نگاهی به سریال «دلدادگان» در روزنامه سازندگی

آیا سریال «دلدادگان» را دنبال می کنید؟ نقاط ضعف و قوت این سریال چیست؟

سریال جدید منوچهر هادی مدتی می شود که روی آنتن شبکه سه می رود. با وجود پخش نامنظم این سریال و اعتراض کارگردان، آیا شما این سریال را دنبال می کنید؟به نظرتان توانسته قصه جذابی را روایت کند؟
آیا سریال «دلدادگان» را دنبال می کنید؟ نقاط ضعف و قوت این سریال چیست؟
07 شهریور 1397
شناسه تحلیل و گزارش : 5557299
نظرات مردم (19 نظر)
a.s
منظوم چند روزه چرا تیترارو عوض نمیکنی؟ خسته شدیم هی باز میکنم دنبال چیز جدیدیم بازم میبینم همون تکراریاست
0 لایک
1 نظر
1397/06/12
منظوم
سلام دوست عزیز منظوم.
بله درست می‌فرمائید، از این کوتاهی پوزش می‌طلبیم.
حتما انجام خواهد شد.
0 لایک
1397/06/12
الهه
خیلی خوبه....فقط بعضی وقت ها خیلی بی موقع اهنگ پخش میکنه.
بازیگراش هم خوبن ولی کسانی بودن که می تونستن توی این نقش بهتر از اینا بازی کنن
0 لایک
0 نظر
1397/06/09
دارا
از بقیه سریال های پخش شده الان تلوزیون بهتره
خصوصا از پدر
منتها پخش نامنظمش خیلی رو اعصابه
2 لایک
0 نظر
1397/06/09
مهدی مهربان
من چند قسمت دیدم و از فیلم نامه و کارگردانی اش اصلا خوشم نیومد واقعا ضعیف بود.
شاید هم ضعیف دراومده.
دیگر نگاه نکردم.
0 لایک
0 نظر
1397/06/09
عسل
در کل موضوعش بد نیست ولی دیالوگ هاش ضعیفه
0 لایک
0 نظر
1397/06/08
فاطمه نژاده
چند قسمت قبلیشو فقط کامل دیدم
0 لایک
0 نظر
1397/06/08
ترنم
من همیشه سریال هارو حداقل تا نیمه دنبال میکنم چون نمیشه راحت قضاوت کرد و دلدادگان هم تا اینجا چندقسمت کسل کننده داشت ولی از اینجا به بعد میشه اتفاقات خوبی براش بیفته
یکی از نقاط ضعف که باعث ویرانی برخی سریالهای ایرانی میشه که توی این سریال هم دیده میشه برخلاف پدر، شروع ضعیفه . (۱)دلدادگان تا چند قسمت ابتدایی کاری میکرد که بیننده اعم از خودم و اطرافیانم،فکرکنیم این هم مثل خیلی از سریال ها موضوعش عشق و خیانت و انتقامه و همین و بس.
(۲)کارگردان در انتخاب بازیگرهای فیلم اولی و حتی برخی بازیگرهای باتجربه و ریتم سریال ناشیانه عمل کرد که میشد بجای ۶۰ قسمت توی ۵۰ یا حتی ۴۰ قسمت تمومش کرد .
به گفته ی خود اقای هادی ظاهرا این سریال دچار سانسور شده که انشالا بفهمیم اون سانسورها چی بوده .
نقاط قوت خاصی هم به ذهنم نمیرسه که بخوام بگم😕
0 لایک
0 نظر
1397/06/08
طاها مزینانی
اصلا مهدی صبایی و سیروس همتی به پیری نمیخورن وای حالا مهدی صبایی خوبه سیروس همتی ضایعست خب جوونی اینا باشن پیری بعضیای دیگه این همه ما بازیگر پیر مرد خوب داریم خب
0 لایک
0 نظر
1397/06/08
امیر نوربخش
قسمت اول چند دقیقشو دیدم دیگه ندیدم
0 لایک
0 نظر
1397/06/07
پرزیوال
دلدادگان=دلقک بازی
0 لایک
4 نظر
1397/06/07
محمد جواد
اره واقعا ضعیفه
0 لایک
1397/06/07
محمد جواد
چجوری باید برای خودم پروفایل بزازم؟
0 لایک
1397/06/07
طاها مزینانی
حدااقل از پدر بهتره دیگه بی انصافی نکنیم
0 لایک
1397/06/07
فاطمه نژاده
باید از طریق گوگل بری تو سایت منظوم
0 لایک
1397/06/08
طاها مزینانی
سریاله خوبیه
فیلمنامش از پدر بهتره
صحنه های رماتیکش ولی مصنوعیه
در کل خوبه ولی فکر کنم فصل بعدی بهتر شه
0 لایک
0 نظر
1397/06/07
فریبا
60 قسمت؟؟؟!!
یا خداااااا
0 لایک
0 نظر
1397/06/07
خانم کاظمی
تا الان بد نبوده ولی اکثر سریال هایی که چند زمانو روایت میکنن قوی بودن امیدوارم اینم خوب بوده باشه
0 لایک
0 نظر
1397/06/07
رضا مصدق
بازیگر نقش امیر و بازیگر نقش ارغوان هنوز خیلی جای کار دارن...
صحنه های مثلا رمانتیک بین امیر و ارغوان اصلا خوب در نیومده... دقیقا مثل حامد و لیلا تو سریال پدر...
ولی قصه خوبی داره سریالش و امیدوارم فصل دوم و سوم سریال بهتر از فصل اولش باشه
1 لایک
0 نظر
1397/06/07