به نظر من اگر پایتخت رو به صورت فیلم سینمایی اکران می کردن بسبار بسیار بهتر از پخش همچین فیلمی در ژانر سینمایی بود. از آقای امیر جعفری که اینقدر دغدغه ی هنر رو دارن تعجب می کنم.فکر می کنم خودشون هم از بازی در چنین فیلمی پشیمون هستن. فیلم زاپاس حتی مخاطب تلویزیون رو هم نمیتونه به خوبی راضی کنه.