ساختمان پزشکان

‏ساختمان پزشکان‏

 (1390)
7.8
رای شما:
0/10
بر اساس رای 570 کاربر
کمدی
نسیم
آرشیوی

خلاصه داستان سریال تلویزیونی ساختمان پزشکان
طنز سریالی درباره دکتر نیما افشار دکتر روانشناس و کارشناس برنامه رادیویی در صدا و سیما که او خیلی بدشانس است و هر روز ماجرایی تازه در محل کار، خانه و کنار خانواده‌اش اتفاق می‌افتد

آهنگ تیتراژ سریال ساختمان پزشکان
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

متن آهنگ من عاشقت شدم سیروان خسروی

تو لحن خندهات ، احساسه غم نبود


من عاشقت شدم دسته خودم نبود


این خونه روشنه اما چراغی نیست


دنیام عوض شده این اتفاقی نیست


احساسه من به تو ما بین حرفام نیست


هر چی بهت می گم اونیکه می خوام نیست


احساسه من به تو ما بین حرفام نیست


هر چی بهت می گم اونیکه می خوام نیست


ما مثل هم هستیم ، من عاشقو دیونم


منم شبیه تو پابنده این خونم


این خونه روشنه اما چراغی نیست


من عاشقت شدم این اتفاقی نیست


احساسه من به تو ما بین حرفام نیست


هر چی بهت می گم اونیکه می خوام نیست


احساسه من به تو ما بین حرفام نیست


هر چی بهت می گم اونیکه می خوام نیست
نمایش بیشتر
آهنگ تیتراژ ساختمان پزشکان با صدای سیروان خسروی
حواشی سریال ساختمان پزشکان (0 حاشیه)
سوتی های سریال ساختمان پزشکان (0 سوتی)
دیالوگ های سریال ساختمان پزشکان (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

سریال ارزش یک بار دیدن را دارد؟


سریال از لحاظ فنی با کیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار سریال غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام سریال، مفید و ارزشمند هست؟


مسائل مطرح در سریال جزو دغدغه‌های شما نیز هست؟


فضای این سریال با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای سریال مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال ساختمان پزشکان (از مجموع 82 رای)

ارزش تماشا
8.5
خوش ساخت
8.1
بازیگری
9.1
خلاقانه
8.9
محتوای مناسب
6.4
موضوع ملموس
6.9
مناسب خانواده‌
8.5
مناسب کودکان
8.3
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال ساختمان پزشکان (131 بررسی)
سوفی
خیلی خیلی قشنگه بازی خانم دهقان واقعا عالی بود تو سریال های آقای صحت عاشق ساختمان پزشکان و شمعدونیم
3 لایک
0 نظر
1400/02/23
یوسف
عالیه این سریال بازی عالیه خانم دهقان و آقای تشکر و برق نورد

#پیشنهاد_مشاهده
3 لایک
0 نظر
1400/02/13
خانم حقانی
موسیقی تیتراژ خوبی داشت خود سریال هم بد نبود خنده دار و متوسط
2 لایک
0 نظر
1398/06/05
مانی به نظر من فیلم بسیار خوبی بود فقط طولانی بود
1 لایک
0 نظر
1398/05/05
یلدا
من خیلی دوست داشتم
هیچ وقت قدیمی نمیشه
4 لایک
0 نظر
1398/05/04
طرفدار میلی بابی براون
میخوام رونمایی کنم از کسی که چند دقیقه قبل وارد منظوم شده پویان حلاج یه دست بزنید براش
5 لایک
8 نظر
1398/05/04
یاور
خودتون اضافی بودید بابا این حرفا چیه(:
1 لایک
1398/05/04
طرفدار میلی بابی براون
حرف بدی نزدم اقا یاور میخواستم معرفیش کنم که بقیه بشناسنش
1 لایک
1398/05/05
یاور
من مگه حرف بدی زدم؟
شما و سام کارگردان هر دفعه که انلاین میشید کلی نظر چرت و پرت برای فیلم های به شدت افتضاح مینویسید به طوری که حتی اگر یک نفر نقد درست حسابی بنویسه بین پیام های شما گم میشه
با این حال دارید تعدادتون رو هم افزایش میدید(:
0 لایک
1398/05/05
طرفدار میلی بابی براون
ببخشید ولی شما با همه ی نظرا ساز مخالف میزنی بعدش شما فکر میکنی نظرای تو انقدر درستهکه باید 500 تا لایک بخور شما دیگه نباید تو منظوم باشید چون که هر کی میاد یه نظر مینویسه شما حاضری که بیای ساز مخالف بزنی با نظرش شما باید احترام بذارید به نطر های دیگران همه که سلیقه هاشون مثل شما نیست بعدش منظوم جای اینه که مردم بیان نظراشونو درباره ی فیلم ها بنویسن که شاید کمکی به مردم کنه نظراشون شما هم اگه این نظرارو دوست نداری نباید بیای بگی جای شما ها در منظوم نیست تو هم مثل بقیه ی بچه ها منظوم بشین دربازه ی فیلم ها نظر بده کاری هم به نظر های مردم نداشته باش
2 لایک
1398/05/05
یاور
من تو هر کاری که دلم بخواد دهالت می کنم این اولا
دوما خودتون دارید میگید کمک کنند به مردم
یعنی واقعا اینا کمکه؟شما به این سریال ده از ده دادید بعنی این سریال برابره با یک ابر سریال مثل بازی تاج و تخت!وقتی ده دادید یعنی هیچ ایرادی نداره این فیلم!
شما وقتی به پاستاریونی ده دادید یعنی دارید با زبون خودتون میگید ما عاشق سینمای ضعیف ایران هستیم یعنی فیلم پاستاریونی جزو بهترین فیلم های ساخته شده ی تاریخه!
من دیگه نظری ندارم واقعا!!!!
0 لایک
1398/05/05
طرفدار میلی بابی براون
شما هر چی دوست داری بگو نظرات خیلی بامزس
0 لایک
1398/05/05
پویان حلاج
خیلی ممنونم خانم.خیلی لطف کردید🌺😄تشکر
1 لایک
1398/05/08
نیلا مفید
خوش به حال پویان حلاج!منم معرفی کن لایکام برن بالا😁😁😁
0 لایک
1398/05/08
طرفدار میلی بابی براون
خانم شیرزاد عالیه خیلی بامزس کل فیلم ادم و میخندونه عالیه این فیلم
4 لایک
1 نظر
1398/05/04
نیلا مفید
آره.خیلی باحاله😂👍
2 لایک
1398/05/04
طرفدار میلی بابی براون
خطر لو رفتن داستان
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هستش
2 لایک
0 نظر
1398/04/24
درسا صیاد
اگه توی این همه سریال ایرانی بخواهید دنبال یه سریالی طنز و خانوادگی میگردید من به شما پیشنهاد میکنم این سریال رو ببینید
4 لایک
0 نظر
1398/04/23
محمدامین مهراد
فقط خانم شیرزاد ، واقعا عالی بود ... ایول
تا مدت ها طرز گفتن واقعا توی ذهنم بود .
7 لایک
0 نظر
1398/04/10
آقا علی
ساختمان پزشکان=💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
1 لایک
1 نظر
1397/09/08
وروجک
شریل= نا آشنا با فرهنگ فضای مجازی و بی ادب
4 لایک
1397/09/08
کارن
برره چه جوری بود؟
1 لایک
0 نظر
1397/06/16
فاطمه نژاده
اصلا تقریبا داستان نداشت هر قسمت یه داستان بود
0 لایک
0 نظر
1397/06/14
فریبا
منکه اصلا داستانشو اینارو یادم نیست ولی یادمه پدرم میگفت که خیلی مبتذله نمیدونم چرا:|||
0 لایک
2 نظر
1397/06/14
فاطمه نژاده
چرا مبتذل:/خیلی طرفدار داشت وقتی پخش میشد
2 لایک
1397/06/14
فریبا
آره همینش برام عجیب بود همیشه که چرا اینو میگفت
1 لایک
1397/06/14
کارن
لیاقتتون اینه که براتون عمودی ها و سفر در خانه و دمسرخها و خالتور بسازن واقعا
3 لایک
0 نظر
1397/06/14
علی فیلم بین
رو چه حسابی میگین به خوبی نتونست عملی کنه؟
3 لایک
1397/06/14
آرتاس منتیل
به همون دلیلی که هیچ وقت این فیلم تو ذهن کسی نمونده !
حتی کسایی که دیدن هم داستان این سریال رو به یاد نمیارن و بازخورد های منفی نسبت به این سریال نشون دهنده نچسپ بودن سریاله !
اتفاقا تنها چیزی که یادشون میمونه عشوه های لوس خانم شیرزاده که به این سریال میگن لوس !
1 لایک
1397/06/14
علی فیلم بین
شما دامنه ی دید تون در حد نظر های همین چند تا کاربر منظومه که میگین توی ذهن کسی نمونده! ولی این اصلا معیار درستی نیست.
2 لایک
1397/06/14
آرتاس منتیل
همین چند تا کاربر منظوم به عنوان کاربران حرفه ای سینما و تلویزیون دارن فعالیت میکنن علی آقا !
0 لایک
1397/06/15
Amir
بعد این حرفه ای بودن رو شما مشخص میکنین!آقا مرتضی؟
4 لایک
1397/06/15
امیر نوربخش
بیخیال !!! 9 دادین ؟؟؟
نقطه سر خط
.
1 لایک
1397/06/15
Amir
میدونی Amir جان من مثل شما حرفه ای نیستم با کم ستاره دادن به اثر شایسته احساس خاص بودن بکنم
2 لایک
1397/06/15
یونس
چقدررررر بی منطق!!!
آخه ... بیخیال
کلا پشیمون شدم جوابت رو بدم امیر!!!
2 لایک
1397/06/15
امیر نوربخش
کسی احساس خاص بودن نمیکنه هرکس به اندازه فهم خودش از سینمای جهان امتیاز میده
حالا یکی خوب سینما رو نمیفهمه باید بهش کمک کرد تا اوکی شه
یکم هم خودشو میزنه به نفهمی که متاسفانه اون حل بشو نیست
حالا اینکه شما تو کدوم گروه هستی یا دوست داری باشی به خودت ربط داره !!!
ما فقط وظیفه داریم یکی دوبار بگیم تا گند زده نشه به امتیاز این فیلمو بقیه فیلما !!!
1 لایک
1397/06/15
Amir
طرف اسم که در میکنه اینه بعدش میشه بت😊
حرفی ندارم حرفه ای ها
2 لایک
1397/06/15
Amir
و اینکه امیر جان یادم رفت این سریاله نه سینمایی😜💋
2 لایک
1397/06/15
امیر نوربخش
برادر من واسه این سریال نگفتم کلا گفتم
شما بجای اینکه اصل موضوع رو بفهمی ترجیح میدی بزنی به علی چپ
1 لایک
1397/06/15
فاطمه نژاده
بنظرم ساختمان پزشکان بیشتر لوس بازی داشت تا شبهای برره
1 لایک
0 نظر
1397/06/14
علی فیلم بین
آقا یونس شبهای برره با اینکه در کل خوب بود ولی قسمت های لوس هم کم نداشت.
3 لایک
11 نظر
1397/06/14
یونس
با حرفتون موافقت نمیکنم!
شبهای برره طنز کمدی بود نه طنز لوس!
طنز همیشگی بود نه طنز گذرا!
اما ساختمان پزشکان پر بود از طنز های تصنعی و غیر قابل قبول بود که طرح فیلمنامه ای به شدت ضعیفی داشت!
ایده ساختن شهر برره رو با ایده ساختن ساختمان پزشکان مقایسه کنید !
کاملا همه ویژگی ها خود به خود به سمتتون میاد!
3 لایک
1397/06/14
علی فیلم بین
من هم نگفتم شبهای برره طنز لوس بود، ولی قسمتهای لوس هم داشت. مثل قسمت تعبیر خواب یا قسمت زورو یا قسمتهای عاشق شدن شیر فرهاد که هیچ طنز خوبی نداشتن این قسمت ها. ولی جناب یونس این حرف شما رو قبول ندارم به خاطر اینکه فقط یکسره از شبهای برره تعریف کردی و کامل ساختمان پزشکان رو کوبیدی!
نظر حرفه ای نبود! چون ساختمان پزشکان هم نکات مثبت زیاد داشت.
مثل اون قسمتی که دکتر افشار میخواست بره تلویزیون یا اون قسمتی که مریض استاد ااش رو قاپ زده بود. خب اینا خلاقیت نیست؟
2 لایک
1397/06/14
یونس
دوست عزیز کوبوندن با نقد کردن خیلی متفاوته !
نقدم رو در دو جمله با مقایسه هر دو سریال بیان کردم و کلیت سریال رو مقایسه کردم نه قسمت به قسمت!
در ضمن سخن شما دوتا بود!
در کامنت اول گفتید لوس بود و در کامنت دوم گفتید که بعضی از قسمتها طنز خوبی نداشت!
بلاخره لوس بود یا طنز خوبی نداشت؟؟؟
3 لایک
1397/06/14
علی فیلم بین
خب اگه معتقدین که کوبیدن با نقد کردن فرق داره پس چرا شما این سریال رو کوبیدید؟
چون حتی به یک نکته ی مثبت اش هم اشاره نکردین!
+ من هیچ وقت نگفتم شب های برره لوس بود، گفتم بعضی قسمتهاش لوس بود.
0 لایک
1397/06/14
یونس
دوست عزیز کی گفته تعریف نکردن از ویژگیهای مثبت میشه کوبوندن ؟؟؟؟
میشه نقد منفی!
کوبوندن یعنی تخریب ، تخریب هم یعنی صحبت کردن غیر کارشناسانه بدون هیچ دلیل و مدرکی!!
نقد هم مثبت داریم و هم منفی و صحبت کردن با دلایل و مدارک درباره ویژگیهای منفی میشود نقد منفی و بالعکس!
من مثل اینکه در ابتدا باید واژه ها رو برای شما معنا کنم تا بد برداشت نکنید!
در مورد لوس بودن هم بنده عرض نکردم که کل سریال لوس بود ، عرض کردم حرف های شما دو دستگی داشت!
طنز خوبی نداشتن با لوس بودن بسیار متفاوته!!
4 لایک
1397/06/14
علی فیلم بین
اغراق و برجسته نمایی نکات منفی هم یه جور با خاک یکسان کردن سریاله!
بله درسته طنز خوب نداشتن با لوس بودن فرق داره، ولی اون قسمتهایی که من نام بردم رو اگه ببینید اجراهای سکانس ها لوس بود.
کلا سریال های نود قسمتی مثل قرمه سبزی طول میکشه تا جا بیفتن.
سکانس های دو برره و طغرل اول خوب نبودن ولی به مرور جا افتادن و خوب شدن.
ولی به نظر من توی ساختمان پزشکان این جا افتادن شخصیت ها خیلی زودتر انجام شد.
1 لایک
1397/06/14
یونس
من چی میگم شما چی میگید:|
3 لایک
1397/06/14
علی فیلم بین
خخخ خب بگین حرف حساب شما چیه تا با هم بحث کنیم شاید به نقطه مشترک رسیدیم.
0 لایک
1397/06/14
یونس
چرا فرافلسفه از معنای کلمات به سلیقه برای خودتون میسازید؟؟؟
اغراق و برجسته نمایی نکات منفی سریال میشه به خاک کشیدن سریال؟؟؟
نه خیر میشه نقد اغراق آمیز منفی!!!
در ضمن حرف بنده هیچ اغراقی نداشت!
سنجیدن دو نکته اصلی دو سریال در دوجمله با یکدیگر نمیشه کوبوندن دوست عزیز!!!
یه خرده روی معنا و مفهوم کلمات دقت داشته باشید!!
3 لایک
1397/06/14
علی فیلم بین
من به نظر تون احترام میذارم ولی وقتی اینطوری حق به جانبانه به نظر خودتون نظر میدید آدم نسبت به حرف تون دافعه پیدا میکنه!
0 لایک
1397/06/14
یونس
من هم بیشتر تر تر به نظر شما احترام میگذارم اما امیدوارم ، حق به جانبانه بودن هر دومون رو به این فکر نگیریم که داریم همدیگه رو میکوبیم!!
3 لایک
1397/06/14
کارن
بهترین سریال کمدی بعد از انقلاب
1 لایک
0 نظر
1397/06/14
کارن
یونس ساختمان پزشکان صد هزار برابر از برره بهتر بود و ضمن اطلاع با اون شاهکاریش لیاقت ۱ روهم نداره
0 لایک
1 نظر
1397/06/14
یونس
کی یک داد ؟؟؟
هیو جکمن!!!
کی گفت 1 خوبه ؟؟؟
هیچکس!!!
توهم زدی برادر:)
3 لایک
1397/06/14
مشاهده بررسی‌های بیشتر