به عنوان یه فیلم هیجانی خوب بود ولی نه در حد عالی و درو کردن جایزه ها که فکر می کنم جایزه بهترین فیلم و نگاه تماشاگر خیلی نمیتونه واقعی باشه. بازی ها خوب و باور پذیر بودن که فکر می کنم بیشتر از خود بازیگرا این توانمندی کارگردان بود. و به نظرم به صورت ویژه باید اسم جواد عزتی رو پر رنگ نوشت که بازیش بالا بود خیلی بالا. در آخر کلا از تهیه کننده و ابراز های غیر واقعیش در اختتامیه خوشم نیومد.