یادداشت غلامعباس فاضلی درباره اتفاقات جشن منتقدان

نوید محمدزاده دچار توهم «حمایت از استاد انتظامی» شد!

غلامعباس فاضلی منتقدی است که صحبتهای او در جشن منتقدان شروع کننده یک حاشیه بزرگ شد و اظهارات تند جمشید مشایخی و دیگران این حواشی را ادامه داد.
نوید محمدزاده دچار توهم «حمایت از استاد انتظامی» شد!
05 شهریور 1396
شناسه خبر : 2678261
منبع: کافه سینما
نظرات مردم (21 نظر)
یاسمین کاظمی
وقتی نمیدونید الکی قضاوت نکنید
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
یاسمین کاظمی
اون احتیاجی نداشت به این تندیس میان این همه جایزه ای که توی تاتر و سینما گرفته.اون فقط اومد به یه سریا ادب یاد بده.این از مشکل شماهاست که نمیفهمید و قضاوت میکنید.
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
فاطمه هادی
این همه بازیگر چرا این اومد سخنرانی کرد محمدزاده نه دلش برای آقای انتظامی سوخت نه برای آقای مشایخی دلش برای خودش سوخت که چرا بهش تندیس بهترین بازیگر رو ندادن
0 لایک
0 نظر
1396/06/06
الهه
نویدمحمدزاده اومد بالا چون ففط میخواست بگه منم هستم وناراحت بود ازاینکه جایزه روبهش ندادن
0 لایک
0 نظر
1396/06/06
الهه
اصلا نویدمحمدزاده کیه که باید بیاد از عزلله انتظامی دفاع کنه
0 لایک
0 نظر
1396/06/06
یاسمین کاظمی
نوید محمدزاده محکم از آقای انتظامی دفاع کرد و این قابل ستایشه
0 لایک
0 نظر
1396/06/06
ذغالک
نوید محمد زاده کاملا حق داشت.آقای مشایخی خودشو انقد کوچیک کرده بود که نوید اینجوری جواب بده.اصلا خوب کرد جواب داد.متوهمم کسیه که در مقابل دفاعیات دیگران ضد حمله میزنه
1 لایک
0 نظر
1396/06/06
مهران
از ازرش های اساتید چیزی کم نمیشه
1 لایک
0 نظر
1396/06/06
یاسمین کاظمی
ضمنا من واقعا لازم نمیبینم بخوام با کسی درباره نوید محمدزاده بحث کنم.و بخوام اونو به کسی ثابت کنم.چون اون ثابت شده اس.
1 لایک
0 نظر
1396/06/05
یاسمین کاظمی
نوید فقط نظرشو گفت.اخرشم خودش گفت که قصد توهین نداشته.بعدشم فعلا که خودتون دارید میبینید که فرد موفقی هست.پس بهتره شما هم یاد بگیرید به جای توهین محترمانه نظرتو دربارش بگید.
1 لایک
0 نظر
1396/06/05
الهه
من هم فقط میخواستم بگم که اقایه محمدزاده شما وقتی خودتون بلد نیستین حرف بزنین براچی میاین خودتونو نخودهر اش میکنی فکردی کیی
1 لایک
0 نظر
1396/06/05
الهه
خانم یاسمین اقایه نویدمحمدزاد تو جشن منتقدان اومده بود از عزالله انتظامی دفا ع کنه ولی یجوری صحبت میکرد انگار واقعا کیه بعد اخرش وقتی فهمید باچه لحنی صحبت میکنه خودش گفت معذرت میخوام که اینجوری حرف زدم بعد گفت فقط میخواستم بگم ای کاش بدون ین چی میگین
1 لایک
0 نظر
1396/06/05
فاطمه هادی
نوید روش میشد می خواست آقای مشایخی رو درسته بخوره اون منتقد هم همینطور نوید جان شما فعلا با کاراکتر های معشوقه ؛ معتاد و خلافکار یا عصبانی فعلا معروفه
1 لایک
1 نظر
1396/06/05
لمیا درکی
دقیقا
1 لایک
1396/06/05
یاسمین کاظمی
نوید نقد اون منتقد رو شنید و نظرش رو گفت. فعلا هم که چه بخواهید و چه نخواهید اون به اندازه ای مطرح شده که واسه بیشتر مطرح کردن خودش نخواد از این کارا بکنه.
1 لایک
0 نظر
1396/06/05
فاطمه هادی
ببخشید خانم کاظمی دارید شوخی می کنید ایشون بیشتر می خواستن خودشونو قاطی این ماجراها کنن محمدزاده بره یا نقشه یه آدم معتاد یا معشوقه یا خلافکار رو بازی کنه
1 لایک
0 نظر
1396/06/05
یاسمین کاظمی
شاید نقشایی که نوید تا الان بازی کرده نقشایی تکراری بوده.ولی تونسته همون نقشا رو هم به بهترین نحو که مخاطب رو جذب کنه بازی کنه
1 لایک
0 نظر
1396/06/05
یاسمین کاظمی
بعدشم نوید با اینکه تازه وارد دنیای سینما شده تونسته اینقدر بدرخشه.و جایزه بگیره.بنابرین مسلما بین این همه جایزه از دست دادن یک جایزه نمیتونه انقدر اون رو عصبانی کنه که به بقیه تهمت بزنه.تازه چند روز قبل هم تونسته بود در جشنواره حافظ جایزه بگیره
1 لایک
0 نظر
1396/06/05
یاسمین کاظمی
مگه چی گفت اخه؟؟؟
دوست داشت از اسطوره خودش استاد انتظامی حمایت کنه.و حالا حمایتش به این شکل بود.بعدشم نقشایی که بازی میکنه چه ربطی به شخصیت اصلی خودش داره؟چون میتونه نقش یه آدم عصبانی رو درست بازی کنه یعنی شخصیت عصبی و خشنی داره؟این از هنر و استعدادش هست که قادر شده به این خوبی ایفای نقش کنه.این آقای منتقد خودش داره یه طرفه به قاضی میره.وقتی نقد میکنی توقع این رو هم داشته باش که ازت نقد بشه.
1 لایک
0 نظر
1396/06/05
فاطمه هادی
این محمدزاده خودشو چی فرض کرده حالا دوتا سیمرغ گرفتی بایه سیمرغ دیگه که بهش ندادن تاحالا صدبار گفته اگه جای آقای حسینی بود کن گرفته بود چیکار می کرد
2 لایک
0 نظر
1396/06/05
الهه
من فیلم جشن منتقدان رو دیدم که نویدمحمدزاده اومد با چه لحنی صحبت کرد واقعا خوشو چی فرض کرده بود
1 لایک
0 نظر
1396/06/05