گزارش ویژه اخبار سینما و تلویزیون

پیشنهاد نازنین بیاتی برای ماه محرم / جنجال و اتهام کپی برداری در نمایشگاه نقاشی های تهمینه میلانی

شهاب حسینی و گلایه از حواشی شهرت، پوشش جالب سارا بهرامی در جشنواره ونیز، واکنش حمید فرخ نژاد به هتک حرمت به پرچم ایران و سایر اخبار را در ادامه بخوانید.
پیشنهاد نازنین بیاتی برای ماه محرم / جنجال و اتهام کپی برداری در نمایشگاه نقاشی های تهمینه میلانی
18 شهریور 1397
شناسه خبر : 6390977
نظرات مردم (164 نظر)
آرتاس منتیل
ملت همیشه غر غر کن ما، در طول سال میرن اشتباهات بزرگ رو یواشکی میکنن و اشتباهات دیگران رو تو بوق و کرنا هوار میزنن ! اینکه دولت اینجوری؛ حکومت اونجوری, فلان کس اینجوری ، فلانی اونجوری ! ما باید یاد بگیریم اعتراض کنیم؛ ما باید یاد بگیریم که جلو ظلم به ایستیم !
بعد یک الگو بارز برای ایستادن جلو ظلم که نمود میکنه، غر میزنن که چرا برای این مراسم هزینه کنیم ! بریم به فقرا غذا بدیم ! لباس بدیم ! تخم مرغ بدیم !
این آدما دقیقا خود معضل هستند، خود مشکل هستند، خود بی‌فرهنگی هستن! الوات مجازی که فقط غر میزنن ! پای عمل برسه هزار و یک خیر و صلاح دیگه میتراشند !
آره آره ! با پارتی و مهمونی و دوره همی و بد مستی شبانه ما میتونیم انسان بسازیم ! میتونیم انسان های قوی بسازیم که جلو ظلم قد خم نکنن ! میتونیم پرچم انسانیت رو بالا ببریم و حکومت و نظام و مسئولین بی لیاقت رو عوض کنیم :)))))
از اینا نباشیم :)
4 لایک
21 نظر
1397/06/25
یونس
یکی نیست اینو به خودت بگه :)))
2 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
والا به همه توهین میکنه که آخر بگه من خیلی خوبم
0 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
مرتضی جان حواست باشه آدم با کوچیک کردن بقیه بزرگ نمیشه
0 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
یونس تو منو میشناسی ؟ تو منو دیدی ؟ از کارای روزمرم واسه این مبارزه با این معضلات خبر داری ؟
نمونه بارز همین آدمایی یونس جان :)
آرمان جان من کی باشم کوچیک کنم کسی رو ! قطعا کسی که کوچیکه، کوچیک دیده میشه :)
1 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
و کسی که بخواد بقیرو کوچیک کنه ریز تر
1 لایک
1397/06/25
سهیل
اگه بدونی توی همین نوجوونیم واسه همین مبارزه چه بلاهایی سرم اومده این حرف رو نمیزنی :)
شما چرا نمیتونین تفکیک کنین که الزاما مخالفت با چیزی ،موافقت با چیز دیگه ای نیست.وقتی با ریخت و پاش محرم مخالفت میکنیم ،دلیل نمیشه با ریخت و پاش جشن ها موافق باشیم...
که البته تا همین الان هم دیدیم که جوون های مبارز همون پارتی گیر ها بودن و سرکوبگراشون همون
محرمی های چماق به دست و مداحای هفت تیرکش و قاری های بچه باز.
1 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
بعدم عزیزم همونطور که مه ندیدیمت جنابعالیم ما رو ندیدی پس چطور انقد راحت قضاوت میکنی؟
جواب چون خود بزرگ بینی
1 لایک
1397/06/25
یونس
مرتضی شما هم منو دیدی ؟؟ از کارای روز مره من خبر داری که میگی نمونه بارز همچین آدمایی؟؟؟
چرا خودتو سرکوب میکنی با پاسخ های خودت ، واقعا چرا !!!
امیدوارم زمان تاثیر بزاره در عملکرد هممون و ما رو درست کنه !!
2 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
سهیل من شمارو خطاب کردم ؟ من اصلا اسم بردم >؟ چرا شما به خودتون گرفتید نمیدونم ! من اگه منظورم شما بودید که تو ریپلی مستقیم میگفتم، نمیومدم نظر جدا بنویسم ! فرق نظر و پاسخ رو متوجه میشید دیگه احیانا داداشم ؟
بعدشا من اتفاقا مخالف 100% با قضاوت های 0 و 100 هستم ! اگه همچین احساسی بهت دست داده نسبت به من، من معذرت میخوام ! ولی من گلایه دارم از نازنین بیاتی ها که چشمون رو برای انتقاد فقط به مسائل دینی باز میکنن و تو عشق و حالشون ساکتن !
بحث منم از این صحبت ها تفکیک کردن جریان درست انقلابی و مذهبی از انقلابی نما ها و مذهبی نماهاست اتفاقا ! اتفاقا من واسه همین دلیله که حکومت و نظام و انقلاب رو پاک و منزه میدونم چون اعتقاد دارم که غیر صاحبان این دستگاه، پشت این دستگاه نشستن ! حالا اسمش رو میشه نفوذ، ریا، برگشت از گناه و توبه و حتی اشتباه ، خطاب کرد !
شاید شما با جمع ما آشنا بشید، تمام دیدگاه های منفیتون رو دور بریزید ! البته که شاید !
0 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
آقای عسگری من تو کامنت سهیل توضیح دادم ! نظر و پاسخ 2 چیز مجزا هستن و شما یک مورد تو کامنتم اشاره کنید که به شما عسگری نام اشاره کرد!
این صحبت البته نسبت به یونس فرق میکنه ! یونس میگه چرا منو خطاب کردی چون دلیلش کاملا واضحه ! دقیقا بلافاصه بعد از نظرم اومده کامنت میذاره منو متهم میکنه در صورتی که من اصلا با یونس نبودم ! من اصلا اشاره ای نداشتم به یونس ! یونس نموه بارز غر غر زنان و یک طرفه با قاضی رفتنان جامعست !
صد البته که من تو کامنت سهیل هم گفتم اگه مفهوم حرفام اشتباه برداشت شده شهامت معذرت خواهی رو دارم و منظورم این نبوده ! ولی یونس چی ؟ فقط طوطی وار کلمات و جملات منو تکرار میکنه ! این شیوایی در گفتار و سخنوری حساب نمیشه یونس جان و هیچ ارزش بر افزوده ای برای شما نداره برادر من :)
0 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
میکی یونس تا حالا ندیدت درسته؟پس شمام ندیدیش درسته؟پس همونجور که به خودت حق میدی بقیرو قضاوت کنی باید قضاوت شدنم بپذیری بعدم اول به من بگو عزاداریتون برا دنیاس یا آخرت؟
0 لایک
1397/06/25
سهیل
نوشتی کسایی که میگن فلان....که یکیشون من باشم....
سر بحث انقلاب و حکومت هم که میگی نظرم مخالفه اما نمیخوام وارد سیاست بشیم و بحث سیاسی شروع بشه.... کامنت اولتون هم یک دور بخونین اون قسمتی که گفتین< آره آره با
پارتی و مهمونی میشه انسان ساخت...> .... و ببینید که واقعا مخالف صد درصدی قضاوت های صفر تا صدی هستین یا خیر....
0 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
آرمان جان، من یونس رو از قضاوتش قضاوت کردم ! یعنی از رو ریپلی !
عزاداری ؟ من نفس کشیدنم برای امام زمانمه در راستای بندگی و عبودیت و رضای خدا !
0 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
من همیشه برای بحثی که مطرح میکنم، شرط یا استدلالی هم میگم ! همیشه استثنا رو هم میگم ! اگه کسی تو شرط باشه و از مستثنی خارج باشه قطعا اون بحث درش صدق میکنه تو صحبت هام !
0 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
خب باریکلا حرف اینه که خیلی کارها برای آخرت از عزاداری با ارزش تره ولی مهمونی پارتی اینا برا دنیاس برا دل
بعدم منم از رو کامنتا و قضاوتات قضاوتت کردم
0 لایک
1397/06/25
یونس
در خیالت زندگیست
زندگی را عملییست
عملییات را شنیدنیست
شنیدنی را منطقیست
منطقی را چالشیست
چالشی را دعوتیست
دعوتی را درکیست
کیستی را یافتنیست
یافتنی را احساساتیست
احساساتی را قبول کردنیست
قبول کردنی را پذیرا بودنیست
بودنی را بردگیست
بردگی را نوکریست
نوکری را انسان بودنیست
انسانیت را هوشیار بودنیست
هوشیاری را عقیده ای نیست
نیست را توجیه نکردنیست
نکردنی را راز بقاست
بقا راز بودنیست
بودنی را درزندگیست
زندگی را چاره ایست
چاره را راه دواست
دوا را انسانیت است
انسانیت را عشقی است
عشق را سرکوب نکردنیست
سرکوب را چپ کردنیست
انسانیت انسانیت انسانیت
1 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
خب حرف ما هم اینه آرمان جان، کسی که کل هزینه های زندگیش واسه دنیاش خرج میشه و هیچی از آخرت و انسانیت حالیش نیست, بیخود میکنه سر مسائل اخروی به خصوص محرم اظهار نظر میکنه !
محرم صاحب داره، هر بدمستی نمیتونه در موردش اظهار نظر کنه :)
0 لایک
1397/06/26
آرمان عسگری
اولا چی از نازنین بیاتی میدونی؟میدونی کمک نمیکنه؟چی شد که به خودت اجازه دادی انقد راحت بقیرو قضاوت کنی؟
1 لایک
1397/06/26
یونس
ای قاضی من مستم یا بد مستم ؟؟؟
مست شوم ، ساکت کنم ؟؟؟
یا بد مست شوم ساکت شوم ؟؟؟
1 لایک
1397/06/26
آرتاس منتیل
آرمان کلا نمیخوای تموم بکنی ! دوست داری ادامه بدی ! هرچی بگم، نمیگی اهان ایول اینجارو درست گفتی و دوباره میگیردی یه چیز دیگه بگی ! اینو تو مذاکره اصطلاحا بهش میگن فرار از حقیقت !
خانم بیاتی 2 بار بیانیه دادن که نه تنها هیچی تو دلشون نیست، هیچی هم تو سرشون نیست ! کلا خواسته بگه منم هستم ! اما غافل از اینکه تو زمین بازی دشمن بنا به دلایلی که صحبت کردم، بازی کردن ! ایشون سلبریتی هستن ! حرفشون تاثیر گذاره ! اصلا به قضاوت و شناخت دیگه مربوط نمیشه :)
1 لایک
1397/06/26
s.n
جسارت نباشه ولی کسی که تمتم کار هاش و نفس کشیدنش برای امام زمانه نمیاد همه جا اینو جار بزنه
0 لایک
1397/06/30
سهیل
هم اکنون که این نظر رو مینویسم ساعت یک ربع مانده به دوازده شبه و مداح عربده کش از یکی دوتا کوچه اونورتر صدای انسان سازیش توام با گریه مصنوعی مانع خواب من و خانواده میشه. رایج باد چنین مراسماتی.........
5 لایک
11 نظر
1397/06/24
امیر نوربخش
۳ راه دارین یا برین سیمشو بکشین یا برین بذارینش روی میوت یا پنبه بندازین تو گوشتون بخوابین ... !!!
باتشکر
امیر
4 لایک
1397/06/24
سهیل
صداش از پنبه فراتره متاسفانه....
1 لایک
1397/06/24
آرمان عسگری
یه بارم مجرم پارسال من با چشم خودم دیدم که یک آمبولانس آژیرکشان پشت دسته عزاداری انسان ساز امام حسین مونده بود
2 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
این دیگه یک مبحث فرهنگیه !
در طول سال عروسی ها، تولدت ها، پارتی ها، دوره همی ها شبا ملت رو از خواب بیذار میکنه واسه خوش گذرونی الانم اینجوری ...
ما که همچین مشکلاتی نداریم، بستگی هم داره ک کجا زندگی میکنید ! محل های فرهیخته مذهبی بدون شک رعایت میکنن !
کلا مشکل فرهنگی اصلی ترین مشکل ما مردم ایرانه :)
2 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
خو من با اونم مشکل دارم خو ولی اونا نمیگن ما میریم بهشت
0 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
مطمئنی همون آدما هیئت نزدن ؟
مشکل از امام حسینه یا فرهنگ همون آدما ؟
0 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
هیئتو نمیریزن جمع کنن کت بسته ببرن ولی عروسی و پارتیرو چرا
1 لایک
1397/06/25
سهیل
من خودم یکبارم از عروسی ها آسیبی ندیدم چون اصلا تالار های عروسی رو خارج شهر میسازن و پارتی ها هم معمولا توی باغ های شخصی اطراف شهره....ولی هیئت توی حلق من....
0 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
هیئت رو شما گزارش بده، میان تذکر میدن مثل عروسی !
شما از راهش ورود کن، بعد قضاوت کن !
سهیل جان، شما در واقع از همسایه هات ناراحت و محلت ! هیچ دلیلی بر بد بودن دستگاه امام حسین و هیئت نمیشه !
شما عراق نرفتید، ان‌شاءالله که قسمتتون بشه حرم آقا، تو کشور عراق برید بینید رانندگی ها افتضاحه، خیلی بد رانندگی میکنن ! حتی بعضی از شهرستان های ما که اسم نمیبرم که یه وقت توهین نشه !
تو خیلی جاها هم دیدیم که رانندگی درست میکنن و آدم لذت میبره !
آقا رانندگی مشکل داره یا رانندگان ؟ تفکیک کنیم اینارو !
2 لایک
1397/06/25
سهیل
عمرا به هیئت تذکر بدن شما انگار ایران نیستین.......ما هم ازون اول داریم به راننده ایراد میگیریم نه رانندگی....ما به حسین و محرمش کاری نداریم به عزادارانش ایراد میگیریم...همونطور که خودتم کامنت قبلیت گفتی،مشکل ما مردمه.....
1 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
خب مرد مومن اگه راننده ایراد داره و مشکل از مردمه چرا پس به رانندگی ایراد میگیرم ! اصلا منم همینو میگم دیگه ! به شدت از رانندگی دفاع میکنم، ولی قبول دارم راننده هایی هستن که خودشون رو به رانندگی میزنن ! حرف آخرم اینه که صف مارو جدا کنید از دیگران ! ما از اون مزاحمین نیستیم و رضایتی هم به اون کار نداریم ! بعضی از صحبت های دوستان به طور کل رانندگی رو میکوبه !
1 لایک
1397/06/25
الهام فرهنگ
از محرم توقع تون چیه؟
1 لایک
0 نظر
1397/06/24
آرتاس منتیل
اینکه مدام می‌گویند به جای عزاداری پول را خرج کمک به فقرا کنید، مثل این است که بگویند دانشکده‌های علوم پزشکی را تعطیل کنید پولش را خرج درمان بیماران کنید.
نمی‌فهند که #محرم دانشگاه آموزش انسانیت و ایثار است و دانش آموختگان آن پناه فقرا و بی پناهن اند.
توییت منطقی وحید یامین پور :)
6 لایک
5 نظر
1397/06/24
ک-ش
اونوقت حتماً این آموزش انسانیت با وعده های غذایی و دستمزدهای آنچنانی برای مداحان باید همراه باشه؟؟؟یعنی انسانیت بدون این ها نمی شه؟؟؟نمی شه برای خانواده ای که جهیزیه نداره وسیله ای گرفته و بعد از اهدا گفت این از طرف هیئت عزاداران حسینه؟؟؟یا برای اشتغال شخصی وام داد آنهم بدون بهره و گفت این از کرم و احسان عزاداران حسینه؟؟؟
2 لایک
1397/06/24
آرتاس منتیل
چه خوب که برای خودتون شرط میذارید و شرط رو پاسخ میدید ! منطقتون جالبه !
در وهله اول که دستمزدها نباید داده بشه (هرچند بیشتر اشاعه کذب بوده این مبحث ولی نبودش کدمان نمیشه) به عنوان کادو هرچقدر هم بدن حلاله ! چون طرف نمیره با این کادو بنز سوار بشه، اینقدر لیاقت این پولو داشته که این پول رو خودش میره جهزیه میگیره یا وام میده ! اصلا بحث این کادو ها همینه ! حتی کادو هایی که به ولی فقیه داده میشه ! کلا اسلام همینو میگه ! میگه که فرد صالح بالغ و ... رو انتخاب کن، بهش کادو بده ! اگه اون فرد همه این موارد رو داشته باشه، قطعا این پول رو در راه مصلحت خرج میکنه ! آزاد کردن زندانی ها ، پاس کردن چک و بدهی افراد، دادن جهیزیه و ...
من این وسط یه اشاره هم بکنم به میلیارد ها تومنی که سلبریتی های نادان و نا صالح از مردم گرفتن و هیچ کاری نکردن و معلوم نیست با این پول ها چه کارهایی که نکردن !
و اینکه بدون شک و به قطع تو این هیئت ها مرام و معرفتی که پرورش داده میشه، باعث انسان سازی میشه ! به شخصه خودم رو میگم، اگه این محرم نبود و هر 10 ماه امام حسین یادش تو دلم زنده نمیشد، با این جامعه خشن سکولاریسم، قطعا خیلی کارهای زشت ازم سر میزد ! نه تنها من خیلی ها ! محرم انسان سازه ! قبول کنید :)
4 لایک
1397/06/24
سهیل
حقا که همین محرم است که باعث شده است ملت ایران در انسانیت حرف اول را بزنند...!!!!!
0 لایک
1397/06/24
فریبا
کاربر ک_ش
منم تا پارسال دقیقا مثل شما فکر میکردم و هر دفعه که منزل همسایمون روضه میرفتیم دلم میخواست به صاحب مجلس بگم پولتو به جای این آخوند و مداحی که اشک تمسیاح میریزه ، بده به بچه های کار . بعد ها فهمیدم که سخنران و مداح هیچکدوم مبلغ تعیین نکرده بودند ، بلکه خود صاحب مجلس به اندازه کرمش به اونها به عنوان هدیه میداده .
الان که به اون موقع هام فکر میکنم خندم میگیره و با خودم میگم چه ذهن بسته ای داشتم .
با اینحال گرفتن مراسم تجملی ، چه شادی و چه عزا ، اسرافه و گناه حساب میشه .
3 لایک
1397/06/24
خانم کاظمی
کاملا با اقا مرتضی موافقم متاسفانه الان اسرائیل و... دارن کاری میکنن که فرقه ایجاد کنن بین عزاداری ها و کمک به فقرا اگه بدونید امام حسین به غیر از دین برای انسانیت هم رفت ایشون با کارشون امر به معروف کردن ما باید دو طرف قضیه رو داشته باشیم هم عزاداری و گریه برای اون مصیبت عاشورا و هم شعور حسینی و درک عاشورا و بالاتر از همش کمک به فقرا و نیازمندان ما نباید بزاریم به این راحتی این دو تارو با هم قاطی کنیم و از هم جدا کنیم ما هم باید کمک به فقرا کنیم و دلشونو شاد کنیم و هم عزاداری کنیم برای امام حسین گرچه هر کدوم ثواب خاص خودشونو دارن که اولی پاداش انسانی هم داره
4 لایک
1397/06/24
آرمان عسگری
ای خدا آقا بخث تفریح کردن و خرج کردن براش خیلی با خرج کردن برای مراسم مذهبی متفاوته تفریح کاملا دنیایی بدون هیچ دخلی به آخرت ولی بانیان شرکت کنندگان مراسم مذهبی_اگه راست بگن_قصدشون اخرویه
0 لایک
0 نظر
1397/06/21
ویدا بیات
به نظرمن اگه شکم چندتا فقیر سیر بشه،اگه جهزیه چندتا جوان فراهم بشه،اگه چند نفر رو زیر پر و بال خودمون بگیریم
امام حسین بیشتر راضیه
3 لایک
1 نظر
1397/06/21
خانم کاظمی
بله قطعا که بیشتر راضیه ولی بالاخره هر چیزی جای خودشو داره خانم بیات عزادری یه جا و رسیدن به فقرا و ایتام هم یه جا که البته دومیش حسن بیشتری داره!!ولی اگه شما یه مداحی که میلیاردی بگیره پیدا کردی باشه!اولا که کسی واسه یه مداح میلیارد نمیده و اگه هم بده که عمرا باشه مجلسش حرومه اگه هم بحثدرآمد زایی شون باشه بالاخره آخرش همون هیئت یه هدیه ای بهشون میده چون زشته هیچی ندن که البته نیت مداحا باید درست باشه!!
1 لایک
1397/06/21
ویدا بیات
خانم بیاتی خیلی حرف خوبی زدند و نمیدونم این همه مخالفت واسه چیه؟بسیاری از مداح ها هستن که پول های بسیار بسیار کلانی میگیرن،اگه شما دارین به عشق امام حسین مداحی میکنید این کاملا غلطه که قبل از مداحیت میای و میگی اگه اینقدر بدین مداحی میکنم اگه اینقدر ندین مداحی نمیکنم،اصلش اینه که شما بیای مداحی کنی و اخر سر هرچی بهت دادن رو قبول کنی و بری اگه واقعا عشق به امام حسین داری اگه عشق به امام حسین نداری و قصدت فقط درآمد زدایی هست اون قضیش جداست
2 لایک
1 نظر
1397/06/21
آرتاس منتیل
به به خانم بیات ، خوش برگشتید !
واقعا باهاتون من موافقم !
هیچ مداحی نباید کادو رو تعیین کنه و شرط بذار برای مبلغ کادو !
2 لایک
1397/06/21
زهرا
خود من طرفدار خانم بیاتی هستم ولی از این حرف ایشان دلخور شدم
1 لایک
0 نظر
1397/06/21
سهیل
این که یه سری پول میدن بابت کالاهای تجملی و غیر ضروری،توجیه مناسبی برای خرج کردن میلیاردها تومن برای عزاداری نیست. مثل اینه که من اختلاس بکنم بعد به قاضی بگم بابک زنجانی هم اختلاس کرده پس اختلاس من کار درستیه...
0 لایک
5 نظر
1397/06/20
آرتاس منتیل
میلیارد :)))
0 لایک
1397/06/21
سهیل
ببخشید! هزاران میلیارد :) :) :)
0 لایک
1397/06/21
آرتاس منتیل
کنتور که نمیندازه :)))
0 لایک
1397/06/24
وروجک
خنده داره حرفا و توجیه هاتون آقا سهیل و غم انگیز
0 لایک
1397/06/24
سهیل
مثل اون آخوند مداحه که هم گریه میکرد هم میخندید؟؟
0 لایک
1397/06/24
عرفان
فارغ از این حرفی که خانم بیاتی زدن یه سئوالی پیش میاد که چرا بعضی از سلبریتی ها تا چهار تا قربون صدقه از طرف هواداراشون میشنون فک میکنن میتونن واسه بقیه تعیین تکلیف کنن...ما نمونه های خوبی از هنرمندامون داریم مثل آقای پرستویی یا همین آقای فرخ نژاد که خیلی خوب و منطقی اظهار نظر میکنن و همیشه از طرف مردم صحبت میکن ولی این که تو رو جو بگیره به خاطر بازی تو چهارتا دونه فیلم تصمیم بگیری واسه مردم تعیین تکلیف کنی خیلی بده
2 لایک
2 نظر
1397/06/20
خانم کاظمی
خیلی نظر خوبی دادید البته به انتظارات بستگی داره مثلا ما از شخصیت هایی مثله آقای پرستویی یا فرخ نژاد یا قاسمخانی قطعا انتظار همچین پستی رو ندارم چون میدونم اینگونه از سلبریتی ها پست هایی بر اساس آگاهی و علم و منطق درست میزارن ولی خانم بیاتی و خیلی از سلبریتی های دیگر اگه یه پستهای بی علم و منطق میزان نباید زیاد تعجب کنیم البته قصدم توهین به ایشون نیست و البته این کار کار اشتباهیه چون در کل سلبریتی ها یک قشر تاثیر پذیر در جامعه امروزی هستند
2 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
آقای پرستویی هم اخیرا خودش رو نشون داد.
0 لایک
1397/06/21
مشاهده نظرات بیشتر