مورد مسائل مهم جامعه خفه خون گرفته همیشه، ما مردم ایران لیاقتمون همینه چون خودمون پشت پا زدیم به خوشبختی،خودمون خودمون رو بدبخت کردیم، ماها یه مشت آدم فریب خورده ایم که هنوزم داریم فریب میخوریم از کیهان و کیهانی پسندها، ما درد داریم...درد!
و در آخر اینکه کارگردان هایی مثل سلحشور و حاتمی کیا که کیهان خیلی قبولشون داره آیا هیچکدوم از این کارهایی که کیهان میگه رو انجام داده؟چندتا فیلم درباره مردم و بدبختی هاشون ساختن؟
من به عنوان یه آدم از قشر متوسط روبه پایین این جامعه به آدمی مثل فرهادی افتخار میکنم و امیدوارم روزبه روز موفق تر و موفق تر شه تا چشم آدمایی که نمیتونن پیشرفت دیگران رو ببین کور شه
پاینده میهنم ایران و دوستداران راستینش
2
لایک
نقد
|
تلفیقی از سوژههای تکراری اثا...
1395/11/17
ناصر محمدخانی یا ناصر حجازی؟؟؟؟؟!!!!
خواهشا دقت کنید، ناصر حجازی رو با هرکسی تو یه ردیف قرار ندین، حتی به اشتباه!!!!
خط قرمز خیلیاس این اسم
1
لایک
خبر
|
آقای اسکاری! شما را به ایران ...
1395/10/10
اینا از طریق نوشتن همین چیزا دارن نون میخورن، متاسفانه مردم ما هم کلا میانه ی خوبی با فکر کردن ندارن خیلیاشون و تا زمانی که خودمون نخایم اینا دست از سرمون برنمیدارن
1
لایک
خبر
|
آقای اسکاری! شما را به ایران ...
1395/10/10
این چیزا وظیفه ی دولته، مردم ما رو گنج خابیدن و در فقر و بدبختی زندگی میکنن، البته اگه بخان مشکلات مردم رو حل کنن آقایون دیگه کی اختلاس میکنه و دزدی!
1
لایک
هنرمند
|
مسعود جعفریجوزانی
1395/10/25
یکی از بهترین نویسندگان و کارگردانان سینمای ایران، عاشق فیلم شیر سنگی از ایشونم، فوق العاده س این فیلم
1
لایک
نقد
|
فیلمی زرد و سخیف برای دیار ست...
1395/11/19
احیانا منتقد آذری هستن؟
خیلی نقد بی ربط و متعصبانه ای بود!
این چه مدل نقد نوشتنه، مگه دیار ستارخان و باقرخان عاری از هرگونه خطا و اشتباهیه؟!
اگه اینطور باشه دیگه هیچ فیلمی نباید با موضوع های اینچنینی درباره هیچکدوم از قومیت ها ساخته شه
اصلا نقد خوبی نبود و کاملا مشخصه که متعصبانه نوشته شده
0
لایک
خبر
|
هرروز به خاطر بی کفایتیها با...
1395/10/09
خدایی راست میگه، دیگه خسته شدیم، مردم ما چرا انقدر صبور شدن، مردمی که بخاطر یه ریال گرون شدن قیمت چیزی شورش و انقلاب کردن چرا حالا در مقابل این همه ظلم و اختلاس و نابرابری و دروغ و ... سکوت کرده، بخداقسم یه دست صدا نداره، مردم که متحد باشن خیلی راحت به همه ی حق و حقوقش میرسه، ما حقمون این همه حقارت و بدبختی نیست
0
لایک
خبر
|
فوری / دومین اسکار برای اصغر ...
1395/12/09
خاک بر سر شما که سراسر وجودت رو عقده فراگرفته
0
لایک
خبر
|
فوری / دومین اسکار برای اصغر ...
1395/12/09
چه سیاسی باشه چه نباشه این جایزه در تاریخ سینما ثبت شده و یه آدم مث شما که فیلم محبوبتون قلاده های طلا و اخراجیها هستش در جایگاهی نیستین که بخاین این جایزه رو نقد کنید
0
لایک
مشاهده بیشتر
بیوگرافی بهروز سخایی
بهروز سخایی هنوز متنی برای معرفی خودش ننوشته است.
ستارهها
14
دنبالکنندگان
فعالیتهای اخیر
بهروز سخایی
شماره تلفن خود را تایید کرد.
1398/09/22
بهروز سخایی
به سریال تلویزیونی
فرار از زندان
، 10 ستاره داد.
1396/01/13
بهروز سخایی
به نظر
وروجک
پاسخ داد.
1395/12/09
بهروز سخایی
به نظر
عاصی
پاسخ داد.
1395/12/09
بهروز سخایی
به نظر
سیاوش
پاسخ داد.
1395/12/09
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید!
به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید.
لینک دعوت:
https://www.manzoom.ir/invite/u/
کپی
تلگرام
توییتر
واتساپ
لیست افراد
ممنون از جناب نامی بخاطر نقد فوق العاده زیبا و تاثیرگزارشون حداقل روی بنده که واقعا تاثیر گذاشت و یه درجه به شعور سینمایی من بعنوان یه بیننده سینما و کسی که عاشق فیلم و سینماست بمعنای عمومی آن اضافه کرد.
تا قبل از خوندن این نقد بنده هرچند فیلم رو ندیده بودم ولی بخاطر نقدهای سراسر حمله و تندی که علیه فیلم شده بود ناخواسته با اون دسته از منتقدین همراه و همفکر شدم ولی با خوندن این نقد از جناب نامی واقعا بهم اضافه شد و متوجه یه سری نکات ارزشمند برای خودم شدم.
خسته نباشید به گروه منظوم و ممنون بخاطر تلاش بی وقفه این گروه
و سپاسگزار از جناب نامی
دوستان واقعا ماهم میتونیم زندگی رو جور دیگه ای ببینیم، این همه سخت گیری آخه واسه چی؟
بهتره ما هم درک درستی از زندگی داشته باشیم و همونطور که هست درکش کنیم