گزارش ویژه اخبار سینما و تلویزیون

معرفی هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر/ از حضور دختر رضا عطاران در «بانوی عمارت» تا حضور بازیگر زن در کلیپ موسیقی!

گلایه مریم امیرجلالی از رضا عطاران، حضور خانم بازیگر در کلیپ حامد همایون، جدیدترین تصویر از سینا مهراد در «ژن خوک» و سایر اخبار را در ادامه بخوانید.
معرفی هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر/ از حضور دختر رضا عطاران در «بانوی عمارت» تا حضور بازیگر زن در کلیپ موسیقی!
20 آذر 1397
شناسه خبر : 7288724
نظرات مردم (10 نظر)
کارن
به گزارش منظوم؛ مرجع سینما و تلویزیون ایران، برخی از مهمترین اخبار سینما و تلویزیون را در ادامه بخوانید.

معرفی هیئت انتخاب جشنواره سی و هفتم فجر

طی احکامی از سوی ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر احمد امینی، محمد علی حسین نژاد، حسن خجسته، شاهرخ دولکو، بهروز شعیبی، حسین کرمی و رضا مقصودی به عنوان اعضای هیات انتخاب این دوره جشنواره منصوب شدند.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ الی ۲۲ بهمن همزمان با گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مریم امیرجلالی: اگر رضا عطاران را دیدید، سلام مرا به او برسانید

مریم امیرجلالی بازیگری که در سریال‌های دهه هشتاد تلویزیون حضوری پررنگ داشت از دلایل کم‌کاری خود در سال‌های اخیر صحبت کرد.

مریم امیرجلالی که روزگاری از بازیگران پر کار سریال های تلویزیون بود ولی مدتی است کم کار شده است گفت: فیلمنامه هایی که پیشنهاد می‌شود کیفیت خوبی ندارند از طرفی من هم نیاز چندانی به بازی در تلویزیون ندارم و اگر ۱۰ سال هم در هیچ سریالی بازی نکنم باز با مشکلی از نظر مالی مواجه نمی‌شوم اما هروقت با مردم مواجه می‌شوم و از دلایل کم کاری من سوال می کنند واقعا نمی دانم چه جوابی باید به آنها بدهم.

وی ادامه داد: من همیشه سعی کرده ام با هنرم خودم را نشان دهم و هیچ وقت از رابطه برای گرفتن نقش استفاده نکرده ام همچنین همیشه تلاش کرده ام بی ریا کار انجام دهم و این تلاش ها موجب این شده است که مردم هنوز هم من و آثارم را دوست دارند.

امیرجلالی با بیان این حرف که مردم هنوز هم سریال هایی مانند «ترش و شیرین»، «خانه به دوش» و «متهم گریخت» را دوست دارند، بیان کرد: مردم ساده بودن را دوست دارند و چون فیلمنامه هایی از جنس سریال های قدیم، زندگی مردم را ساده و واقعی نشان می‌داد با آنها ارتباط برقرار می کنند. به نظر من تجملاتی که الان در سریال های می‌بینیم چندان نمی تواند مخاطب را جذب کند.

 بازیگر سریال «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران ادامه داد: شاید الان سریال ها با بودجه بیشتری ساخته می شوند و تجملات بیشتری داشته باشند که البته این مساله هم با توجه به وضع اقتصادی موجود چندان خوب نیست، اما انتهای این سریال ها هیچ پیامی به مخاطب منتقل نمی‌شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه دیگر فیلمنامه های خوب کمتر نوشته می شود، عنوان کرد: شما وقتی به سریال هایی مانند «ترش و شیرین» و «خانه به دوش» که از نظر مخاطب هم موفق بودند دقت می‌کنید می‌بینید که فیلمنامه این سریال ها مردم را جذب تلویزیون می‌کرد؛ مساله ای که به نظرم الان در آن ضعف داریم.

بازیگر سریال «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران افزود: به نظر من نقش ها الان هیچ شباهتی به مردمی که در اجتماع می‌بینیم ندارند و همین مساله باعث شده که مخاطب نتواند با فیلم ها و سریال ها رابطه برقرار کند. فیلمنامه نویسان در آثار دهه ۸۰  وضع مردم را نشان می‌دادند اما الان این مساله وجود ندارد.

امیرجلالی که این روزها با سریال «بی قرار» که پس از چهار سال رنگ آنتن را دیده است در تلویزیون حضور دارد، گفت: «بی قرار» به کارگردانی فلورا سام که الان از شبکه دو سیما پخش می شود سریال خوبی است اما شرایط سخت اقتصادی باعث شده تا مورد توجه مخاطبان قرار نگیرد. مردم در شرایط موجود دوست دارند تا سریالی را ببینند که آنها را بخنداند ولی این سریال کمدی نیست.

بازیگر سریال «ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران در پاسخ به اینکه چرا در فیلم هایی که کارگردانی آن را رضا عطاران برعهده دارد حضور ندارد، بیان کرد: من خیلی وقت است که آقای عطاران را ندیده ام و به شما هم می گویم که اگر ایشان را دیدید سلام من را هم به وی برسانید.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان گفت: با اینکه مردم من را بیشتر در سریال های طنز دیده اند اما خودم بازی کردن در سریال هایی با موضوع اجتماعی را بیشتر دوست دارم.

فریماه فرجامی: تمایلی ندارم به بازیگری برگردم

فریماه فرجامی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی وضعیت بسیار خوبی را دارم و روز به روز نسبت به گذشته حالم بهتر می‌شود و مشتاقانه مشغول زندگی کردن هستم.

وی درباره پیشنهاداتی که برای بازیگری به وی شده اظهار کرد: واقعیت امر پیشنهادات زیادی برای بازی در فیلم و سریال داشته‌ام اما فعلاً خودم هیچ تمایلی برای بازگشت به عرصه بازیگری ندارم. پیشنهادات همیشه بوده و هست اما هیچکدام از آنها باب میل من نبوده است که بخواهم غیبت چندین ساله خود را از بین ببرم.

بازیگر فیلم "سرب" در همین راستا ادامه داد: با توجه به اینکه این روزها از لحاظ جسمانی وضعیت بسیار بهتری دارم کارگردانان بیشتر به من پیشنهاد بازی می‌دهند، اتفاقاً یک ماه پیش برای بازی در یک فیلم سینمایی پیشنهادی بسیار جدی داشتم اما با توجه به شرایط اثر ترجیح دادم در آن بازی نکنم. من همواره ترجیح می‌دهم با توجه به سابقه کاری‌ام با کارگردانان بزرگ کار کنم و به همین خاطر شاید کم کار هستم و تا پیشنهاد خوب عجله ای برای بازگشت ندارم.

وی در مورد هنرمندانی که طی سالهای دوری خود از سینما به ملاقات وی رفته‌اند اضافه کرد: طی این سالها هنرمندان معدودی به دیدار من آمدند که از جمله آنها می‌توانم به ابوالفضل پورعرب و افسانه چهره آزاد اشاره کنم.

بازیگر فیلم "اجاره نشین‌ها" با اشاره به دلتنگی خود برای عرصه بازیگری ادامه داد: این روزها به شدت دلتنگ دوستان و همکارانم و فضای سینما می‌شوم، البته گلایه‌ای هم ندارم زیرا در این روزگار همه مشکلات خودشان را دارند که کم هم نیست.

بازیگر فیلم مادر درباره تماشای فیلم‌های روز سینمای ایران خاطرنشان کرد: این روزها زیاد به سینما نمی‌روم یعنی می توانم بگویم خیلی وقت است که دیگر سینما نرفته‌ام. یعنی فرصتش را هم ندارم و بیشتر ترجیح می‌دهم در خانه مانده و استراحت و مطالعه کنم.

خانم بازیگر از کم کاری در سینما و حضور در کلیپ حامد همایون گفت

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: یکسال اخیر را به‌صورت کامل درگیر بازی در مجموعه تلویزیونی «عروس تاریکی» به کارگردانی محمد معظمی بوده‌ام و به همین خاطر نتوانستم در زمینه‌های دیگر چندان پر کار و فعال باشم.

وی درباره حضور خود در سریال «عروس تاریکی» اضافه کرد: بخش عمده فیلمبرداری این سریال به پایان رسیده و در آن یکی از نقش‌های مهم را ایفا می‌کنم که در نوع خود متفاوت و برای من جذاب است.این بازیگر درباره فعالیت خود در عرصه سینما تاکید کرد: سال پیش در فیلمی به‌نام «امضایی برای رعنا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی ژکان به ایفای نقش پرداختم که هم اکنون در صف اکران است و به احتمال فراوان امسال اکران خواهد شد.

علاوه بر آن در یک فیلم دیگر نیز به ایفای نقش می‌پردازم که نمی‌توانم اطلاعات زیادی درباره آن ارائه کنم.وی درمورد احتمال حضور خود در جشنواره فیلم فجر امسال افزود: امسال خبری نیست و در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور نخواهم داشت.

در کل کمی از برخی پیشنهادات خسته‌ام و بیشتر کار‌هایی که برای بازی پیشنهاد می‌شد را رد می‌کردم. از طرفی کیفیت آثار و از سمت دیگر حضورم در «عروس تاریکی» باعث کم‌کاری من در سینما شد.بازیگر سریال «سفر در خانه» در همین راستا اضافه کرد: در کل تصمیم گرفته‌ام که در هر کاری بازی نکنم و پیشنهادات را با وسواس هر چه تمام‌تر انتخاب کنم.

البته لابه‌لای این کم‌کاری چندین فیلم سینمایی را هم قبول کردم. ترجیح دادم امسال کمی بیشتر از سینما فاصله بگیرم و با نگاه درست‌تری انتخاب‌هایم را انجام دهم.وی درباره بازی کلیپ تصویری قطعه پرسه از حامد همایون اظهار کرد: دلیل اولی که من در این کلیپ بازی کردم گروه حرفه‌ای کارگردانی و تهیه‌کنندگی اثر بود.

همانطور که مخاطبان شاهد بودند این ویدئو کاملا ساختاری جالب و جذاب دارد من با توجه به اینکه دوست داشتم در کنار جوانان باشم در این ویدئو به ایفای نقش پرداختم.این بازیگر جوان در مورد بازخورد مردمی از حضورش در کلیپ حامد همایون ادامه داد: در برخورد با مردم بعد از بازی در کلیپ موسیقیایی حامد همایون واکنش‌های بسیار خوبی را داشتم.

البته این نوع از بازیگری کمی با من و خط مشی کاری‌ام فاصله داشت، اما دوست داشتم با توجه به مضموم شاد این کلیپ مردم را خوشحال نمایم.وی حضور بازیگران در این نوع ویدئو‌ها را کاملا حرفه‌ای دانست و اظهار کرد: این نوع از بازیگری و به‌عنوان مثال حضور من در ویدئو کلیپ حامد همایون کاملا حرفه‌ای و بخشی از بازیگری است که نشان می‌دهد یک بازیگر می‌تواند پتانسیل و توانایی‌های متفاوتی در ایفای نقش داشته باشد.

همانطور که در این ویدئو مشاهده کردید برای این موزیک ویدئو بدون شک نیاز به بازیگر بود و هر شخصی نمی‌توانست آن را بازی کند.بازیگر سریال «عروس تاریکی» درباره علاقه شخصی خود به موسیقی تاکید کرد: من بیشتر به موسیقی سنتی علاقه‌مند هستم، اما پاپ را هم می‌پسندم و در این میان موسیقی و صدای حامد همایون را دوست دارم.

فارغ از این بحث همایون فرد فوق‌العاده با اخلاق و محترمی است و هر روز برای کار بهتر تلاش می‌کند.کمال‌زاده در همین رابطه خاطرنشان کرد: اینکه حامد همایون چنین کلیپ متفاوتی را برای موسیقی خود در نظر گرفته نشان از اهمیتی است که به مخاطبانش می‌دهد. وی می‌خواهد همواره به روز بوده و برای مخاطب و سلیقه‌اش احترام قائل شود.

جدیدترین تصویر از سینا مهراد در «ژن خوک»

«سینا مهراد» که بازیگر فیلم پدرش شده است، با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:

جلوی عماد گربه رو هیچ دیواری نمیتونه سد کنه...

فیلم سینمایی «ژن‌ِ خوک»
کارگردان : سعید سهیلی
فیلمبردار : مسعود سلامی
عکس : سحاب زری باف

«مارموز» بالاخره اکران شد/ حضور محمدجواد ظریف در مراسم اکران

مراسم اکران خصوصی فیلم «مارموز» به کارگردانی کمال تبریزی شب گذشته دوشنبه ۱۹ آذر با حضور شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، عوامل فیلم و اهالی رسانه در پردیس کورش برگزار شد.

کمال تبریزی قبل از آغاز نمایش «مارموز» طی سخنانی با خوشامدگویی به مهمانان گفت: فیلم «مارموز» جزو فیلم‌هایی بود که برای گرفتن پروانه نمایش دچار مشکلات عجیب و غریبی شده بود، کما اینکه در مجموعه فیلم‌هایی که من ساخته‌ام چهار یا پنج فیلم هستند که خیلی سخت توانسته‌ام برای آنها پروانه نمایش بگیرم.

او ادامه داد: براساس تجربه به تدریج متوجه شدم علت اینکه برخی فیلم‌های سخت پروانه نمایش می‌گیرند این است که فیلم‌هایی مانند «مارموز» که کمی حساسیت‌برانگیز است، نباید قبل از نمایش عمومی در جشنواره فیلم فجر نمایش داشته باشند.

کارگردان «مارموز» افزود: جشنواره فیلم فجر تبدیل شده به محلی که دوستان دیگر و افرادی دیگر از نهادهایی به جز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند و بعد گزارش فیلم و آثار آن را به جاهای دیگر و نهادهای دیگر ارائه می‌کنند و بعد آن نهادها با وزارت ارشاد نامه‌نگاری می‌کنند که چرا مثلاً فلان فیلم به یک مساله حساس اشاره کرده و یا فلان صحنه چرا در فیلمی وجود دارد.

او تاکید کرد: این مساله فیلمسازان را دچار سختی و مشکلات می‌کند و در راه گرفتن پروانه نمایش دچار مشکل می‌شوند. البته ما برای فیلم «مارموز» توانستیم پروانه نمایش را بگیریم و آنچه امشب به نمایش در می‌آید تقریباً همان نسخه‌ای است که در جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش داده شده است.

این کارگردان سینما ادامه داد: پیشنهاد من این است که اگر فیلم‌هایی همچون مارمولک و یا مارموز ساخته می‌شود که بعضاً موضوعات حساسی دارد اصلا در جشنواره‌های فیلم فجر و یا جشنواره های دیگر نمایش داده نشود و مستقیم از تولید به نمایش برسد. به فیلمسازان نیز توصیه می‌کنم اگر فیلمی ساختند که تصور می‌کنند که برای گرفتن پروانه نمایش دچار مشکل می‌شوند بهتر است که قید حضور در جشنواره فیلم فجر را بزنند و فیلم‌شان را مستقیم اکران کنند و جشنواره را فراموش کنند.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم نیز طی سخنانی با تشکر از مهمانان و کسانی که در ساخت این فیلم شرکت داشتند، گفت: این فیلم را با سختی ساختیم و با سختی پروانه نمایش گرفتیم و امیدوارم در زمان اکران این فیلم مورد قبول مردم قرار بگیرد و کسانی که از سالن خارج می‌شوند دیگران را به تماشای این فیلم تشویق کنند.

او ادامه داد: این فیلم به نوعی حرف مردم و مطالبات مردم را بیان می‌کند و امیدوارم دیگران تحمل شنیدن حرف‌های فیلم و تماشای آن را داشته باشند.

محمد بحرانی یکی از بازیگران فیلم نیز به طنز گفت: ساخت فیلم کمدی سیاسی در این روزها خیلی سخت است زیرا فضای سیاسی کشور و فضای اجتماعی از هر فیلم کمدی، کمدی‌تر است و فیلم‌ها اصولاً از فضای واقعی کمی عقب‌تر هستند تا فیلمساز بیاید و یک فیلمی بسازد و حرف جدیدی بزند، یک اتفاق جدیدتر و بامزه‌تر افتاده است.

آزاده صمدی و رضا ناجی نیز به نمایندگی از بازیگران و عوامل فیلم از حضور مهمانان تشکر کردند و ابراز امیدواری کردند که فیلم در اکران موفق شود.

اجرای این برنامه را مژده لواسانی برعهده داشت و گروه «بمرانی» قبل از نمایش فیلم قطعاتی از موسیقی فیلم را به صورت زنده اجرا کرد.

در این مراسم شخصیت‌ها و افرادی همچون محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور، حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مجلس، ابراهیم اصغرزاده، مصطفی تاج‌زاده، محمدصادق رنجکشان، داریوش فرضیایی، جواد رضویان، هلیا امامی، مهدی قدیانلو، لیلا زارع، سامان سالور، سمیرا حسن‌پور، علیرضا رئیسیان، مسعود عطیابی، سعید سعدی، رضا ناجی، آزاده صمدی، زهره سادات هاشمی، زهره حمیدی، محمدرضا تقی‌پور مدیر موزه صلح، شقایق فراهانی، کاردار فرهنگی ژاپن حضور داشتند.

اکران عمومی فیلم سینمایی مارموز  از ۲۱ آذر در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود.

درسا کوچولوی «بزنگاه» در سریال «بانوی عمارت»

نیکی نصیریان که با سریال «بزنگاه» رضا عطاران به عرصه بازیگری معرفی شد این روزها در سریال «بانوی عمارت» ایفای نقش می کند.

اولین حضور نیکی نصیریان در تلویزیون با سریال «بزنگاه» به کارگردانی رضا عطاران در سن ۶ سالگی بود که نقش درسا دختر عطاران را بازی کرد. سریال‌های «بزنگاه»، «سرزمین کهن»، «خسته دلان» و « باغ قرمز»، «به دنبال خوشبختی»، «دونده زمین»، «میگرن»، «من و زیبا»، «به دنیا آمدن» بخشی از فعالیت‌های این بازیگر است و این شب‌ها شاهد هنرنمایی نیکی نصیریان در نقش آهو هستیم .

نیکی نصیریان درباره  حضور در سریال «بانوی عمارت» گفت:برای سریال «بانوی عمارت» به آقای حمید نژاد معرفی شدم و با توجه به حساسیت‌های عزیز الله حمید نژاد فیلمنامه را نخواندم و براساس صحبت با کارگردان در سریال حضور پیدا کردم.

وی با بیان اینکه حدود یک سال در لوکیشن‌های کاشان، قزوین و تهران تصویربرداری داشتیم،گفت:آهو دختر روستایی بود که به عنوان یک کنیز وارد یک عمارت می‌شود و اتفاقات مختلفی برای او رخ می‌دهد. نصیریان درباره تجربه کار تاریخی بیان کرد: تجربه کار تاریخی با شهرام اسدی در سریال جلال‌الدین را داشتم اما کارهای تاریخی فضای متفاوت و سختی‌های خاص خود را دارد.

این بازیگر درباره پیشنهاد نقش جدید گفت: اولویت کار برای من بیشتر در سینما است، البته به نقش‌های پیشنهادی نیز بستگی دارد. در این مدت پیشنهادهای بسیاری داشتم اما بعد از پخش سریال «بانوی عمارت» تصمیم خود را می‌گیرم. نصیریان درباره واکنش های مخاطبان گفت: واکنش‌های خوب و مثبت مخاطبان برای من بسیار لذت بخش بود.

بازیگر «بزنگاه» درباره کم کار ی خود عنوان کرد: بعد از حضورم در سریال «بانوی عمارت» خبرهایی را دیدم مبنی بر اینکه نیکی نصیریان بعد از ۱۰ سال شروع به بازی کرده است اما در این مدت سریال و فیلم سینمایی بازی کرده ام البته سریال‌های رضا عطاران بسیار پررنگ‌تر بود.

اعلام نامزدهای جشن بزرگ سینمای ایران

نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیگری مرد و زن در دوازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران معرفی شدند.

به نقل از روابط عمومی جشن منتقدان، اسامی نامزدهای بازیگری دوازدهمین جشن منتقدان بر اساس جمع بندی آرای اعضای آکادمی جشن به شرح زیر است:

*نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

١) امیر جدیدی (تنگه ابوقریب)

٢) فرهاد اصلانی (مغزهای کوچک زنگ زده)

٣) نوید پورفرج (مغزهای کوچک زنگ زده)

۴) سیامک انصاری (بمب، یک عاشقانه)

۵) هادی حجازی فر (لاتاری)

*نامزدهای بهترین بازیگر نقش اول مرد

١) امین حیایی (شعله ور)

٢) جواد عزتی (تنگه ابوقریب)

٣) نوید محمدزاده (مغزهای کوچک زنگ زده)

۴) سعید آقاخانی (کامیون)

۵) رضا عطاران (مصادره)

۶) امیر جدیدی (عرق سرد)

٧) میلاد کی مرام (امیر)

*نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل زن

١) لیلی رشیدی (عرق سرد)

٢) سحر دولتشاهی (عرق سرد)

٣) هدی زین العابدین (عرق سرد)

۴) لادن ژاوه وند (مغزهای کوچک زنگ زده)

۵) نگار عابدی (دارکوب)

*نامزدهای بهترین بازیگر نقش اول زن

١) باران کوثری (عرق سرد)

٢) سارا بهرامی (دارکوب)

٣) لیلا حاتمی (بمب، یک عاشقانه)

۴) شبنم مقدمی (خجالت نکش)

۵) سحر دولتشاهی (امیر)

دوازدهمین جشن بزرگ سینمای ایران ٢٧ آذر به دبیری جعفر گودرزی در ایوان شمس برگزار می شود.

آخرین اخبار، رویدادها و حواشی روز سینما، تلویزیون، بازیگران و هنرمندان ایران را در صفحه‌ی اخبار منظوم مرجع سینما و تلویزیون ایران می‌‌توانید دنبال کنید.

1 لایک
0 نظر
1397/10/07
استنلی کوبریک
با سلام ....
طبق معمول عالیجناب [ اصغر فرهادی ] یک شاهکار دیگه ساخته ....
همه شما رو بدیدن این شاهکار ساخته سلطان [ اصغر فرهادی ] افتخار سینمای ایران دعوت میکنم. ...
در اخر هم یکی از حواشی جالب این کار این بود .. که وودی الن فیلمساز شهیر که خود از
طرفداران افتخار سینمای ایران [ سلطان فرهادی ] هستش .. در اظهار نظری جالب گفته
که ای کاش سینمای اسپانیا { همه میدانند ] رو به اسکار میفرستاد که حتما در بخش
فیلمنامه و بهترین بازیگر زن کاندید میشد .. سینماگران اسپانیایی اشتباه بزرگی کردند ...
با تشکر ...
0 لایک
0 نظر
1397/09/21
امیر نوربخش
بهترین بازیگر نقش اول زن باران کوثری
بهترین بازیگر نقش اول مرد نوید محمد زاده
بهترین بازیگر نقش مکمل زن لادن ژاوه وند
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد فرهاد اصلانی
1 لایک
0 نظر
1397/09/21
محمودانتظامی
بهترین بازیگر اصلی مرد : امین حیایی
بهترین بازیگر اصلی زن : باران کوثری
بهترین بازیگر مکمل مرد : فرهاد اصلانی
(دیپلم افتخار : نوید پورفرج)
بهترین طراحی صحنه : محمدرضا شجاعی (شعله ور)
بهترین طراحی لباس : مارال جیرانی (مغزها)
بهترین طراحی گریم : ایمان امیدواری (مغزها)
بقیه اسامی برندگان رو بعد از اعلام کاندیدای رشته های دیگه اعلام می کنم
0 لایک
0 نظر
1397/09/21
آرمان عسگری
به نظرم تصور هر کسی به جز نوید محمدزاده برای نقش اول مرد غیرممکنه
2 لایک
3 نظر
1397/09/20
کارن
بابا بسشه دیگه رودل میکنه
1 لایک
1397/09/20
محمودانتظامی
امین حیایی به مراتب بهتره اتفاقا غیرممکن هست اون جایزه رو نبره بازیش تو شعله ور تحسین برانگیزه
1 لایک
1397/09/21
آرمان عسگری
شعله ورو ندیدم ولی بازی نوید محمدزاده کم نظیر بود
0 لایک
1397/09/21
راد شهبازی
با توجه به اسامی نامزدهای جشن بزرگ سینمای ایران ؛ به نظرم :
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد) فرهاد اصلانی

بهترین بازیگر نقش اول مرد ) امین حیایی

بهترین بازیگر نقش مکمل زن ) لادن ژاوه وند

بهترین بازیگر نقش اول زن ) باران گوثری

گزینه های مناسبی برای دریافت جایزه هستند
1 لایک
0 نظر
1397/09/20
کارن
 بهترین بازیگر نقش مکمل مرد
نوید پورفرج
بهترین بازیگر نقش اول مرد
جواد عزتی 
بهترین بازیگر نقش مکمل زن
لادن ژاوه وند
 بهترین بازیگر نقش اول زن
سارا بهرامی
1 لایک
0 نظر
1397/09/20