. پونزده، بیست روز پیش رفتیم یه مرکز خریدی که غذا بخوریم، فهمیدیم به خاطر رعایت نکردن برخی شئونات توسط مشتری ها، چند روزه که کل فود کورتش رو تعطیل کردن. دیروز رفتیم یه مرکز خرید دیگه، دیدیم به دلیل همون شئونات یه هفته ست فود کورتش تعطیله... واقعاً شمایی که اینجا ها را اینجوری تعطیل میکنید، میدونید به تمام کسایی که اون رستورانا رو اجاره کردن چه ضرری میزنید؟ میدونید براشون مواد اولیه میاد که تاریخ مصرف داره؟ میدونید ممکنه چک داشته باشن؟ به این فکر کردید که توی این اوضاع اقتصادی برای چند تا کارگر و گارسن و آشپز و کارمند مشکل درست میکنید؟ میدونید روی همون حقوقای کمشون کلی حساب کردن؟ به خرج زندگیشون فکر میکنید؟ اصلاً بحثم در مورد شئونات نیست. میخوام بگم اگه براتون اینقدر مهمه، جای ضرر زدن به کاسبی دیگران، زحمت بکشید و هزینه روبرو شدن با مردمی که رعایت نمیکنن رو خودتون گردن بگیرید. پ.ن اول: توقع داشتن از کسبه برای تدکر به مشتری عین اینه که انتظار داشته باشید مردم توی خیابون به جای پلیس، قوانین راهنمایی و رانندگی رو به هم تذکر بدن و اعمال قانون کنن... عین اینه که ساکنین یه کوچه یه طرفه رو به خاطر ماشینایی که توی کوچه شون ورود ممنوع میان جریمه کنید. پ.ن دوم: مردم رو روبروی هم قرار دادن کار بدیه.
مهراب قاسم‌خانی | .
پونزده، بیست روز پیش رفتیم یه مرکز خریدی که غذا بخوریم، فهمیدیم به خاطر رعایت نکردن برخی شئونات ت...
1،034
1398/05/22