نگاهی به حواشی و مطالب پیرامون سریال «دلدادگان»

نگاهی به اوج و فرودهای «دلدادگان»/ آیا قسمت آخر «دلدادگان» فقط به خاطر پانته‌آ بهرام ضعیف بود؟

سریال پرمخاطب «دلدادگان» با تمام اوج و فرودهایش بالاخره به پایان رسید تا منوچهر هادی باز هم ثابت کند نبض مخاطبان در دستانش است. اما حواشی و تغییر داستان در قسمت پایانی به سریال آسیب زد. گزارش کاملی را در این باره بخوانید.
نگاهی به اوج و فرودهای «دلدادگان»/ آیا قسمت آخر «دلدادگان» فقط به خاطر پانته‌آ بهرام ضعیف بود؟
06 آبان 1397
شناسه تحلیل و گزارش : 6796725
نظرات مردم (4 نظر)
سوسن زیبا
به نظر من همه این توجهات و رسانه ای کردن سریال ضعیف و بی پایه و اساسی مانند دلدادگان برجسته کردن یکی دیگر از اعضای باند اصفهانی مافیای سینمای ایران است. باند مخوفی که هرکاری بخواهند در سینما و تلویزیون انجام میدهند. این همه گاف و نابلدی در بازیگری و کارگردانی و یک دستنوشته بی درو پیکر ارزش این همه توجه را نداشته و ندارد . اصلن کل سریال چه بود که بخواهد آخرش مهم باشد هر اتفاقی می افتاد هیچ تفاوتی نمیکرد . هر چند بنظر می رسد این هیاهو فقط بخاطر توجیه این پایان بندی بد برای یک سریال بد باشد و خب دست عوامل برای ساخت سری دوم باز باشد ....
2 لایک
0 نظر
1397/08/09
ک-ش
متاسفانه بالای نود درصد از فیلم ها و سریال های ما این مشکل رو دارن و علت اون هم اینه که ما اصلاً اهمیت نمیدیم به مخاطب و حتی داستان،یه طرحی به ذهن میرسه و دوقسمت نوشته می شه و فیلم بردای شروع می شه و ادامه داستان و چون مجبور هستن سریال رو به پخش برسونن ضعف ها رو نمی بینن و یا نادیده می گیرن و این یعنی توهین به مخاطب در صورتی که باید متن مورد نظر رو تمام کنن و بعد دوباره بازخوانی و رفع اشکالات احتمالی تا متن قوی خلق بشه و به نوعی احترام نویسنده هم به خوش هست هم اثرش و هم مخاطبین احتمالی.
2 لایک
0 نظر
1397/08/09
وروجک
به نظرمنم ماجرا اشکال داشت اما ایراد هایی که گفته شده کمی بنی اسرائیلیه
تنها ایرادی که به نظرم خیلی بزرگ بود این بود که افسانه که اینقدر روی زندگی مالک و مرضیه اشراف داشت و این همه نقشه براشون کشیده بود... قطعا میدوست که ارغوان یا بهار اولین فرزند اوناس که اون دزدیدش پس چطور از خودش نپرسید که امیر چطوری از ارغوان بزرگ تره؟
به نظرم بُلد ترین و مهم ترین ایراد همین بود، که عجیبه تو متن نبود و فقط ایراد های بنی اسرائیلی ازش گرفته شده
کاش یکم بیشتر از سریال های قوی تر (حتی اگه این قوت اندازه سر سوزنی باشه) حمایت بشه و در کنار انتقاد ها یه تعاریفی هم باشه که سریالای بی کیفیت کمتر بشن و این سریال های قوی هم با حمایت، قوی تر ساخته بشه
به عقیده من این میتونه یه بهبود کوچیکی به تلویزیون ببخشه
1 لایک
0 نظر
1397/08/07
طاها مزینانی
من جای پانته آ بهرام بودم میگذاشتم اول تموم شه سریال بعد هرکاری میخواستم میکردم نه قسمت آخر سریال!!
1 لایک
0 نظر
1397/08/06