ماجرای جنجالی «من و شما»/ توبیخ مجری و تعلیق موقت برنامه

واکنش‌های توئیتری و مجازی به بی‌احترامی عجیب به مسعود فراستی در برنامه «من و شما»

برنامه تلویزیونی «من و شما» به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی‌پور که امروز میزبان مسعود فراستی بود، به یکی از جنجالی‌ترین برنامه های تلویزیون در سال‌های اخیر تبدیل شد.
واکنش‌های توئیتری و مجازی به بی‌احترامی عجیب به مسعود فراستی در برنامه «من و شما»
09 آذر 1397
شناسه خبر : 1725981
نظرات مردم (10 نظر)
استنلی کوبریک
با سلام.....
اقای فراستی [ استاد بلاع منازه سینمای هالیوود ] میباشد...
و همه اهالی سینما این را قبول دارند ....
حتی بازیگرانی امثال پرستویی و فرخ نژاد و .... هم این را قبول دارند و در عین حال وی
را منتقد تند و بی رحم نسبت به فیلمهای ایرانی میدانند ...
از قدیم میگن همه چی جای خودش .. چون یکسری با فراستی در مورد نقد فیلمهای ایرانی
مشکل دارند ایا این دلیل میشه که اینطور به وی بی ادبی بشه .. ان هم در یک برنامه زنده؟
درسته همه ما از وی بدمون میاد ولی در عین حال فراستی رو استاد سینمای
تاریخ معاصر و سینمای مدرن و پست مدرن هالیوود میدانیم ...
به نظرم اقای مجری [ که به نظرم اجرا بلد نیست ] به صورت حضوری و یا پخش زنده باید ازش
عذر خواهی کنه...
با تشکر
1 لایک
0 نظر
1397/09/12
مسعود مشایخان
ظلی پور همان کسی است که از طرف پدر خانمش فریدون جیرانی و با رابطه او از طریق برنامه تلویزیونی«هفت» در یک بخش از برنامه بعنوان گزارش فروش فیلمهای سینمایی و پیش تولید شکل و قیافه نحسش را به مردم نمایاند و در چند خط روخوانی با تته پته واشتباهات وسوتیهای فراوان لفظی بی کفایتی و بی عرضگی خود را به نمایش گذاشت . واما در جامعه سینمای ایران هنوز فکرها و مغزها از عصر حجر تا کنون چندان رشد نداشته تا بفهمند که سطح کیفیت و فرهنگ فیلمهای سینمایی با نقد درست بجا وصحیح توسط منتقدانی همچون فراستی محقق میشود . همانطور که بهترین برندهای محصولات بخصوص در صنعت مدیون متخصصانی است که بانگاه دقیق ومو شکافانه و آزمایشات پر هزینه فقط وفقط نقاط ضعف آنرا مشخص میکنند .که آن نیز با هزینه و درخواست تولید کنندگان همان محصول است .
0 لایک
0 نظر
1397/09/12
الهام فرهنگ
اهای ظلی پور! وقتی بهترین فیلم زندگیت سوباسا بود، یکی مثل فراستی داشته رو سینما مطالعه میکرده. تو خودت یه ادم به شدت جناحی هستی که فقط جناحی حرف میزنی. امیدوارم هیچ به تلویزیون برنگردی که لیاقتش رو نداری
0 لایک
0 نظر
1397/09/12
فاطمه نژاده
مسعود فراستی کسیه که واقعا سواد سینمایی داره هرچند که بیشتر وقتا تخریب میکنه اثر هارو تا نقد ولی حرف اصلی فراستی راجع به فیلمهای زرد رو پرده کاملا درست بود و جای نگرانی داره وجود این فیلما که البته حرفاشون نیمه تمام موند بنظرم رفتار فراستی درمقابل حرفای مجری محترمانه بود درحالی که مجری باید احترام میذاشت رو حساب پیشکسوت بودن مهمان ظلی پور کم مونده بود پاشه بره فراستی رو بزنه
0 لایک
0 نظر
1397/09/10
محمودانتظامی
واقعا امثال هزارپا خوبن ؟! چی شده کجا داریم میریم چرا یه آدم راحت نمیتونه نظر بده ! اون وقت توقع یه مملکتی رو داریم که دموکراسی در اون حاکم باشه ! وقتی جنبه نقد یه فیلم عقب افتاده رو نداریم پس توقع چی رو داریم ؟! چی شد اجاره نشین ها چی شد لیلی با من است چی شد ?! انقدر خوشبین نباشیم نگاه کنیم تروخدا فقط نگاه کنیم کجاییم ! لعنت به سینمایی که لس آنجلس و هزارپا فیلمای شاخص کمدی باشن
0 لایک
1 نظر
1397/09/10
آرمان عسگری
سر این قضیه فک کنم همه موافقن
0 لایک
1397/09/10
آرتاس منتیل
خیلی بحث بر انگیزه این کلیپ و این موضوع ! ملت تعصبی و هیشه حاضر در صحنه اومدن فحش دادن به ظلی پور و هرچی خواستن گفتن ! ولی یکم منطقی تر بررسی کنیم !
در وهله اول در مورد شخصیت جناب فراستی صحبت کنیم که ایشون همونطور که مجری برنامه گفت، عمدتا همه رو با تند ترین رفتار، زننده ترین حرکات نقد که نه گاها واقعا تخریب میکنه و شخصیت هارو میبره زیر سوال ! در عین حال فوق العاده سوادش رو قبول دارم، واقعا میفهمه، واقعا مال سینماست، واقعا دونسته و میدونه !

در وهله دوم، مجری حرفاش در مورد شخصیت فراستی درست بوده و هست .

در وهله سوم، حرف های استاد فراستی همون حرف های همیشگی منظومه که کاربرا میگن، که فیلم های زرد چقدر پرده رو کدر کردن ! کاملا باهاش موافقم !

در وهله آخر و مهمترین بحث: هرچقدر هم آدم فراستی از لحاظ شخصیتی تند باشن و جناب ظلی پور جانب به حق باشن، نباید به کسی که پیشکسوت، بزرگتر، محترم و مهمان و از همه مهتر در رسانه ملی اینجوری بکوبن !
هرچی هم باشه، بستر رسانه ملی و یک پرستیژ خاصی داره و نباید به ترویج بی احترامی به پیشکسوتان و بزرگان بپردازه !
و در کل محتوا صحبت ها درست ولی قالب ب شدت نادرست !

*** بفهمیم درک کنیم همزاد پنداری کنیم ولی قضاوت نکنیم و سریع به کسی نپریم !
2 لایک
1 نظر
1397/09/10
وروجک
موافقم
0 لایک
1397/09/11
آرمان عسگری
من فقط کلیپ سه دقیقه ای اوج جروبحثو دیدم نمیخوامم متعصبانه نظر بدم.به نظر من حرفای آرش ظلی پور درست بود در قالب غلط.ظلی پور اینجا میزبان بود نه طرف مناظره و اگر میخواست این حرفا رو بزنه باید حرمت مهمان رو نگه میداشت که نداشت
اما اما در مورد کلیت حرف به نظر من درست میگفت مسعود فراستی همیشه "من"گفته اکثر اوقات فقط و فقط به کوبش مشغول بوده.یاد ندارم فیلمی در جایی موفقیت کسب کرده باشه و ایشون نکوبیده باشن از ابد و یک روز تا فروشنده.از فجر تا کن و اسکار.غیر این که یه جا نشستن و به هر فیلم و فیلمساز موفقی بد و بیراه میگن؟
اما از حق نگذریم جمله‌ی مسعود فراستی در مورد فیلمای کمدی بسیار درست بود.
1 لایک
1 نظر
1397/09/10
وروجک
با تک تک کلماتتون موافقم
0 لایک
1397/09/11