فیلم خوبی بود. در این اوضاع بی مزه گی سینما این فیلم مزه داشت.... . . . خدا قوت به ابراهیم حاتمی کیا و تیم محترمشون از نظر من شخصیت علی بدون دلیل قانع کننده ی محکم برای مخاطب تصمیم میگرفت علی با کلنجار تونست به ماموریت بره علی که دست و پاش میلرزه هنوز نمیتونه من مخاطب رو قانع کنه که میتونه از جونش بگذره و اون کار رو بکنه...