اخبار هنرمندان در اینستاگرام و فضای مجازی

یادداشت یک پزشک رزمنده برای حمید فرخ نژاد/ احضاریه ها به مهراب قاسمخانی و الهام پاوه نژاد هم رسید!

پست اینستاگرامی عزت الله ضرغامی برای عباس کیارستمی، دلنوشته آزاده نامداری و جواد رضویان برای روز کودک، واکنش روزنامه های شرق و کیهان و خبرگزاری فارس به اظهارات حمید فرخ نژاد و سایر اخبار را در ادامه بخوانید.
یادداشت یک پزشک رزمنده برای حمید فرخ نژاد/  احضاریه ها به مهراب قاسمخانی و الهام پاوه نژاد هم رسید!
17 مهر 1397
شناسه خبر : 7036428
نظرات مردم (21 نظر)
عسلی
واقعا خوب گفت مهراب قاسمخانی.
0 لایک
0 نظر
1397/07/19
حمیدرضا
چه قدر خوبه که این چهره های به خاطر حرفای مفتی که میزنن جوابگو باشن... جوابگوی بلایی که سر میلیون ها نفر آوردن اصلا ما بد بخت بیچاره ها دلسوزی اینارو نخوایم باید چیکار کنیم خدایی دم علی علیزاده گرم با هر عقیده ای آزادست و حرغ حق رو داره میزنه
0 لایک
0 نظر
1397/07/18
سهیل
کسی در مورد عکسی که پرویز پرستویی گذاشت اطلاعی داره؟
0 لایک
1 نظر
1397/07/18
یونس
جهان فاسد !
1 لایک
1397/07/19
استنلی کوبریک
اقای YOUNES:
من از شما عذر خواهی میکنم .. بخاطر قضاوت عجولانم...
بعد از متن شما ...ندای درونم بهم چیزی گفت که خجالت کشیدم..
من بابت پست های زیر از همه دوستان معذرت میخوام...
Eacuse Me...
1 لایک
0 نظر
1397/07/18
یونس
(۱) مشخص نیست چه کسی به او گفته‌ ساکت باشد و چیزی نگوید. کسانی مانند فرخ‌نژاد و بسیاری از کسانی که خودشان را در شمار نخبگان این سرزمین می‌دانند، در سال‌هایی که از عمر انقلاب اسلامی گذشته، هر چه خواسته‌اند به زبان آورده‌اند یا در صفحات مجازی و رسانه‌های حامی‌شان گفته‌اند. چطور می‌شود در کشوری که ۴۰ سال است می‌گویند ساکت باش، او به این خوبی و شیوایی و با ظاهری آراسته جلوی دوربین می‌نشیند و هر آنچه می‌خواهد، می‌گوید؟ باور کنیم آن کشوری که به او اجازه حرف زدن نمی‌دهد، ایران است؟!
مثل اینکه منظوم در جریان نیست که در کجا زندگی میکند و چه دیکتاتوری بر ایران حاکم است و چه مظلومانی بابت بیان مفهوم انسانیشان بخاطر و به جرم سیاسی بودن در زندانهای سیاسی به سر میبرند !
سلام بر شما تحلیل گر ! درود !
مثل اینکه ظاهر سخن های حمید فرخ نژاد رو دیدید و به باطن بی توجه بودید به خاطر دلیلی که خودتون بهتر میدونید... !
اجازه بدهید باطن سخن حمید فرخ نژاد رو برای شما روشن کنم ! منظور فرخ نژاد از سخن هایی است که قدرت ندارند ! شهرت ندارند ! بله درست هست ، مردمان ایران اجازه صحبت کردن رو ندارند ! وگرنه خود خواهی رو شما اقای ... خیلی محترم با این تحلیل خوب و کوبننده تان کردید !
اگر هم به دیدن ظاهر قضیه باشه کافیه برید و یک تحقیق بکنید درباره سلبریتی هایی که به خاطر آزاد بودن در سخن هایشان چند بار احضاریه از طرف دادگاه براشون ارسال شده و به جرم آزاد بودن در کلام محکومشون کردند ! بله ظاهر زندگی سلبریتی رو نباید دید ! نباید قضاوت کرد ای قاضی !

/////////////////////////////////////////////

(۲) این بازیگر سینمای ایران گفته است که دو تابعیتی است و گرین‌کارت آمریکا را دارد. از این بازیگر محترم سینما باید پرسید: در بسیاری از پست‌های کوتاه و بلندی که در صفحه اجتماعی خود طی این سال‌ها آزادانه نوشته‌اید، همواره گفته‌اید که درد مردم را دارید. چطور می‌شود درد مردم را داشت و تابعیت یک کشور بیگانه و احتمالاً متخاصم را هم داشت؟ او که همیشه دغدغه افرادی را دارد که به نان شب محتاج‌اند، چطور در عمل تنها به فکر خود، فرزند و خانواده‌شان هستند؟ آیا می‌شود با شکم سیر که ماهانه بیش از ۱۰ هزار دلار درآمد دارد، دغدغه گرسنگان را داشت؟
هی نویسنده هلوووووو منتقد متخرب ! کار خوب رو انجام بدی میگن باطن خرابه ، کاری هم انجام ندهند میگن بی دغدغه هستند !
بله ! درسته ! هر کس درد خودش رو داره اما فرخ نژاد هیچ وقت نیومده به خاطر درد هایی که مختص به خودش هست رو به نمایش بگذاره !
درد هایی که کشیده رو درک کرده و بعد هم مردم رو درک کرده ! فهمیده درد مردم چی هست ! بله با شکم سیری هم میشه درد گرسنگان رو داشت ! همونطور که با مریض شدن یکی از اعضای خانوادت میشه درد اون مریض رو داشت ! بله منتقد متخرب ! درست است !
افسوس میخورم که این ۱۰۰۰۰ دلار در اینجا چه حکمی را دارد ؟
اگر خانواده فرخ نژاد نسبت به آمارهایی که نشان دادید شاهانه زندگی میکنند ، پس چرا ماجرا را گونه ای تعریف میکنید که اصل قضیه را تغییر دهد ؟؟؟
چرا زندگی خوب نداشته باشند خانواده فرخ نژاد ! چرا نمیایید و نمیگویید 100000000000000000000000000000 این میلیارد دلار هایی که اختلاص میشود ، صاحب ندارد !

اندکی اندیشه در این تحلیل های .... ندیدم ! کمی فکر ! هرگز استثنا ها را با افراد معمولی مقایسه نکنید !
حرف فرخ تژاد این بود که سیستم آموزشی که معیوب
باشد ، چه ۱۰۰۰۰۰۰۰ تومان پول بدی بابتش و چه ۱۰۰ تومان ! شما اون نخبه ای رو میبینی تحلیل گر متخرب ، که از بین صد هزار نفر شده دانشمند
، من اون نود و نه هزار و نهصد و نود و نه نفر دیگه رو میبینیم که حروم شدن ! حروم شدم و حروم شدیم ! انگار ما داخل این سیستم تدریس نکردیم ! ما رو سیاه نکن ! ما ذغال رو میخوریم !
منظوم اگر ممکنه قابلیت دیس لایک گزارش ها رو در اپدیت جدید اعمال کنی ! البته اگر ممکنه ! باتشکر . 👎👎👎👎
3 لایک
3 نظر
1397/07/18
آرمان عسگری
خیلی میپسندم یونس حیف فقط یه بار میتونم لایکت کنم
0 لایک
1397/07/18
سهیل
عالی
0 لایک
1397/07/18
امیر نوربخش
چه قدر خوب گفتی یونس
دمتگرم
شارژم کردی با این حرفات واقعا احسنت
1 لایک
1397/07/18
استنلی کوبریک
حالا چون فرزند شما از نظر ای کیو در پایین ترین درجه ممکن هستن که حتی در گران ترین مدرسه تهران هم باز نمی تونه چیزی بشه ..این که دلیل نمیشه بگیم ...همه مدرسه های ایران همشون جی....پیف پیف ..اخ ... بو میدن... اگه امکانات جنابعالی رو پدر من داشت من الان پروفسور سمیعی بودم واسه خودم... نمیدونم چه حکمتی تو کار این خدا هست که ..
همیشه به کسایی میده که........................................
0 لایک
2 نظر
1397/07/17
یونس
دوست عزیز هر چیزی که منظوم منتشر میکنه شما که نباید اون رو تایید کنید !
وقتی که ریشه سمی باشه نمیشه که برگ و گل های خوبی بده !
امکانات رو چی میدونید ؟ مدرسه با امکانات و تکنولوژی های فراوان ؟ یا غلط بودن از بیخ این کتابها ؟
:|
3 لایک
1397/07/18
سهیل
نظام آموزش پرورش مارو خود وزیرم قبول نداره بعد شما کسی که نتونه توی این بستر از ریشه پوسیده،پیشرفت کنه رو اینطور خطاب میکنید؟......مدرسه های گرون قیمت فرق محتوایی با مدارس دیگه ندارن فقط چهارتا تکنولوژی اضافه میکنن که بیشتر پول بگیرن....در واقع دکان باز کردن...شما معلومه فقط میخوای تخریب کنی
0 لایک
1397/07/18
استنلی کوبریک
نمونه اش همین پسر دانشجویی که در کشور خودمون تحصیل کرد و اتم رو شکافت.....فهمیدی اقای حمید جان.....
ایشون نه تو هاروارد تحصیل کرده بودن و نه تو کمبریج و نه تو این دانشگاه های ...... همه اینها در همین مدرسه های دولتی درس خوندن که از نظر امکانات در پایین ترین حد ممکن هستند
اتم رو همچین دانش اموزانی شکافتند .....
0 لایک
1 نظر
1397/07/17
یونس
این نمونه ها از هر میلیون نفر چند نفر پیدا میشوند ؟
چرا چیزی درباره اون کسانی که کارتن خواب میشوند چیزی نمیگویید ؟؟؟
چرا سیستم غلط رو تایید میکنید ؟!!!
4 لایک
1397/07/18
استنلی کوبریک
فرخ‌نژاد می‌گوید که پسرش وقتی ایران بوده‌ در بهترین و گران‌ترین مدرسه تهران درس می‌خوانده است؛ اما علاقه‌ای به درس خواندن نداشته است....
خیلی عذر میخوام پس این همه نابغه و دانشمندی که تو این کشور ما داریم خیلی عذر میخوام...تو همین مدرسه های دولتی که از همه نظر در امکانات در زیر درجه متوسط از نظر امکانات هستند پرورش و رشد و نمو پیدا کردند جناب فرخ خان حمید نژاد...
0 لایک
1 نظر
1397/07/17
یونس
:|||||||||||||||
پایان تمام سخنان شما باز میگرده به یک دیوار !
همین !
4 لایک
1397/07/18
استنلی کوبریک
اقایان تو پول و رفاه و هزار جور امکاناتی دارن..که من و امثال من هم حتی اگه بخواهیم تو خواب هم همچین رویایی رو ببینیم مغزمون تعجب میکنه...
اونوقت همین اقایان میان از مشکلات اقتصادی مردم صحبت میکنن.....
0 لایک
1 نظر
1397/07/17
سهیل
یه قانون نانوشته هست که میگه حتما نباید کارگر باشی تا از حقوق کارگران دفاع کنی.....
1 لایک
1397/07/18
استنلی کوبریک
حرف راست یعنی این ...
 ـ حمید فرخ‌نژاد می‌گوید که ۴۰ سال است در کشورمان می‌گویند: ساکت باش و درباره موضوعات مختلف صحبت نکن. مشخص نیست چه کسی به او گفته‌ ساکت باشد و چیزی نگوید. کسانی مانند فرخ‌نژاد و بسیاری از کسانی که خودشان را در شمار نخبگان این سرزمین می‌دانند، در سال‌هایی که از عمر انقلاب اسلامی گذشته، هر چه خواسته‌اند به زبان آورده‌اند یا در صفحات مجازی و رسانه‌های حامی‌شان گفته‌اند. چطور می‌شود در کشوری که ۴۰ سال است می‌گویند ساکت باش، او به این خوبی و شیوایی و با ظاهری آراسته جلوی دوربین می‌نشیند و هر آنچه می‌خواهد، می‌گوید؟ 
فرخ نژاد و امثال اقایان مردم رو خر گیر اوردن دیگه...اقایان میگن نمیذارن صحبت کنیم ...نکنه این همه شر و وررر رو تو شبکه های عمه و خاله من دارن تلاوت میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
0 لایک
1 نظر
1397/07/17
یونس
کمی شما رو دعوت به قضاوت نکردن باطن زندگی یک سلبریتی میکنم ...
4 لایک
1397/07/18
مشاهده نظرات بیشتر