امیر فرض اللهی

‏امیر فرض اللهی‏
Amir Allah


امیر فرض اللهی، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «پشت نویسی» فعالیت داشته است.

سوابق کاری امیر فرض اللهی
کارگردان
نویسنده
تهیه کننده
حواشی امیر فرض اللهی (0 حاشیه)
نظرات مردم (5 نظر)
پیمان
آخه یکی نیست به این بیشعور احمق بی همه چیز بگه ایران ۴۵ میلیون ترک داره الان میگی زبان فارسی زبان اصلی کشوره .آقای احمق تو در حدی نیستی که در مورد زبان ترکی نظر بدی .خفه شو و با این حرفهای مزخرف خودتو مطرح نکن قیافت بیشتر به عقب مونده های ذهنی شبیه هست و با همین قیافه داغونت میتونی مطرح بشی .خواهشا اجازه ندین چنین آدمای بیشعور و نفهمی وارد چنین بحث هایی بشن
1 لایک
0 نظر
1400/08/24
سهرابی
کسی که به دنبال دیده شدن است در واقع کسی هست که به ابراهیم حاتمی کیا توهین کرد کسی که به هادی حجازی فر توهین کرد و کسی که امروز به پژمان جمشیدی توهین کرد و تحقیرش کرد.
دیده شدن حتی منفور دیده شدن چیزی که این روزها زیاد شده.
2 لایک
0 نظر
1399/11/20
سهرابی
اگر همان موقع با این بی شعور برخورد میشد و تحت مداوا قرار می گرفت امروز باعث بی آبرویی خبرنگاران و توهین و تحقیر پژمان جمشیدی نمی شد.
بهتره بره همون پشت کامیون ها رو بخونه تا بیاد نظر بده.
2 لایک
0 نظر
1399/11/20
یاشار
با فعالیت همچین ادمهای در عرصه های اول رسانه ای و بیان عقاید فاشیستی خودشون ایجاد شکاف و نفرت در بین اقوام ایرانی بیشتر میشه .
3 لایک
0 نظر
1398/11/21
یاشار
اصلا فکر نمیکردم که ایشون ادم فاشیست و نژاد پرستی باشن ، ولی متسفانه ادم نژاد پرستی هستن من از ادمهای نژاد پرست متنفر هستم امیدوارم انسانها احترام به زبانهای مختلف و عقاید رو یاد بگیرن .
3 لایک
0 نظر
1398/11/21