جدل دو بازیگر در واکنش‌ به صحبت‌های لیلا حاتمی

مگر اعتراض را با بوسه جواب می دهند؟/ چرا فقط در این مورد غربی‌ها الگوی ما هستند!

صحبت های یکی از برترین بازیگران زن سینمای ایران در جشنواره فیلم برلین کماکان با حاشیه همراه است و در جدیدترین واکنش هاپروانه معصومی و عزت الله ضرغامی از حاتمی انتقاد کرده اند.
مگر اعتراض را با بوسه جواب می دهند؟/ چرا فقط در این مورد غربی‌ها الگوی ما هستند!
06 اسفند 1396
شناسه خبر : 6987799
نظرات مردم (40 نظر)
غــــریبه
کاملا موافقم با حرفاتون👏👍
0 لایک
0 نظر
1396/12/07
آرتاس منتیل
این مواردی که ذکر شد صرفا مباحثی جدا و شاید اختلاف سلایق هم باشه، ولی اصلی ترین ایرادی که به ایشون گرفته میشه، چرا آلمان ؟!؟ چرا خارج از کشور ؟!؟
همه ما شاهد هستیم که عمده تحریم های اقتصادی و حقوق بشری ما , بر سر حوادث سال 88 به کشور و مردم و ملت ما اعمال شد. که بیشترین ضرر رو مردم پایین دست داشتند از این تحریم ها ! این هنرمندان و سلبریتی های عزیز که هم پول و کارشان به راه است و همه مسافرت های خارجیشان ! این مردم پایین دست هستند که فشار اقتصادی را متحمل شدند.
حال آیا این اظهار نظر خانم حاتمی در خارج از کشور، نمیتواند مهر تاییدی برای شروع تحریم های حقوق بشری جدیدی در ایران باشد !؟!؟
آیا این هنرمند عزیز ما مردمی است ؟!؟ دود این اظهارات تو چشم چه کسی خواهد رفت ؟ حکومت و دولت یا مردم ؟!؟
یکم منصف باشیم ...
2 لایک
4 نظر
1396/12/07
سیاوش انصاری
یه نکته رو فقط لازم دیدم اشاره کنم.
همونطوری که شما بهتر از من میدونید تحریم های علیه ما بدلایل مختلف اونی که منظور شماست تحریم های حقوق بشره.
تحریم های حقوق بشر با توجه به مستندات و مدارک و تحقیقات خود دیده بانان حقوق بشره و گزارشگر های ویژه سازمان ملل هیچ موقع از منابع دسته دوم مثل اظهارات یک شخص حقیقی اونم نه حقوقی استفاده نمیشه چون عملا معتبر نیست.گزارش هایی که گزارشگر های ویژه حقوق بشر اماده میکنن و در سازمان ملل ارائه میدن جایگاه بالاتر از این حرفارو داره.حالا بماند که احمد شهید گزارشگر قبلی چطور کارشو انجام داد یا خانم عاصمه جهانگیر گزارشگر فعلی چطور میخوان انجام بدن
0 لایک
1396/12/07
آرتاس منتیل
احسنت دقیقا درست میگید ولی ما تو کار رسانه ای مبحثی داریم که نمیشه مسئله ای یهو به جهان تزریق کرد و به مردم جهان شوک وارد میشه و واکنش نشون میدن. واسه همین همیشه رسانه ها ذهن هارو باید اماده کنن که مردم کم کم بپذیرند. مثل کاری ک هالیوود و فیلم هاشون انجام میدن. حرف خانم حاتمی عزیز هم قطعا جزئی از این پازل خواهد بود.
0 لایک
1396/12/07
سیاوش انصاری
ببینید واقعیت اینه که دید در مورد وضعیت حقوق بشر ما به گونه ای هست که لازم به زمینه چینی جدید نیست.بخاطر یسری مباحث فقهی مثل قصاص تا خیلی چیزایه دیگه.
اما ممنون ازت مرتضی عزیز بابت نظر دادن با منطقت دمت گرم.موفق باشی
1 لایک
1396/12/07
آرتاس منتیل
صحبت شما درست تا حدی ولی گفتم که این یه پازله که از خیلی وقته پیش خیلی جریانات شکل گرفته که به یک هدف برسه، از کتاب های روزنبرگ و فیلم های هالیوود و شبکه‌های فارسی زبان معانده دشمن ملت بگیر تا خودی‌هایی که در بین مردم هستند و با مردم نیستند.
همچنان میگم که قطعا ما خیلی خیلی خیلی مشکلات داریم ولی خیلی خیلی خیلی خیلی از این مشکلات با توطعه های دشمن به وجود اومده.
ان شاء الله که چه چپ چ راست چ مسلمان چ غیر مسلمان، هرکسی دشمن این ملت هستش، به دست همین ملت نابود بشه.
مرسی از اینکه به حرفام گوش دادی عزیز.
1 لایک
1396/12/08
آرتاس منتیل
حالا در مورد این 2 حادثه، باید گفت که قطعا عدالت اجتماعی رعایت نمیشود و حق و باطل در هم آمیخته شده است، ولی فرم اعتراضات در قابل اغتشاش بوده و نه در قالب اعتراض !
حالا به صحبت های خانم حاتمی میپردازیم.
اینکه ایشون از اعتراضات حمایت کردن، خیلی جالب بود که فقط از کلمه اخیرا استفاده کردند که شامل 2.3 روز پیش تا 2 ماه پیش که ماجرای دی ماه میشد رو شامل میشد.
خوب اون دوستانی که فقط ماجرای دراویش رو مطرح میکنند , یک طرفه به قاضی رفتن است و کسانی که حمایت میکنند از خانم حاتمی هم بدتر که فقط ماجرای دی ماه را مطرح میکنند.
خانم حاتمی اولین اشتباهش مشخص نکردن کدام اعتراضات بود ! من و شما ایران هستیم و میدانیم دی ماه و پاسداران 2 اعتراض مجزا هستند ولی اون خارجی که هجمه های رسانه های معاند احاطش کردند، از کجا باید تشخیص بده که منظور خانم حاتمی کدوم اعتراضات رو گفته ؟ از اونجایی که میدونید ترامپ و مریم رجوی طی اعلانیه ای دراویش را حمایت کرده بود و رسانه ها غربی هم همینطور ! قطعا فکر خارجی هایی که اون مصاحبه را دیدند به خیابان پاسداران نزدیکتر خواهد بود این یعنی پایمال شدن خون 4 شهید کشور.
2 لایک
0 نظر
1396/12/07
آرتاس منتیل
در مورد حادثه خیابان پاسداران هم به شدن محکوم میشه، چون که اصلا در غالب اعتراض برگزار نشد این موضوع، چون که با ویدئو های که منتشر شد؛ از همان ساعات اولیه تجمع، دراویش ضرب العجل غیر قانونی برای آزادی برادراشان تایید کردند و در صورت برآورده نشدن خواستشان تهدید هم کردند ( کلیپ صحبت افسر نیروی انتظامی با یکی از دراویش کاملا گویاست). که پرتاب های کوکل مولوتوف ها و آتیش زدن ماشین ها و پرتاپ سنگ به مردم و منزل های اطراف و حمل سلاح سرد هم کاملا مشخص کننده این است که این تجمع برای اعتراض نبوده و ریشه اغتشاشی داشته است که شهادت 4 هموطن امنیتی ما مهر تایید این موضوع بود.
2 لایک
0 نظر
1396/12/07
آرتاس منتیل
سلام دوستان نظراتتون خیلی جالت بود برام !!!!
به عنوان یک بی‌طرف باید چندین مبحث رو از طرف خودم بگم.
اول از همه طبق فرمایشات خود مقام معظم رهبری، متاسفانه عدالت اجتماعی رعایت نمیشه و این موضوع قابل اعتراض و بحثه. اینکه حکومت و دولت عادلی نداریم شکی برش نیست, چون که تنها یک بی عدالتی میتواند هزاران عدالت را زیر سوال ببرد ! پس نه میشود به ضرس قاطع گفت که عدالت رعایت میشود و نه میتوان گفت عدالت رعایت نمیشود.
به همین صورت هم مطالبات دی ماه مردم از روی حق بود ولی از روی حق ادامه پیدا نکرد! اعتراض کردن اصول و فرهنگ دارد، اینکه اماکن عمومی، تصاویر اشخاص مهم کشور، پرچم کشور و حتی قرآن آتش سوزی شود، در ادامه اعتراض نبود و کلمه اغتشاش به خود میگرفت. به واقع مردم به حق به اعتراض پرداخت و از روی کم سواد بودن در اعتراض، منافقین و مخالفین نه تنها نظام بلکه اسلام و سرویس های جاسوسی خارجی در صفوفشان رخنه کردند و حق و باطل را در هم آمیخته کردند.
2 لایک
0 نظر
1396/12/07
ستاره دلیر
اصلا کشور های خارجی نمیگن در ایران چیکار دارن می کنن که آدماش بلند شدن اومدن خارج واز کشور خودشون انتقاد می کنن لیلا حاتمی، خیلی احمقی،داعشی.
0 لایک
0 نظر
1396/12/07
آرمان عسگری
نه خیر دهه ۹۰ ده ماه حقوق نمیدن
کارگرای معدن زمستان یورت که زیر آدار موندن ۶ ماه حقوق نگرفته بودن
0 لایک
0 نظر
1396/12/07
بهار مقتدر
آقای عسگری مگه دهه هفتاد هشتاده که ده ماه حقوق ندن
شما باید اول باید تفاوت بین اغتشاشگر و معترض رو ببینی
بعد بیای اینجا بحث کنی
0 لایک
0 نظر
1396/12/07
طاها مزینانی
آقا اگه واقعا به کسی تو‌ منظوم توهین کردم ببخشید چون واقعا وقتی عصبانی میشی دست خودت نیست ببخشید واقعا
0 لایک
0 نظر
1396/12/06
آرمان عسگری
اولا من منظورم راجع به هر بحثی بود که توی منظوم میشه که اکسیدان رو هم شامل میشه چطور شما حق دارین تمام مردمو آشوب گر خطاب کنین بقیه حق ندارن حرف بزنن شما نفستون جای گرم در میاد نمیدونین وقتی ۱۰ ماه حقوق نگیری نتونی شام زن و بچت و جور کنی فرزند و پدر رو جلوی هم شرمنده بشین یعنی چه کما اینکه منم نمیدونم ولی حداقل چشمم رو واقعیت نمی بندم بله در اعتراضات دیماه یه سری افرادی که نمیشه اسم انسان رو روشون گذاشت بین مردم رفتن و دست به آشوب زدن اما متاسفانه در اقدامان سرکوبگرانه خشک و تر با هم سوختن
با آقای سیاوش انصاری موافقم شما داری مغلته میکنی هی هرچی میگیم این حرفا راجع به تظاهرات دیماهه شما هی بچسبون به دراویش
1 لایک
0 نظر
1396/12/06
مشاهده نظرات بیشتر