گزارش ویژه اخبار سینما و تلویزیون

پیشنهاد نازنین بیاتی برای ماه محرم / جنجال و اتهام کپی برداری در نمایشگاه نقاشی های تهمینه میلانی

شهاب حسینی و گلایه از حواشی شهرت، پوشش جالب سارا بهرامی در جشنواره ونیز، واکنش حمید فرخ نژاد به هتک حرمت به پرچم ایران و سایر اخبار را در ادامه بخوانید.
پیشنهاد نازنین بیاتی برای ماه محرم / جنجال و اتهام کپی برداری در نمایشگاه نقاشی های تهمینه میلانی
18 شهریور 1397
شناسه خبر : 6390977
نظرات مردم (164 نظر)
آرتاس منتیل
ملت همیشه غر غر کن ما، در طول سال میرن اشتباهات بزرگ رو یواشکی میکنن و اشتباهات دیگران رو تو بوق و کرنا هوار میزنن ! اینکه دولت اینجوری؛ حکومت اونجوری, فلان کس اینجوری ، فلانی اونجوری ! ما باید یاد بگیریم اعتراض کنیم؛ ما باید یاد بگیریم که جلو ظلم به ایستیم !
بعد یک الگو بارز برای ایستادن جلو ظلم که نمود میکنه، غر میزنن که چرا برای این مراسم هزینه کنیم ! بریم به فقرا غذا بدیم ! لباس بدیم ! تخم مرغ بدیم !
این آدما دقیقا خود معضل هستند، خود مشکل هستند، خود بی‌فرهنگی هستن! الوات مجازی که فقط غر میزنن ! پای عمل برسه هزار و یک خیر و صلاح دیگه میتراشند !
آره آره ! با پارتی و مهمونی و دوره همی و بد مستی شبانه ما میتونیم انسان بسازیم ! میتونیم انسان های قوی بسازیم که جلو ظلم قد خم نکنن ! میتونیم پرچم انسانیت رو بالا ببریم و حکومت و نظام و مسئولین بی لیاقت رو عوض کنیم :)))))
از اینا نباشیم :)
4 لایک
21 نظر
1397/06/25
یونس
یکی نیست اینو به خودت بگه :)))
2 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
والا به همه توهین میکنه که آخر بگه من خیلی خوبم
0 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
مرتضی جان حواست باشه آدم با کوچیک کردن بقیه بزرگ نمیشه
0 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
یونس تو منو میشناسی ؟ تو منو دیدی ؟ از کارای روزمرم واسه این مبارزه با این معضلات خبر داری ؟
نمونه بارز همین آدمایی یونس جان :)
آرمان جان من کی باشم کوچیک کنم کسی رو ! قطعا کسی که کوچیکه، کوچیک دیده میشه :)
1 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
و کسی که بخواد بقیرو کوچیک کنه ریز تر
1 لایک
1397/06/25
سهیل
اگه بدونی توی همین نوجوونیم واسه همین مبارزه چه بلاهایی سرم اومده این حرف رو نمیزنی :)
شما چرا نمیتونین تفکیک کنین که الزاما مخالفت با چیزی ،موافقت با چیز دیگه ای نیست.وقتی با ریخت و پاش محرم مخالفت میکنیم ،دلیل نمیشه با ریخت و پاش جشن ها موافق باشیم...
که البته تا همین الان هم دیدیم که جوون های مبارز همون پارتی گیر ها بودن و سرکوبگراشون همون
محرمی های چماق به دست و مداحای هفت تیرکش و قاری های بچه باز.
1 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
بعدم عزیزم همونطور که مه ندیدیمت جنابعالیم ما رو ندیدی پس چطور انقد راحت قضاوت میکنی؟
جواب چون خود بزرگ بینی
1 لایک
1397/06/25
یونس
مرتضی شما هم منو دیدی ؟؟ از کارای روز مره من خبر داری که میگی نمونه بارز همچین آدمایی؟؟؟
چرا خودتو سرکوب میکنی با پاسخ های خودت ، واقعا چرا !!!
امیدوارم زمان تاثیر بزاره در عملکرد هممون و ما رو درست کنه !!
2 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
سهیل من شمارو خطاب کردم ؟ من اصلا اسم بردم >؟ چرا شما به خودتون گرفتید نمیدونم ! من اگه منظورم شما بودید که تو ریپلی مستقیم میگفتم، نمیومدم نظر جدا بنویسم ! فرق نظر و پاسخ رو متوجه میشید دیگه احیانا داداشم ؟
بعدشا من اتفاقا مخالف 100% با قضاوت های 0 و 100 هستم ! اگه همچین احساسی بهت دست داده نسبت به من، من معذرت میخوام ! ولی من گلایه دارم از نازنین بیاتی ها که چشمون رو برای انتقاد فقط به مسائل دینی باز میکنن و تو عشق و حالشون ساکتن !
بحث منم از این صحبت ها تفکیک کردن جریان درست انقلابی و مذهبی از انقلابی نما ها و مذهبی نماهاست اتفاقا ! اتفاقا من واسه همین دلیله که حکومت و نظام و انقلاب رو پاک و منزه میدونم چون اعتقاد دارم که غیر صاحبان این دستگاه، پشت این دستگاه نشستن ! حالا اسمش رو میشه نفوذ، ریا، برگشت از گناه و توبه و حتی اشتباه ، خطاب کرد !
شاید شما با جمع ما آشنا بشید، تمام دیدگاه های منفیتون رو دور بریزید ! البته که شاید !
0 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
آقای عسگری من تو کامنت سهیل توضیح دادم ! نظر و پاسخ 2 چیز مجزا هستن و شما یک مورد تو کامنتم اشاره کنید که به شما عسگری نام اشاره کرد!
این صحبت البته نسبت به یونس فرق میکنه ! یونس میگه چرا منو خطاب کردی چون دلیلش کاملا واضحه ! دقیقا بلافاصه بعد از نظرم اومده کامنت میذاره منو متهم میکنه در صورتی که من اصلا با یونس نبودم ! من اصلا اشاره ای نداشتم به یونس ! یونس نموه بارز غر غر زنان و یک طرفه با قاضی رفتنان جامعست !
صد البته که من تو کامنت سهیل هم گفتم اگه مفهوم حرفام اشتباه برداشت شده شهامت معذرت خواهی رو دارم و منظورم این نبوده ! ولی یونس چی ؟ فقط طوطی وار کلمات و جملات منو تکرار میکنه ! این شیوایی در گفتار و سخنوری حساب نمیشه یونس جان و هیچ ارزش بر افزوده ای برای شما نداره برادر من :)
0 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
میکی یونس تا حالا ندیدت درسته؟پس شمام ندیدیش درسته؟پس همونجور که به خودت حق میدی بقیرو قضاوت کنی باید قضاوت شدنم بپذیری بعدم اول به من بگو عزاداریتون برا دنیاس یا آخرت؟
0 لایک
1397/06/25
سهیل
نوشتی کسایی که میگن فلان....که یکیشون من باشم....
سر بحث انقلاب و حکومت هم که میگی نظرم مخالفه اما نمیخوام وارد سیاست بشیم و بحث سیاسی شروع بشه.... کامنت اولتون هم یک دور بخونین اون قسمتی که گفتین< آره آره با
پارتی و مهمونی میشه انسان ساخت...> .... و ببینید که واقعا مخالف صد درصدی قضاوت های صفر تا صدی هستین یا خیر....
0 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
آرمان جان، من یونس رو از قضاوتش قضاوت کردم ! یعنی از رو ریپلی !
عزاداری ؟ من نفس کشیدنم برای امام زمانمه در راستای بندگی و عبودیت و رضای خدا !
0 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
من همیشه برای بحثی که مطرح میکنم، شرط یا استدلالی هم میگم ! همیشه استثنا رو هم میگم ! اگه کسی تو شرط باشه و از مستثنی خارج باشه قطعا اون بحث درش صدق میکنه تو صحبت هام !
0 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
خب باریکلا حرف اینه که خیلی کارها برای آخرت از عزاداری با ارزش تره ولی مهمونی پارتی اینا برا دنیاس برا دل
بعدم منم از رو کامنتا و قضاوتات قضاوتت کردم
0 لایک
1397/06/25
یونس
در خیالت زندگیست
زندگی را عملییست
عملییات را شنیدنیست
شنیدنی را منطقیست
منطقی را چالشیست
چالشی را دعوتیست
دعوتی را درکیست
کیستی را یافتنیست
یافتنی را احساساتیست
احساساتی را قبول کردنیست
قبول کردنی را پذیرا بودنیست
بودنی را بردگیست
بردگی را نوکریست
نوکری را انسان بودنیست
انسانیت را هوشیار بودنیست
هوشیاری را عقیده ای نیست
نیست را توجیه نکردنیست
نکردنی را راز بقاست
بقا راز بودنیست
بودنی را درزندگیست
زندگی را چاره ایست
چاره را راه دواست
دوا را انسانیت است
انسانیت را عشقی است
عشق را سرکوب نکردنیست
سرکوب را چپ کردنیست
انسانیت انسانیت انسانیت
1 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
خب حرف ما هم اینه آرمان جان، کسی که کل هزینه های زندگیش واسه دنیاش خرج میشه و هیچی از آخرت و انسانیت حالیش نیست, بیخود میکنه سر مسائل اخروی به خصوص محرم اظهار نظر میکنه !
محرم صاحب داره، هر بدمستی نمیتونه در موردش اظهار نظر کنه :)
0 لایک
1397/06/26
آرمان عسگری
اولا چی از نازنین بیاتی میدونی؟میدونی کمک نمیکنه؟چی شد که به خودت اجازه دادی انقد راحت بقیرو قضاوت کنی؟
1 لایک
1397/06/26
یونس
ای قاضی من مستم یا بد مستم ؟؟؟
مست شوم ، ساکت کنم ؟؟؟
یا بد مست شوم ساکت شوم ؟؟؟
1 لایک
1397/06/26
آرتاس منتیل
آرمان کلا نمیخوای تموم بکنی ! دوست داری ادامه بدی ! هرچی بگم، نمیگی اهان ایول اینجارو درست گفتی و دوباره میگیردی یه چیز دیگه بگی ! اینو تو مذاکره اصطلاحا بهش میگن فرار از حقیقت !
خانم بیاتی 2 بار بیانیه دادن که نه تنها هیچی تو دلشون نیست، هیچی هم تو سرشون نیست ! کلا خواسته بگه منم هستم ! اما غافل از اینکه تو زمین بازی دشمن بنا به دلایلی که صحبت کردم، بازی کردن ! ایشون سلبریتی هستن ! حرفشون تاثیر گذاره ! اصلا به قضاوت و شناخت دیگه مربوط نمیشه :)
1 لایک
1397/06/26
s.n
جسارت نباشه ولی کسی که تمتم کار هاش و نفس کشیدنش برای امام زمانه نمیاد همه جا اینو جار بزنه
0 لایک
1397/06/30
سهیل
هم اکنون که این نظر رو مینویسم ساعت یک ربع مانده به دوازده شبه و مداح عربده کش از یکی دوتا کوچه اونورتر صدای انسان سازیش توام با گریه مصنوعی مانع خواب من و خانواده میشه. رایج باد چنین مراسماتی.........
5 لایک
11 نظر
1397/06/24
امیر نوربخش
۳ راه دارین یا برین سیمشو بکشین یا برین بذارینش روی میوت یا پنبه بندازین تو گوشتون بخوابین ... !!!
باتشکر
امیر
4 لایک
1397/06/24
سهیل
صداش از پنبه فراتره متاسفانه....
1 لایک
1397/06/24
آرمان عسگری
یه بارم مجرم پارسال من با چشم خودم دیدم که یک آمبولانس آژیرکشان پشت دسته عزاداری انسان ساز امام حسین مونده بود
2 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
این دیگه یک مبحث فرهنگیه !
در طول سال عروسی ها، تولدت ها، پارتی ها، دوره همی ها شبا ملت رو از خواب بیذار میکنه واسه خوش گذرونی الانم اینجوری ...
ما که همچین مشکلاتی نداریم، بستگی هم داره ک کجا زندگی میکنید ! محل های فرهیخته مذهبی بدون شک رعایت میکنن !
کلا مشکل فرهنگی اصلی ترین مشکل ما مردم ایرانه :)
2 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
خو من با اونم مشکل دارم خو ولی اونا نمیگن ما میریم بهشت
0 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
مطمئنی همون آدما هیئت نزدن ؟
مشکل از امام حسینه یا فرهنگ همون آدما ؟
0 لایک
1397/06/25
آرمان عسگری
هیئتو نمیریزن جمع کنن کت بسته ببرن ولی عروسی و پارتیرو چرا
1 لایک
1397/06/25
سهیل
من خودم یکبارم از عروسی ها آسیبی ندیدم چون اصلا تالار های عروسی رو خارج شهر میسازن و پارتی ها هم معمولا توی باغ های شخصی اطراف شهره....ولی هیئت توی حلق من....
0 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
هیئت رو شما گزارش بده، میان تذکر میدن مثل عروسی !
شما از راهش ورود کن، بعد قضاوت کن !
سهیل جان، شما در واقع از همسایه هات ناراحت و محلت ! هیچ دلیلی بر بد بودن دستگاه امام حسین و هیئت نمیشه !
شما عراق نرفتید، ان‌شاءالله که قسمتتون بشه حرم آقا، تو کشور عراق برید بینید رانندگی ها افتضاحه، خیلی بد رانندگی میکنن ! حتی بعضی از شهرستان های ما که اسم نمیبرم که یه وقت توهین نشه !
تو خیلی جاها هم دیدیم که رانندگی درست میکنن و آدم لذت میبره !
آقا رانندگی مشکل داره یا رانندگان ؟ تفکیک کنیم اینارو !
2 لایک
1397/06/25
سهیل
عمرا به هیئت تذکر بدن شما انگار ایران نیستین.......ما هم ازون اول داریم به راننده ایراد میگیریم نه رانندگی....ما به حسین و محرمش کاری نداریم به عزادارانش ایراد میگیریم...همونطور که خودتم کامنت قبلیت گفتی،مشکل ما مردمه.....
1 لایک
1397/06/25
آرتاس منتیل
خب مرد مومن اگه راننده ایراد داره و مشکل از مردمه چرا پس به رانندگی ایراد میگیرم ! اصلا منم همینو میگم دیگه ! به شدت از رانندگی دفاع میکنم، ولی قبول دارم راننده هایی هستن که خودشون رو به رانندگی میزنن ! حرف آخرم اینه که صف مارو جدا کنید از دیگران ! ما از اون مزاحمین نیستیم و رضایتی هم به اون کار نداریم ! بعضی از صحبت های دوستان به طور کل رانندگی رو میکوبه !
1 لایک
1397/06/25
الهام فرهنگ
از محرم توقع تون چیه؟
1 لایک
0 نظر
1397/06/24
آرتاس منتیل
اینکه مدام می‌گویند به جای عزاداری پول را خرج کمک به فقرا کنید، مثل این است که بگویند دانشکده‌های علوم پزشکی را تعطیل کنید پولش را خرج درمان بیماران کنید.
نمی‌فهند که #محرم دانشگاه آموزش انسانیت و ایثار است و دانش آموختگان آن پناه فقرا و بی پناهن اند.
توییت منطقی وحید یامین پور :)
6 لایک
5 نظر
1397/06/24
ک-ش
اونوقت حتماً این آموزش انسانیت با وعده های غذایی و دستمزدهای آنچنانی برای مداحان باید همراه باشه؟؟؟یعنی انسانیت بدون این ها نمی شه؟؟؟نمی شه برای خانواده ای که جهیزیه نداره وسیله ای گرفته و بعد از اهدا گفت این از طرف هیئت عزاداران حسینه؟؟؟یا برای اشتغال شخصی وام داد آنهم بدون بهره و گفت این از کرم و احسان عزاداران حسینه؟؟؟
2 لایک
1397/06/24
آرتاس منتیل
چه خوب که برای خودتون شرط میذارید و شرط رو پاسخ میدید ! منطقتون جالبه !
در وهله اول که دستمزدها نباید داده بشه (هرچند بیشتر اشاعه کذب بوده این مبحث ولی نبودش کدمان نمیشه) به عنوان کادو هرچقدر هم بدن حلاله ! چون طرف نمیره با این کادو بنز سوار بشه، اینقدر لیاقت این پولو داشته که این پول رو خودش میره جهزیه میگیره یا وام میده ! اصلا بحث این کادو ها همینه ! حتی کادو هایی که به ولی فقیه داده میشه ! کلا اسلام همینو میگه ! میگه که فرد صالح بالغ و ... رو انتخاب کن، بهش کادو بده ! اگه اون فرد همه این موارد رو داشته باشه، قطعا این پول رو در راه مصلحت خرج میکنه ! آزاد کردن زندانی ها ، پاس کردن چک و بدهی افراد، دادن جهیزیه و ...
من این وسط یه اشاره هم بکنم به میلیارد ها تومنی که سلبریتی های نادان و نا صالح از مردم گرفتن و هیچ کاری نکردن و معلوم نیست با این پول ها چه کارهایی که نکردن !
و اینکه بدون شک و به قطع تو این هیئت ها مرام و معرفتی که پرورش داده میشه، باعث انسان سازی میشه ! به شخصه خودم رو میگم، اگه این محرم نبود و هر 10 ماه امام حسین یادش تو دلم زنده نمیشد، با این جامعه خشن سکولاریسم، قطعا خیلی کارهای زشت ازم سر میزد ! نه تنها من خیلی ها ! محرم انسان سازه ! قبول کنید :)
4 لایک
1397/06/24
سهیل
حقا که همین محرم است که باعث شده است ملت ایران در انسانیت حرف اول را بزنند...!!!!!
0 لایک
1397/06/24
فریبا
کاربر ک_ش
منم تا پارسال دقیقا مثل شما فکر میکردم و هر دفعه که منزل همسایمون روضه میرفتیم دلم میخواست به صاحب مجلس بگم پولتو به جای این آخوند و مداحی که اشک تمسیاح میریزه ، بده به بچه های کار . بعد ها فهمیدم که سخنران و مداح هیچکدوم مبلغ تعیین نکرده بودند ، بلکه خود صاحب مجلس به اندازه کرمش به اونها به عنوان هدیه میداده .
الان که به اون موقع هام فکر میکنم خندم میگیره و با خودم میگم چه ذهن بسته ای داشتم .
با اینحال گرفتن مراسم تجملی ، چه شادی و چه عزا ، اسرافه و گناه حساب میشه .
3 لایک
1397/06/24
خانم کاظمی
کاملا با اقا مرتضی موافقم متاسفانه الان اسرائیل و... دارن کاری میکنن که فرقه ایجاد کنن بین عزاداری ها و کمک به فقرا اگه بدونید امام حسین به غیر از دین برای انسانیت هم رفت ایشون با کارشون امر به معروف کردن ما باید دو طرف قضیه رو داشته باشیم هم عزاداری و گریه برای اون مصیبت عاشورا و هم شعور حسینی و درک عاشورا و بالاتر از همش کمک به فقرا و نیازمندان ما نباید بزاریم به این راحتی این دو تارو با هم قاطی کنیم و از هم جدا کنیم ما هم باید کمک به فقرا کنیم و دلشونو شاد کنیم و هم عزاداری کنیم برای امام حسین گرچه هر کدوم ثواب خاص خودشونو دارن که اولی پاداش انسانی هم داره
4 لایک
1397/06/24
آرمان عسگری
ای خدا آقا بخث تفریح کردن و خرج کردن براش خیلی با خرج کردن برای مراسم مذهبی متفاوته تفریح کاملا دنیایی بدون هیچ دخلی به آخرت ولی بانیان شرکت کنندگان مراسم مذهبی_اگه راست بگن_قصدشون اخرویه
0 لایک
0 نظر
1397/06/21
ویدا بیات
به نظرمن اگه شکم چندتا فقیر سیر بشه،اگه جهزیه چندتا جوان فراهم بشه،اگه چند نفر رو زیر پر و بال خودمون بگیریم
امام حسین بیشتر راضیه
3 لایک
1 نظر
1397/06/21
خانم کاظمی
بله قطعا که بیشتر راضیه ولی بالاخره هر چیزی جای خودشو داره خانم بیات عزادری یه جا و رسیدن به فقرا و ایتام هم یه جا که البته دومیش حسن بیشتری داره!!ولی اگه شما یه مداحی که میلیاردی بگیره پیدا کردی باشه!اولا که کسی واسه یه مداح میلیارد نمیده و اگه هم بده که عمرا باشه مجلسش حرومه اگه هم بحثدرآمد زایی شون باشه بالاخره آخرش همون هیئت یه هدیه ای بهشون میده چون زشته هیچی ندن که البته نیت مداحا باید درست باشه!!
1 لایک
1397/06/21
ویدا بیات
خانم بیاتی خیلی حرف خوبی زدند و نمیدونم این همه مخالفت واسه چیه؟بسیاری از مداح ها هستن که پول های بسیار بسیار کلانی میگیرن،اگه شما دارین به عشق امام حسین مداحی میکنید این کاملا غلطه که قبل از مداحیت میای و میگی اگه اینقدر بدین مداحی میکنم اگه اینقدر ندین مداحی نمیکنم،اصلش اینه که شما بیای مداحی کنی و اخر سر هرچی بهت دادن رو قبول کنی و بری اگه واقعا عشق به امام حسین داری اگه عشق به امام حسین نداری و قصدت فقط درآمد زدایی هست اون قضیش جداست
2 لایک
1 نظر
1397/06/21
آرتاس منتیل
به به خانم بیات ، خوش برگشتید !
واقعا باهاتون من موافقم !
هیچ مداحی نباید کادو رو تعیین کنه و شرط بذار برای مبلغ کادو !
2 لایک
1397/06/21
زهرا
خود من طرفدار خانم بیاتی هستم ولی از این حرف ایشان دلخور شدم
1 لایک
0 نظر
1397/06/21
سهیل
این که یه سری پول میدن بابت کالاهای تجملی و غیر ضروری،توجیه مناسبی برای خرج کردن میلیاردها تومن برای عزاداری نیست. مثل اینه که من اختلاس بکنم بعد به قاضی بگم بابک زنجانی هم اختلاس کرده پس اختلاس من کار درستیه...
0 لایک
5 نظر
1397/06/20
آرتاس منتیل
میلیارد :)))
0 لایک
1397/06/21
سهیل
ببخشید! هزاران میلیارد :) :) :)
0 لایک
1397/06/21
آرتاس منتیل
کنتور که نمیندازه :)))
0 لایک
1397/06/24
وروجک
خنده داره حرفا و توجیه هاتون آقا سهیل و غم انگیز
0 لایک
1397/06/24
سهیل
مثل اون آخوند مداحه که هم گریه میکرد هم میخندید؟؟
0 لایک
1397/06/24
عرفان
فارغ از این حرفی که خانم بیاتی زدن یه سئوالی پیش میاد که چرا بعضی از سلبریتی ها تا چهار تا قربون صدقه از طرف هواداراشون میشنون فک میکنن میتونن واسه بقیه تعیین تکلیف کنن...ما نمونه های خوبی از هنرمندامون داریم مثل آقای پرستویی یا همین آقای فرخ نژاد که خیلی خوب و منطقی اظهار نظر میکنن و همیشه از طرف مردم صحبت میکن ولی این که تو رو جو بگیره به خاطر بازی تو چهارتا دونه فیلم تصمیم بگیری واسه مردم تعیین تکلیف کنی خیلی بده
2 لایک
2 نظر
1397/06/20
خانم کاظمی
خیلی نظر خوبی دادید البته به انتظارات بستگی داره مثلا ما از شخصیت هایی مثله آقای پرستویی یا فرخ نژاد یا قاسمخانی قطعا انتظار همچین پستی رو ندارم چون میدونم اینگونه از سلبریتی ها پست هایی بر اساس آگاهی و علم و منطق درست میزارن ولی خانم بیاتی و خیلی از سلبریتی های دیگر اگه یه پستهای بی علم و منطق میزان نباید زیاد تعجب کنیم البته قصدم توهین به ایشون نیست و البته این کار کار اشتباهیه چون در کل سلبریتی ها یک قشر تاثیر پذیر در جامعه امروزی هستند
2 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
آقای پرستویی هم اخیرا خودش رو نشون داد.
0 لایک
1397/06/21
فریبا
خیلی خیلی جالبه
بعضی از همین خانم ها و آقایون خودشون درآمد میلیاردی دارن ، قیمت کیف و کفش و ساعت و عطر و لباسشون از حقوق یک ماه یک کارمند بیشتره، سالی چند بار سفر خارج میرن و بخشی از پولشون هم از همین بیت الماله .
بعد موقع محرم و صفر و ایام فاطمیه که میشه یکهو متحول میشن و یاد فقرا و ایتام و دختری که جهاز نداره و کودکان کار و روستای فقیر کشور و کارگر کارخونه ای که بخاطر حمایت نشدن از سوی همینها بیکار شده میفتن و سه چهار میلیونی که خرج کربلا میشه و پول خرد ته جیب اینها هم حساب نمیشه میشه دوای درد و فقر مردم جامعه !!!
توی دهه اول محرم به هیئت ها و مساجد شمال شهر برین و ببینیبد آخر مراسم که موقع نذری دادنه ، چه مردمی با چه تیپ و قیافه و ماشینی جلوی در منتظرن تا اگه نذری ها اضافه موند ، بی نصیب نمونند . خودم هرسال شاهد این ماجرا هستم که میگم اینو .
اصلا قبول ، حق با اینهاست . مداحی که شغل نیست و نباید مردمو گریوند ، امام حسین هم که الان بهشته و تمام شده است ، قضیه نذری هایی که به فقرا و در جنوب شهر پخش میشه که دروغی بیش نیست ،وقتی مردم فقیرن کربلا رفتن گناهه ، چراغی هم که به خانه رواست به مسجد حرام است .

اما اونا که دلسوز و حامی مردم فقیر هستند ، از پول سفر خارج و وسایل مارک دارشون بگذرند و به مردم کمک کنند و بچه های یتیم رو بخندون و ثواب کنند .
ما هم اینجوری راضی هستیم !!!!!
3 لایک
5 نظر
1397/06/20
خانم کاظمی
کاملا موافقم
0 لایک
1397/06/20
آرمان عسگری
اینا کدومشون برای آخرته؟ولی عزاداری رو همه میگن برا آخرته
حرف اینه اگه میخوای برای آخرت پول خرج کنی پولو بده به نیازمند سفر خارج لباس مارک و هزارتا چیز دیگه دنیاییه هیچ بنی بشریم نمیگه کار من برا آخرته
0 لایک
1397/06/21
s.n
شما میدونید که کمک میکنن یا نه؟
چرا الکی قضاوت میکنین
1 لایک
1397/06/22
ک-ش
هیچ شخصی با عزاداری مخالف نیست اما با رسوم غلطی که دارن عزاداری ها به خودشون می گیرن باید برخورد بشه.
2 لایک
1397/06/24
فریبا
آقای آرمان
این چه حرفیه که شما میزنید و میگید که همه برای آخرته !!!!!!!!!
من خودم کلی آدم میشناسم که هم دستشون تو کار خیره و هر سال دهه اول محرم و فاطمیه مراسم میگیرن
هیچکدوم هم برای آخرت اینکارو نمیکنن ، و اتفاقا هزینه ای که برای کار خیر میدن بیشتر هزینه ای که مراسم میگیرن
اگه یک تعداد خیلی کمی هستن که با تجمل و اسراف انتکارو انجام میدن که واقعا کار غلطیه و کسی هم قبول نداره ، دلیل بر این نمیشه که همه رو به یک چشم ببینید
والا تو این دور زمونه کسی خیلی به فکر آخرت نیست
0 لایک
1397/06/24
فاطمه نژاده
همچنین
1 لایک
0 نظر
1397/06/20
عسلی
فرا رسیدن ماه محرم رو به تمامی دوستان عزادارم تسلیت عرض میکنم.
6 لایک
5 نظر
1397/06/20
آرتاس منتیل
یاد مهرداد محمدی افتادم تو برنامه نود عادل دعوتشون کرده بود ! برگشت گفت تبریک میگم :|
5 لایک
1397/06/20
امیر نوربخش
همچنین
3 لایک
1397/06/20
امیر نوربخش
اون دوتا برادر خیلی باحالن همه چیو برعکس میگن
قشنگ رد دادن !!!
3 لایک
1397/06/20
وروجک
همچنین گلم 🖤🖤
1 لایک
1397/06/24
عسلی
♥♥♥♥
0 لایک
1397/06/26
سهیل
خشمگین شدن سر دفاع از عقیده،یکی از نشانه های تعصبه....متعصب را بیابید. :) :)
3 لایک
7 نظر
1397/06/20
امیر نوربخش
از در پشت فرار کرد !!!
2 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
یکی از نشانه های عصبانی شدن هم غیرت رو حقیقته !
در کرب و بلا بی طرفان بی‌شرفانند !
تاریخ همان است ! حسینی یا یزیدی !
1 لایک
1397/06/20
سهیل
غیرت همون تعصبه... به همون اندازه نابودگر و بی ارزش...حقیقت رو منطق و تعقل ثابت میکنه....اما غیرت فقط روی احساسات تاثیر میذاره....
0 لایک
1397/06/20
سهیل
راستی اینم بگم جمله اولت خیلی بی معنی و نامربوط و... بود////معلومه فقط خواستی یه جوابی داده باشی...
0 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
غیرتی که من میگم با تعصبی که شما میگی فرق میکنه ! در واژه شاید به نظرت هم معنی باشه !
ولی منظور من این بود آدم یه حقیقتی رو بدونه و در برابرش سکوت کنه خیلی بی غیرته !
این غیرت یه حس حق طلبیه که از روی انسانیت نشات میگیره ! انسانیت آمیخته با روح معنویت ! دقیقا همون حسی که شما وقتی میبینی کسی به کسی ظلم میکنه و نمیتونی ساکت وایسی ! شخصی حیوانی رو کتک میزنه؛ بچه ای رو میزنه یا هر نوع ظلمی که فکرشو بکنی ! این ساکت نبودنه میشه غیرت !
و این عصبانی شدنه برای گرفتن حق اون مظلوم، از برای تعصب نیست و از روی غیرتیه که گفتم !
متوجه منظورم میشید ؟
3 لایک
1397/06/20
سهیل
سکوت نکردن با خشمگین شدن متفاوته،قبول نداشتن خرج های اضافی ماه محرم هم ظلم نیست بلکه مخالفت با ظلمه...ضمنا این بحث اعتقادیه،عصبانیت سر اعتقاد به چیزی میشه همون تعصب یا روحیه دیکتاتور منشانه که مخالفت رو نمیپذیره...هرکسی حق داره عقیده خودش رو داشته باشه اما وقتی کسی عصبانی میشه در واقع داره این حق رو برای مخاطبش نادیده میگیره و پایمال میکنه...
1 لایک
1397/06/20
سهیل
اینم بگم که عصبانیت سر مساءلی عینی مثل کتک زدن حیوانات میتونه مفید باشه...ولی عصبانیت سر مباحث ذهنی،فقط باعث اتباه وقت و انزجار دیگران میشه...
1 لایک
1397/06/20
آرمان عسگری
ای بابا مرتضی فقط دو ماه از سال همچین بساطی هست؟دو تا دهه فاطمیه کلی شهادت دیگه شبای قدر تو اصفهان اینجوریه که خیمه ها جمع نمیشه فقط از اسمش از شخصیتی به شخصیت دیگه منتقل میشه
بعد آقا مگه غیر اینه که برای امام حسین عزاداری میکنیم که اون دنیا کارمون راحتتر بشه؟حالا اگه میخوایم توشه آخرت ذخیره کنیم پول خرج هیئت کنیم به نفعه یا پول خرج لباس نو برای ایتام؟خانم فرهنگ کنسرت مسئله دینیه؟برای آخرت انجام میشه؟کسی میگه چون میخوام برم بهشت میام فلان چیزو میخرم؟اون برای دل خودشه برای دنیاست حالام اگه هیئت و مداحم برای دنیا باشه بحثی نیست
1 لایک
11 نظر
1397/06/20
یونس
الان میاد و برات فلسفه میبافه و واقعیت رو نمیبینه !
به یه سری توهین میکنه و میره !
کسی که نخواد بفهمه رو نمیشه فهموند آرمان !
40 سال هست که آش همینه و همین کاسه !
1 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
تاحالا چقدر تو این زمینه خرج کردی آرمان جان ؟ همین الان یه شماره حساب میدم 200 تومن بزن واسه کمک ! ببین از دلت میاد ! اینقدر ساده نگو این پول خرج کردن واسه ثواب آخرته و اون خرید واسه دلشه !
پول خرج تو راه امام حسین دل میخواد عزیزم ! دل !
5 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
دقیقا کسی که نخواد بفهمه و هیچی حالیش بشه هیچ وقت نمیفهمه !
محرم و صفر هم 40 سال نیست آقای با سواد ! 1400 ساله مراسمش با پرجاست !
مشکلت رو مشخص کن، نظام، امام حسین، انقلاب، یا مسئولین خائن !
خوشحال میشم که بلد باشی تفکیکشون کنی یونس جان :)
2 لایک
1397/06/20
آرمان عسگری
دل میخواد بله عزیزم طرف عشق میکنه سینه میزنه از زنجیرزنی خوشش میاد پولم میده بخث من اینه که پس نگیم به خاطر آخرت من دلم نمیاد برا مراسم پول بدم چون دوس ندارم
0 لایک
1397/06/20
آرمان عسگری
نه عزیزم ۱۴۰۰ سال نیست.کل اینا از صفویه شروع شد سیدم از صفویه شروع شد
0 لایک
1397/06/20
یونس
آقای فلسفه باف !
نه مثل اینکه نگرفتی منظورم 40 سال پاداشاهی مردمونی هست که دوست ندارند حرف های غیز عقیده های خودشون بشنوند !
خوشحال میشم بلد باشی هضمش کنی :)))
2 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
مراسم عزاداری و حتی پیاده روی اربعین از همون واقع کربلا شروع شده ! البته در طول تاریخ شکل و شمایلش عوض شده .
2 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
اهان پس بلد باش منظورتو درست بیان کنی.
2 لایک
1397/06/20
یونس
البته منظورم به شما هم بود !
کمی با آرامش بیشتر افرادی رو که عقیده مخالف شما دارند رو نقد کن !
البته من هم حرفهای زیادی دارم اما ترجیح میدم زده نشوند چون زمان اون رو درک نمیکنه !
زدی که زدی و من بدون بازخورد گذاشتم دلیل بر درست بودن ندون !
به زمانش به شما توضیح خواهم داد!
موفق باشید !
2 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
نه ! اینجوری نمیشه ! زنگ آخر وایسا !
2 لایک
1397/06/20
وروجک
😆😁😂🤣
0 لایک
1397/06/20
امیر نوربخش
خانم فرهنگگگگگگگ !!! یکم اروم باشین
2 لایک
0 نظر
1397/06/20
الهام فرهنگ
نمیدونی بدون! ایتام و نیامزندان، بهترین روزها و شب‌های سالشون محرم و صفر هست که به لطف سفره ارباب شکم سیر زمین میگذارند. پس شما یا دهنت رو روی هم بگذار یا در مورد پولهای خودت دهنت رو باز کن.
3 لایک
3 نظر
1397/06/20
آرتاس منتیل
گفتنی هم نیست، به شخصه یه مدتی بودم یه جایی ، حالا توضیح نمیدم زیاد، کل محرم تا صفر، غذا پخش میکردیم. زیاد نمیخوام توضیح بدم که جنبه ریا داشته باشه.
ولی از ایتام و گرسنه ها بپرسید، برید دم خونشون ! کسی آدرس بخواد تو تهران و سمت ورامین محل های خوبی سراغ دارم، برید بپرسید تو کدوم ماه بیشترین نذورات گیرشون میاد!
0 لایک
1397/06/20
آرمان عسگری
در جواب شما تو اصفهان محله مرداویج(بالاشهر) یه خونه خیلی بزرگ هست صاحبش هرسال محرم خونشو شبیه مسجد میکنه معروفترین مداحا و واعظای ایرانو میاره به گفته یکی از آشناهاش سالی پنج شیش ملیارد خرج میکنه تموم غذاهاشم تو بالاشهر اصفهان پخش میکنه و جالبه بدونی هرسال کلی از قبل همین کارش سود میکنه
0 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
احسنت ! این مورد قبول ماست ؟ این اصلا از ماست ؟ این آدم قطعا از همون قشر سرمایه داره که همیشه ما بهشون نقد میکنیم ! برپایی مراسم باید با شکوه و مجلل باشه ولی چشم و هم چشمی و ریخت و پاش اضافی هم اصلا درست نیست .
3 لایک
1397/06/20
الهام فرهنگ
اگر مداحی به خاطر گرفتن پول مداحی کنه که کارش اشتباه است، ولی اگر قصدش مداحی برای پول نیست و بانی مجلس خودش پولش رو میده، از شیر مادر حلال‌تره. چه این یک هزار تومان باشه چه چند میلیارد باشه (که اصلا چنین رقم‌هایی نیست)
6 لایک
3 نظر
1397/06/20
وروجک
با اکثر حرفات موافق بودم الهام جون اما چرا نباید یه مداح واسه پول کار کنه خب اونم شغلشه
مثل یه خواننده مثل یه بازیگر مثل یه رفتگر مثل یه نانوا و مثل خیلی از اقشار دیگه
3 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
وروجک خانم به خاطر اینکه اگه مداحی میخواد واسه پول کار کنه، بیاد آلبوم بده و راه و روش موسیقی رو طی کنه ! راه و روش هیئت واسه کسب در آمد نیست ! تو کل یک هیئت، همه پول خرج میکنن ! خادم که اسمش روشه ! خادمه ! غلامه ! هیچی نمیگیره ! چشم هم میگه ! بانی هم اسمش روشه و میاد پول خرج میکنه ! مهمان هم ک اسمشه ! میاد مهمان امام حسین میشه و عزاداری میکنه ! این مداحه که فقط پول میگیره ! اگه کادو باشه که حدیث داریم حلاله ! اما اگه تعیین شده باشه و واسه کار باشه، به شدت اشتباه !
کار و پول در اوردن جاش استدیو نه هیئت !
4 لایک
1397/06/20
a.s
دقیقا این مداحی بیشتر علاقه و عشق یک فرده که اونو انتخاب کرده
تا شغلش که ازش درامد داشته باشه
0 لایک
1397/06/20
الهام فرهنگ
به خانم بیاتی باز هم باید بگیم! باید بگیم یک سند بیار که به یک مداح معروف میلیاردی پول دادن، بعد اون موقع من برات صد تا سند میارم که به بازیگرا میلیاردی پرداخت کردن!
6 لایک
2 نظر
1397/06/20
الهام فرهنگ
دیگه واسه ما فیلم بازی نکن، اینحا دنیای واقعی هست نه صحنه تئاتر. همه میدونم اون پشت سینما چه خبره. همه میدونیم دارین چیکار میکنین
3 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
اگه بحث میلیارد باشه، باید دقیقا پول های مفتی که این عرسک های مسخره سینمامون دارن میگیرن، اعتراض کرد .
2 لایک
1397/06/20
الهام فرهنگ
به تهیه کننده ها هم میگم به جای پرداختن حقوق به بازیگرا پولشون رو بدن به ایتام و نیازمندان.
6 لایک
2 نظر
1397/06/20
وروجک
😐😁😂
0 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
😐😁😂
0 لایک
1397/06/20
الهام فرهنگ
من هم به خانم بیاتی میگم به جای پرداختن میلیاردها تومان هزینه‌ی:
سفر به کشور خارجی برای تفریح
تماشای فوتبال جام جهانی در روسیه
عمل جراحی زیبایی دندان و صورت
عوض کردن مد در هر مجلس و فستیوال

به ایتام کمک کنید. هر وقت این کار رو کردی بیا حرف بزن!
5 لایک
4 نظر
1397/06/20
الهام فرهنگ
تو که دردت فقط مدل زیبایی صورتت و مدل لباسهات هست و فقط در این فکری که پسرا و تهیه کننده ها جی در موردت فکر میکنند، میای میگی ایتام؟
شفاف اعلام کن چند درصد مخارج سال پیشت صرف زیبایی و عمل و لباس و تفریح شده، چند درصد خرج ایتام!
3 لایک
1397/06/20
سهیل
پول عزاداری ها و مداح ها از بیت المال میره ولی پول سفر ها، عمل های زیبایی، و خرید لباس ، شخصین... همچنین مبلغی که صرف عزاداری ها میشه و یا به اسم عزاداری،به موسات مذهبی و مساجد پرداخته میشه انقدر زیاده که پول سفر و جراحی و لباس جلوش یه نقطس... یعنی اصلا قابل قیاس نیست.
2 لایک
1397/06/20
الهام فرهنگ
چی میگی شما؟ اصلا تا حالا هیئت برگزار کردی؟ یه چیزی شنیدی داری همون رو تکرار میکنی

اقای محترم! مخارج هیئت از پول مردم هست! یعنی خودشون نذر میکنند و پول میدن. چه ربطی به بیت المال داره. مردم دوست دارن پولشون رو بدن به هیئت! چه ربطی داره,
0 لایک
1397/06/20
سهیل
یک سری هیئت ها مردمی هستن....اما خیلی از بودجه میره واسه سازمان ها و موسسات مذهبی مثل تبلیغات اسلامی و.... فقط سرچ کنید
0 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
این صحبت های سلبریتی هاست که باعث میشه که به شدت نفرت پیدا کنم نسبت بهشون !
شما بالاخره با چی مشکل داری ! با رئیس جمهوور ؟ با مقام ررهبری ؟ با نظاام ؟ با دولت ؟ یا با اسلام و امام حسین و تشیع ؟
به همان اندازه که رسیدگی به فقرا و ایتام و مشکلات و معضلات جامعه مهم و از توصیه های بسیار مهم اهل بیت هستش، برگزاری مراسم مذهبی هم از اهمیت بسیار زیادی برخورداره !
ببخشید همچین مثالی میزنم، دوستان کسی هست که بدون لباس بره خیابون؟ همه قطعا هرچی که شده میپوشن تا بدون لباس بیرون نباشن و لباس بپوشن ! کسی هست که غذا نتونه بخوره ؟ قطعا هر کسی گرسنه باشه غذا میخواد ! کسی هست که تشنش نشه؟ قطعا هر کسی تشنه باشه آب نیازه !
حالا میشه گفت که تشنگی مهمتره یا گرسنگی یا پوشیدگی؟ میشه کسی لباس نپوشه و فقط غذا بخوره و آب هم نخوره و یا انواع مختلف این مثال؟!؟
آقا چرا همه چیز رو باید با هم قاطی کنیم ؟ چرا ؟ بگم چرا ؟ برای اینکه اهداف دارن ! اینا از مردم نیستن ! از ملت نیستن آقا !دوستان، شما با امام حسین و ماه محرم مشکل دارید ؟ امام حسین و ماه محرم باعث شده شما رشد کنید یا پسرفت؟ بابا این دستگاه امام حسین همه جور آدمی رو به خودش میبینه و از مومن ترین آدم تا لات ترین و دزدترین ها میان به این دستگاه و آدم میشن میرن ! شما یه سر سوزن فکر کردید اگه محرم رو ما نداشتیم، چه بلایی سر هم میوردیم ؟ سالی ۱۲ ماه ۲ ماه همچین فازی هست ! دقت کردید که تو این ۲ ماه همه آدم میشن و ۱۰ ماه میره دوباره همه به جون هم میفتن و دوباره محرم میاد همه توبه میکنن و آدم میشن؟ حالا اگه این محرم نباشه چی؟ بخدا به هم دیگه رحم نمیکنیم ! شک نکنید !
خداوکیلی کمک کردن به ایتام و فقرا خیلی خوبه ، پسندیدست ولی چرا دم مراسم مذهبی اینا زبون باز میکنن ؟ چرا دم عید نمیگن به جای آجیل خریدن و بریز و بپاش بیایید به فقرا کمک کنید ! چرا دم جام جهانی و سفر های میلیونی نمیان بگن چرا این سفر هارو میرید و بیایید کمک کنید ! چرا سفر های خارجی و کنسرت ها و لاکچری بازی هاشون که به راه میفته ، از این حرفا نمیزنن و حرفی از قشر مذهبی زده بشه میگن که برو عقب مونده پول و زندگی شخصی خودمونه و به خودمون ربط داره !
کنسرت سر جاش ! سفر سر جاش ! محرم و عزاداری سر جاش ! کمک به فقر و ایتام هم سر جاش !
آدم تو این بازی های رسانه ای باید خیلی .... باشه که نفهمه اینا فقط داره واسه یه سری جریان ها این حرف هارو میزنن !
6 لایک
7 نظر
1397/06/20
یونس
منقرض شد ...
1 لایک
1397/06/20
وروجک
اولین باره که انقدر باهاتون موافقم
شدید
یعنی اینا حرفای دل من بود
خوشحالم که انقدر فکر بازی دارید
فقط من این موج سواری رو به تمام سلبریتی ها تعمیم نمیدم
2 لایک
1397/06/20
الهام فرهنگ
اهان دقیقا همینه! کاش کمی فکر کنیم
واقعا مسائل سخت نیست
فقط باید زاویه نگاهمون رو تنظیم کنیم.
با نگاه شما موافق هستم
2 لایک
1397/06/20
a.s
با حرفاتون تقریبا موافقم ولی به نظرم منظور خانم بیاتی بیشتر این بوده که ساده برگزارش کنیم همین امام حسین و بقیه اماما به نظرتون واقعا راضین کلی خرج بنر و این جور چیزا شه یا کار خیر اونا رو خوشحال تر میکنه؟ ما عزاداری میکنیم چون بگیم که به یادتونیم بگیم که پیروتونیم بگیم که قبولتون داریم ولی ایا مثل قدیم ساده و بی ریا برگزار شه بهتر نیست؟ (منظورمو اشتباه متوجه نشین منظورم این نیست به خاطر ریا این کارارو میکنن سوتفاهم نشه) بله تقریبا با نظرتون موافقم که چرا توی این مناسبتا یادمون میوفته ولی این مراسما بیشتر دولت پولشو میده تا مردم متاسفانه توی این روزا بیشتر به عزاداریا اهمیت میدیم تا ولادتا.
1 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
جناب a.s نوع بیان و زمان بیان مطلبی هدف رو مشخص میکنه !
این صحبتی که شما کردید خیلی قابل درک و قابل فهمه و کاملا مشخصه برای چی دارید این موضوع رو مطرح میکنید ! ولی خانم بیاتی خواسته یا ناخواسته دارن وارد جریانی میشن که محرم و شیعه و اسلامو در نتیجه اربعین رو هدف قرار دادن !
گرون شدن عامدانه دلار ! مطرح کردن بحث مشهد که تو همه شهر ها توسط همه نوع نژادی این کار انجام میشه ولی عراقی مطرح شد! مطرح همین موضوعات در عراق و تحریک مردم عراق ! کوبیدن هزینه های محرم و در نتیجه تخریب سفر واجب اربعین ( طبق روایات از نشانه های 5 گانه مومن و منتظر حضرت مهدی (عج)) و در نتیجه از دست دادن عراق برای ایرن و در نتیجه بیهوده جلوه دادن هزینه های این چند وقت و خون شهدا و در نتیجه هم طلب تغیر نظام !
همه این موارد یک تکه از پازل موافقین و محاربین نظام و انقلاب هستن که به هر قیمتی میخوان این نظام تغییر پیدا کنه ! حتی اگه نظام کارشو عوض کنه ! چون تفکر مذهبی واسه منافعشون خطرناکه !
و صحبت اینجاست یک سلبریتی که صحبت هاش رو مردم تاثیر میذاره، حتی باید تو هجا های گفتاری هم دقت کنه ! چه برسه به اینکه وارد جریان هدفمند و خاصی بشه !
3 لایک
1397/06/20
وروجک
بازم خیلی موافقم آقا مرتضی
1 لایک
1397/06/20
a.s
بله درسته زمانش مهمه
0 لایک
1397/06/20
آرتاس منتیل
خانم تهمینه میلانی هم بالاخره به همه ثابت شد که چقدر در محتوای ذهنی و الگو برداری چیپ و سطح پایین هستن ! کپی کاری اونم تو هنر اونم تو نقاشی یعنی فاجعه !
متاسفم که حتی فیلم‌های این خانم رو دیدم، چون احتمال میدم اون ها هم کپی هستن :||
در مورد حرف آقای فرخ نژاد هم من به شدت موافقم !
خیلی واسه من سخت بود کاری که با پرچم کشورن کردن حتی با اینکه میدونستم که اینا عراقی نیستن و واقعا گماشته هستن ! با توجه به سفرهام به عراق اینو قول میدم !
ولی در مورد اسرائیل و آمریکا، حداقل در مورد اسرائیل که مطمئنم این کار باید و باید و باید انجام بشه ! چون اسرائیل و دولتش واقعا تشکیل شده از مردمش ! مردم یهودی کثیف ! شاید تنها دولت هم فکر و یک پارچه با مردمشه و پس شکی نیست که دولتش همون مردمشه ! در مورد آمریکا هم در تا حدی صدق میکنه ولی شامل همه نمیشه ! ما تو آمریکا انسانهای فهمیده و با شعور هم داریم ! به نظرم باید بازنگری بشه در مورد پرچم آمریکا حداقلش !
1 لایک
0 نظر
1397/06/20
آرتاس منتیل
منظوم عزیز کامنت من چرا پاک میشه !
میشه توضیح بدید ؟
0 لایک
3 نظر
1397/06/19
امیر نوربخش
بعضی وقتا پیش میاد
فقطم یه کامنت نمیاد !!!
0 لایک
1397/06/19
منظوم
سلام مرتضی جان، بررسی خواهد شد.
0 لایک
1397/06/20
منظوم
بررسی و مشکل برطرف شد.
لطفا در ادبیات خود کمی آرام تر سخت بگید.
با تشکر.
0 لایک
1397/06/20
مهدی شاهسون
بیکاران بیخودی گریه می کنند حسین در حال شادمانی در بهشت است...
0 لایک
5 نظر
1397/06/19
امیر نوربخش
چه طرز تفکر بدی !
چه جمله بدی !
2 لایک
1397/06/19
عسلی
واقعا که!!!!
1 لایک
1397/06/19
پرزیوال
واقعا که!!!!
یکم به حرف رئیس علی گوش کنیم الان وقت جنگ و مبارزه است نه گریه و نه شادمانی
2 لایک
1397/06/19
وروجک
چه طرز تفکر ابطر و چه جمله خامی!!
1 لایک
1397/06/19
فریبا
چه طرز تفکر عجیب و عامیانه ای دارید
توی محله ای ارمنی نشین هم برای امام حسین و حضرت ابولفضل ، مخصوصا حضرت ابولفضل عزاداری میکنند
اونوقت شما ........
0 لایک
1397/06/20
امیر نوربخش
با خانم بیاتی موافقم حداقل بیایم امسال به فقرا بیشتر توجه کنیم امثال روحانی و جهانگیری و دارو دسته شون کاش حداقل امسال رنگ سفره رنگی رو ببینن !!!
ولی کو گوش شنوا ؟؟؟ اخرش هزینه های کلام میشه واسه بنر و اینجور مسخره بازیا ولی مگه تاثیری توی عزاداری دارن ؟؟؟
هیچوقت فکر نمیکردم با کیهان موافق باشم .....
اقای ژوله ؟؟؟
3 لایک
0 نظر
1397/06/19
رادین
مرسی منظوم کاری کردی که انقدر ما نظر ندیم بگیم منظوم فلانی رو به این فیلم اضافه کن خودمون ویرایش میدیم.آفرین
1 لایک
1 نظر
1397/06/19
منظوم
پیشتر گفته بودیم که مشغول یک پروژه عظیم هستیم برای بزرگتر شدن منظوم و بهبود رابطه کاربری.
البته هنوز جای کار دارد.
منتظر خبرهای خوبی باشید.
1 لایک
1397/06/20
وروجک
نمیگم کمک به فقرا مهم و حیاتی نیست
اما واقعا چرا فقط محرم و ماه رمضون یادمون میاد؟
هر چیزی جای خودشو داره خانم بیاتی عزیز!
مراسم های محرم باید برگزار شه
به فقرا باید کمک بشه
سفره های افطار باید پهن بشه
چرا ما تو این دو ماه و فقط به کارای مذهبی که میرسیم فکر میکنیم این پول داره جایی که نباید خرج میشه؟؟
متاسفانه باید بگم خیلی خیلی باهاتون مخالفم خانم بیاتی و بعضی از دوستان عزیز منظومی

اما با آقای فرخ نژاد موافقم سران یک کشور هر چقدرم بد باشن به مردمشون ربطی نداره و من مطلقا این پرچنم سوزوندن ها رو قبول ندارم که زشته واقعا، بچگانس و بر میخوره به یک ملت و غرورشون جریحه دار میشه

درباره خانم میلانی هم من طرفدار ایشونم اما این دلیل نمیشه ازشون دفاع کنم اگه کارشون کپی بوده واقعا زشت و غیر حرفه ای بوده وامیدوارم باهاشون برخورد بشه
2 لایک
5 نظر
1397/06/19
a.s
حرف شما درست ولی بهتر نیست سفره ها افطاری برای کسایی که گشنن انداخته بشه نه برای اونایی که شکمشون سیره؟ مراسم ها برگزار شه ولی چرا باید میلیارد ها تومن برای چاپ بنر و اینجور چیزا بره؟ مگه نمیشه ادم خودش عزاداری کنه؟ مگه قدیم چند تا مداح بود ؟
4 لایک
1397/06/19
یونس
درد نکشیده اید که بدانید درد واقعی یعنی چی !
درد نکشیده را تدبیر نیست :))
1 لایک
1397/06/19
وروجک
کاربر a.s عزیز!
من نگفتم که این سفره های افطار برای چه کسانی باید پهن بشه..
اما راجع به بعضی هزینه های اضافی تو محزم موافقم باهاتون و چیزی نیست که قابل انکار باشه و امیدوارم کمتر بشه... اما هنوز معتقدم این مراسم ها باید برگزار بشه البته بدون هزینه های اضافی...
1 لایک
1397/06/19
a.s
من که منظورم شما نیست که ولی سفره های افطاری رو بیشتر کیا میخورن؟ اونایی که نیاز ندارن درسته؟درسته باید مراسم ها برگزار شه به قول شما بدون هزینه های اضافی ولی ایا خود کسی که اعتقاد قلبی داره خودش نمیتونه عزا داری کنه؟ اونوقت دیگه به مداحانی که پول زیادی میگیرن زیاد نیازی نیست
1 لایک
1397/06/20
فریبا
کاربر a.s درباره بنر کاملا باهاتون موافقم .
توی ایام فاطمیه امسال ، خیابان شریعتی به سمت تجریش ، شهرداری و شورای شهر هر پنجاه متر یه پارچه زده بود که جمله ای از حضرت فاطمه داشت . این یعنی زیاده روی ، اسراف و خرج الکی
0 لایک
1397/06/20
غلام
کیهان همیشه یه چیزی میگه که مردم ببینن


غلام
0 لایک
1 نظر
1397/06/19
امیر نوربخش
کیهان همیشه مزخرف میگه که مردم بشناسنش

امیر
3 لایک
1397/06/19
مشاهده نظرات بیشتر