راجر ایبرت: «كشتن مرغ مقلد» تاریخ موجز دورهای در تاریخ آمریكاست كه هنوز در امیدها و عواطف مردم، آمریكا مهربانتر، نرمتر و سادهتر بود. این فیلم در دسامبر 1962 اكران شد، ماه...
راجر ایبرت: «در جستجوی نمو» تمام عناصر لذت بخش معمول سبک انیمیشن های پیکسار را داراست. این فیلم٬ کمدی و اعجاب انگیزی داستان اسباب بازی ها یا شرکت هیولاها یا زندگی یک...
راجر ایبرت: با شناخت درست شخصيت ها «كازابلانكا» يكي از محبوب ترين فيلم هايي است كه تا به حال ساخته شده است. فيلم درباره مرد و زني است كه عاشق يكديگر هستند...
راجر ایبرت: اگر اسکار شیندلر یک قهرمان عادی بود که برای عقایدش مبارزه می کرد، امروز توصیف کردن او اینقدر مشکل نبود. ویژگی هایی شخصیت او از جمله اعتیاد به الکل، قماربازی،...
راجر ایبرت: در فیلم «نابودگر (ترمیناتور)2: روز داوری» باری دیگر یک شکارچی از زمان آینده، برای شکار جان کارنر به زمان فعل می آید. از زمان هولوکاست اتمی سال 1997 توسط ماشین...
راجر ایبرت: وال-ای كمپانی پیكسار همزمان در سه زمینه موفق عمل می كند: یك انیمشین دلربا٬ یك شگفتی بصری و یك داستان علمی تخیلی شسته رفته. پس از "Kung Fu Panda" فكر...
راجر ایبرت: نکته جالب این است که تونی مونتانا و قرار گرفتن فرد شکنجه شده در ابعاد باقی در یاد ها باقی می ماند. بیشتر تریلر ها از کارکتر های قابل تعویض...
راجر ایبرت: «میراث بورن» داستان مردی است که به مقداری دارو نیاز دارد و تمام فیلم صرف به دست آوردن این دارو می شود.این دارو، داروی خوبی است. با شروغ فیلم، او...
راجر ایبرت: «هوانورد» تازه ترین فیلم مارتین اسکورسیزی تماشاگران خود را به سالهای بیست و سی میلادی و روزهای سخت، پرهیجان و جنجالی هالیوود می برد. این فیلم هم مثل چند...
راجر ایبرت: انتخاب نابخردانه در كارگردانی هنری، ساختار «گلادیاتور» ریدلی اسكات Ridley Scott را بوجود میآورد، قالبی كه هیچ تلاشی در آن انجام نشده است. فیلم تیره و مبهم به نظر میرسد....
راجر ایبرت: اصولا راجر ایبرت در مورد برخی فیلمهای خاص سینما نظری متفاوت با جمع دارد که از جمله آنها میتوان به مخمل آبی، پرتقال کوکی، طعم گیلاس، مظنونین همیشگی و …...
راجر ایبرت: شوالیه تاریکی برمی خیزد» روزهای ابتدایی ژانر ابرقهرمانی را پشت سر می گذارد و به آینده ای آخر الزمانی و محکوم به فنا منتقل می کند که مفهوم آن به...
راجر ایبرت: بتمن دیگر تنها یک داستان مصور سرگرم کننده نیست. شوالیه تاریکی پرمخاطب Christopher Nolan گام فراتر از داستان اقتباسی و نسخه های پیشین نهاده و به تراژدی مسحور کننده بدل...
راجر ایبرت: به گمان من دلیل اکران مجدد فیلم «زندگی برایان به روایت مانتی پیتون»، موفقیت چشم گیر فیلم «آخرین وسوسه های مسیح» است. این فیلم یک bait-and-switch است زیرا کاملاً واضح...