اخبار هنرمندان در اینستاگرام و فضای مجازی

عذرخواهی رامبد جوان به خاطر دعوت دکتر مسعود صابری/ بهاره رهنما دزد خانه اش را پیدا کرد+ صحبت‌هایش با سارق!

ماجرای عجیب بایکوت عادل فردوسی پور در تلویزیون، انتقاد شدید یک منتقد سینما از جواد خیابانی، اولین تصویر از مهناز افاشار در فیلم جدید فریدون جیرانی، دورهمی علی دایی و پیمان معادی و سایر اخبار را در ادامه بخوانید.
عذرخواهی رامبد جوان به خاطر دعوت دکتر مسعود صابری/ بهاره رهنما دزد خانه اش را پیدا کرد+ صحبت‌هایش با سارق!
06 بهمن 1397
شناسه خبر : 5103628
نظرات مردم (7 نظر)
علی
چهار نفر هم که بخاطر عادل خان می‌نشستن پای تولیدات فاخر صدا و سیما، دیگه راحت شدن و دوشنبه زود به رخت خواب میرن
0 لایک
0 نظر
1397/12/29
حسین اشتیاقی
۱. عدم استفاده و کمتر استفاده کردن از جواهری به نام فردوسی پور در صدا و سیما مساوی با خودزنی و از دست دادن تعداد خیلی کم باقیمانده بینندگان تلویزیون ملی... (میلی) و این موضوع به وضوح میزان هوش و دانش مدیران این تلویزیون رو نشون میده.

۲. واقعا برام سواله که رو چه حسابی میگن صدای خیابانی خوبه! نقدهای درست و حتی کمی در مورد خیابانی نوشته بودن به جز این مورد و من میگم حتی با فرض اینکه صداش مناسب خوندن متن باشه بدون تصویر ،در اون شرایط هم باید از شنیدن کلمات قلمبه سلمبه ،نا ملموس ،پر از خالی ،پر از سوتی ،به اصلاح خود خیابانی صمیمانه! و... زجر کشید!

۳. متاسفانه انقدر فرهنگ استفاده از فضای مجازی تو ایران زیر صفره که به جز نوشتن چرت و پرت ،حرف های زشت ،فحش ،موضوعات زرد ،روشن فکری های جعلی و پوچ به سراغ معرفی دزد و فخر فروشی هم رفتن و جالبه در این مورد شخص مورد نظر که با رفتار و گفتار بارها نشون داده وضع مالی خوبی داره ،برای ۲ تیکه طلا حاضره آبروی یه نفر (فکر کنید اشتباه حدس زده باشه و اونی که واقعا دزد نیست و ایشون فکر میکنه رو تگ کنه و به میلیون ها نفر معرفی کنه) رو ببره! تکرار میکنم برای ۲ تیکه طلای کسی که دم از میلیارد میزنه!!!

و ۴. حرف زیاده ولی عمر کم...
1 لایک
0 نظر
1397/11/20
حمیدرضا
بنظرم خیابانی هم مجری خوبیه هم گزارشگر خوبیه شدیدا احساسی و هیجانی
0 لایک
0 نظر
1397/11/09
حمیدرضا
چرا این قاسمخانی در مورد همه چی نظر میده ؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1397/11/09
راد شهبازی
"آشفته‌گی" قطعا از جذابیت های امسال جشنواره فجر خواهد بود !!! مشتاقم که جیرانی دوباره متولدشده را در ادامه قالب فیلم کم نظیرش "خفه‌گی" ببینم . پوستر جذابی هم طراحی شده
1 لایک
0 نظر
1397/11/07
محمد ابراهیمی زاده
و اینکه بهره نبردن از مجری باهوش و کاردانی مثل فردوسی پور تماما به ضرر صدا و سیما و موجب دلخوری مردمه
0 لایک
0 نظر
1397/11/06
محمد ابراهیمی زاده
کاش مهران مدیری هم به خاطر دعوت کردن اون همه به اصطلاح خواننده و اینکه چرا با اونها مصاحبه کرده عذر خواهی میکرد البته من محمد معتمدی رو نمیگم
1 لایک
0 نظر
1397/11/06