با بی غیرت خواندن ورزشکار زن المپیکی ایران

کمپین «صداوسیما معذرت خواهی کند» تشکیل شد

5400 فعال مدنی و فعال حوزه زنان، بیانیه‌ای را خطاب به رئیس صداوسیما تنظیم کرده‌اند که هشتگ این نامه با عنوان #صدا_وسیما_معذرت_خواهی_کند در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.
کمپین «صداوسیما معذرت خواهی کند» تشکیل شد
25 مرداد 1395
شناسه خبر : 0173824
نظرات مردم (6 نظر)
کریم
واقعا برای یه شبکه ملی ورزشی در کشورمون که همچین کسی رو بعنوان کارشناس میارن،متاسفم. اگه ایرانی اصل هم بود همین توهین‌ها رو میکرد. کسی که بدون مربی و بدون امکانات حتی شرکت هم کرده وسهمیه گرفته خودش نشون از غیرت وتعصب به ایران وایرانی داشته و داره. بنظرم این کارشناس مشکلش چیزی دیگه بوده وهست. امیدوارم مدیر محترم صداوسیما پیگیری جدی‌کنه وبه مردم عزیز کشورمون جواب قانع کننده‌ای بده.
0 لایک
0 نظر
1395/05/30
سید محمد م
باید یه وزنه بدیم گزارشگر بندازه ببینیم غیرت خودش اندازه این ورزشکار خانوم هست !
0 لایک
0 نظر
1395/05/25
فاطمه
بیشعور
0 لایک
0 نظر
1395/05/25
فاطمه
بی تربیت
0 لایک
0 نظر
1395/05/25
حمیدرضا توکلی
شاید خیلی هیجان داشته بیدلیل این جملات راگفته ندانسته البته شاید شاید شاید
0 لایک
0 نظر
1395/05/25
نصیر
حرف بدی زده
0 لایک
0 نظر
1395/05/25