یادداشت زیبای مسعود کیمیایی برای اصغر فرهادی

اصغر فرهادی را حسادت نکنیم، عشق کنیم، آزار ندهیم!

مسعود کیمیایی در متنی به مناسبت موفقیت اصغر فرهادی در کسب جایزه اسکار برای او نوشت.
اصغر فرهادی را حسادت نکنیم، عشق کنیم، آزار ندهیم!
11 اسفند 1395
شناسه خبر : 6805095
منبع: خبر آنلاین
نظرات مردم (16 نظر)
وروجک
بله دموکراسی هست و اظهار نظر منعی نداره اما به شرطی که کسی بخواد به حرفات گوش بده
0 لایک
0 نظر
1395/12/12
سیاوش
لازم نیست برای خودم نگه دارم....میخوام اعلام کنم خوشبختانه تو کشوری زندگی میکنیم که دموکراسی موجوده و اظهار نظر منع قانونی نداره
0 لایک
0 نظر
1395/12/12
وروجک
نظر های شخصیتو واسه خودت نگه دار نزار تو این همه جمعیت آقای سیاوش خان
0 لایک
0 نظر
1395/12/12
سیاوش
من نمیدونم با شما چیکار دارم!!!! من به عنوان دانشجوی رشته سینما دلم میخواد راجع به مسائل جاری سینما اظهار نظر کنم!!!
1 لایک
0 نظر
1395/12/12
فاطمه هادی
آقای سیاوش لطفا تمومش کنید باشه شما راست میگی
0 لایک
0 نظر
1395/12/12
سیاوش
اولا تهوع نه تحوع
دوم:شما باید حالتون از جوایز کثیف استعمار زده بهم بخوره نه از حقیقت
0 لایک
0 نظر
1395/12/12
مهدی
خوش به حال تو که سواد سینمایی داری
فقط توروروخدا این بحث مسخره تو تموم کن
چون من و بقیه افراد از دیروز حالت تحوع گرفته ایم
0 لایک
0 نظر
1395/12/12
سیاوش
متاسفانه شما سواد سینمایی ندارید!!! فقط چون آقای فرهادی اسکار سیاسی گرفته بهشون علاقه دارید!!! من با ایشون نیستم ولی اگر فردی فقط جایزه سینمایی بگیرد ولی بار سینمایی نداشته باشد مانند الاغی است که مروارید جا به جا میکنه
0 لایک
0 نظر
1395/12/12
غزل♡♥
فاطمه خانم دقیقا!
ادم جوگیر که میگن با همینن کسی ندونه فکر میکنه ایشون کی باشن؟؟!!!!.........
0 لایک
0 نظر
1395/12/12
فاطمه هادی
آقای سیاوش میشه شما بیشترازاین اظهار نظرنکنی من نمیدونم آقای فرهادی چه بدی به شما کرده که انقدر باخودشونو فیلمشون لجی?
0 لایک
0 نظر
1395/12/12
غزل♡♥
شما دیگه جو گیر شدید. نکنه ده بیست تا فیلم یکی از یکی دادید بیرون ما خبر نداشتیم .اینقد بدم از این آدمایی که فکر میکنن استاد همه چی دونن.میشه اینقد حرف مفت ترنید و دیگه ساکت شید.میبینید که تنها شما با بقیه مخالفید.کثیف و بد اون نظر های بیخود شماست.صرفا جهت اطلاع!!!!!
0 لایک
0 نظر
1395/12/12
سیاوش
وروجک!!!!!من به شما چیکار دارم!!!!فقط نظرهای شخصی خودمو اعلام میکنم!!!!!!باعث ناراحتی شما میشه؟!
2 لایک
0 نظر
1395/12/12
وروجک
آقای سیاوش تو راست میگی تو میدونی اصلا تو علامه دهر فقط دیگه بس کن
0 لایک
0 نظر
1395/12/12
سیاوش
تبریک های هنرمندان داره سطح بالای نا آگاهی برخی از آنها را نشون میده
1 لایک
0 نظر
1395/12/12
مهدی
چرا سیاوش جان چرت میگی
تو گه میگی این جوایز سیاسی رو قبول نمی کرد
سینمای ایران به گند کشیده میشد
بعدش هم این شعور آقای کیمیایی رو نشون میده
0 لایک
0 نظر
1395/12/12
سیاوش
آقای کیمیایی شأن شما بالاتر از این جوایز سیاسی!!!است
نباید به یک نفر که اینچین جوایز را برنده شد تبریک گفت بلکه باید او را روشن کرد که دیگر اینگونه جوایز را از آکادمی های استعمار زده قبول نکند
3 لایک
0 نظر
1395/12/11