گزارش کامل هجدهمین دوره جشن حافظ

پیشتازی «رگ خواب» با اقتدار/ هت‌تریک مهران مدیری؛ بی رقیب‌ترین چهره تلویزیونی به انتخاب مردم

هجدهمین دوره جشن سینمایی تلویزیونی دنیای تصویر (جشن حافظ) با اجرای احسان کرمی برگزار شد.
پیشتازی «رگ خواب» با اقتدار/ هت‌تریک مهران مدیری؛ بی رقیب‌ترین چهره تلویزیونی به انتخاب مردم
22 مرداد 1397
شناسه خبر : 1691111
نظرات مردم (69 نظر)
مهرداد
جشن خانه سینما که اعتبار نداره که نمیرزه
0 لایک
1 نظر
1397/06/10
ترنم
بالاخره این بیستمین دوره ی این جشنه و وقتی اینهمه دوره داشته یعنی مهمه و از بازیگران و هنرمندانی درش تقدیر میشه که این خودش ارزش داره
0 لایک
1397/06/10
کارن
منظوم حواست کجاست؟ جشن خانه سینما
0 لایک
0 نظر
1397/06/10
ترنم
منظوم جان چرا الان جشن خانه سینما رو گزارش لحظه به لحظه اش رو مثل جشن حافظ پوشش نمیدید؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1397/06/10
عسلی
ممنون منظوم خیلی عالی بود.
جشنواره بی خودی بود به نظرم.
شهرزاد به این خوبی واقعا حق پایتخت نبود بهترین فیلمنامه رو بگیره پایتخت اصن فیلمنامه نداشت بابا یه مشت مسخره بازی چسبونده بودن به هم.
نسرین نصرتی تو پایتخت بازی خیلی خوب و حرفه ای داره به نظرم اون بیشتر لیاقت جایزه رو داشت،بهرام افشاری هم واقعا امسال بهترین بازیگر کمدی بود و حقش بود جایزه بگیره.
ترانه علیدوستی،پریناز ایزدیار،گلاره عباسی خیلی کامل حرفه ای تو شهرزاد بازی کردن اصلا جایزه حق رویا نو نهالی نبود تازه نسبت به اون سه نفر ضعیف تربازی کرد،پریناز ایزدیار واقعا تو شهرزاد2 خیلی قشنگ و طبیعی نقش یه دیوونه رو بازی بیشتر از همه حقش بود جایزه رو ببره.
شهاب حسینی و مهدی سلطانی جفتشون عالی بازی کردن و تو شهرزاد،واقعا نمی شد باهم مقایسشون کنیم،اقای سلطانی مبارکشون باشه.
تو تیتراژ ها هم رگ خواب که صد پله از بقیه نامزدا بالاتر بود باصدای عالی همایون شجریان،اگر جایزه نمیبردن جای تعجب داشت.
لیلا حاتمی بازیش خوب بود تو رگ خواب و احساسی بازی کرد ولی رگ خواب دیگه خیلی جایزه برد،کوروش تهامی تو رگ خواب بازی ساده ای داشت فقط من بازیشو قسمت اخر فیلم که با حاتمی دعوا میشه مورد پسندم بود،باید جایزه رو یا به نوید محمد زاده میدادن یا شهاب حسینی چون واقعا از پس نقش هاشون خیلی خوب بر اومده بودن.
چندان از فیلم خفگی خوشم نیومد،فقط چون سیاه سفید بود فیلم رو خاص کرده بود،کاش به جای جیرانی،حاتمی کیا جایزه میرد.
دیگه برای جایزه بهترین فیلم اصلا حق رگ خواب نبود،لاتاری،برادم خسرو،بدون تاریخ بدون امضا بس چی؟؟؟یعنی رگ خواب از اونا سر تر بود؟؟؟
کلا هم جشنواره فجر و هم جشنواره حافظ خیلی عیب و نقص داشتن، امسال حافظ حدود60_70درصد جایزه هاشو الکی پروند رفت.
6 لایک
2 نظر
1397/05/23
ترنم‌.ر
کاملاا موافقم باهاتون . کاش برای سال بعد یا حداقل جشن خانه سینما و فیلم فجر امسال ، در انتخاب داوران بیشتر حساسیت به خرج داده شه
1 لایک
1397/05/23
عسلی
دقیقا.
0 لایک
1397/05/23
طاها مزینانی
به نظرم بیشتر جوایز عقلانی و خوب بود ولی بعضی جوایز خیر
0 لایک
0 نظر
1397/05/23
فاطمه نژاده
من با جوایز زیاد موافق نبودم
درکل بنظرم زیاد عادلانه نبود یه نمونش انتخاب کورش تهانی به جای شهاب بهترین مجری و مهران مدیری موافقم
0 لایک
0 نظر
1397/05/23
a.s
منظوم میشه فیلمم بزاری ؟ ظاهرا نوید محمد زاده اینا حرف زدن
0 لایک
0 نظر
1397/05/23
ویدا بیات
سلام به منظومیای عزیز
به نظرم حق این بود که جایزه به ساره عزیزم تعلق بگیره
مرسی منظوم من دیروز همش تو فرودگاه نگران این بودم برسم ایران از‌کجا گزارشو بخونم
که یاد منظوم افتادم
0 لایک
0 نظر
1397/05/23
افسانه بانو
ممنون منظوم .
به نظرم بهترین بازیگر طنز خانم ، سرکارخانم نسرین نصرتی هستند .
من موندم رگ خواب چی بود که این همه جایزه بهش تعلق گرفت
2 لایک
0 نظر
1397/05/23
امیر نوربخش
یعنی فقط یه جشنواره هم نمیشه به اونایی که حقشونه جایزه بدن یه جشنواره هم نمیشه نیایم بگیم این چه وضع جایزه دادنه بجای اینکه سعی کنین کلکسیون بعضیا رو خالی نذارین سعی کنین منتقی رای بدین متاسفم واسه خودتونو جشنواره هاتون
#شعور_خریداریم
#عادلانه_جایزه_بدیم
پارتی_بازی_ممنوع
2 لایک
0 نظر
1397/05/23
پرسپولیس
بهترین بازیگر رو باید به رضاعطاران می دادند.
با تشکر.
پرسپولیس.
0 لایک
0 نظر
1397/05/23
a.s
جایزه حمید نعمت الله رو هومن سیدی داد؟
0 لایک
1 نظر
1397/05/23
ترنم‌.ر
بله
0 لایک
1397/05/23
ترنم‌.ر
خداکنه حداقل سال دیگه بخش بهترین چهره تلویزیونی به انتخاب مردم نباشه . این بخش واقعا به داوری نیاز داره ‌. خیلی از مردم فکرمیکردن باید به بهترین برنامه و بهترین مجری رای بدن در حالی که باید به فعالیت های مثبت رخ داده در برنامشون یا توسط خودشون نگاه میکردند...
0 لایک
0 نظر
1397/05/23
babak
حالا حتما باید بگن سیگار میکشیم . انگار خیلی کار خوبیه .
1 لایک
0 نظر
1397/05/23
یونس
به نظزم این جشنواره سعی کرده بود ، به تازه وارد ها کسانی که جایزه آنچنانی نبردند رای بده!!
که همین موضوع گند میزنه به پیشررفت و اساس پیشرفت کردن!!!
دقیق ترین انتخابی هم که داوران داشتند به نظرم انتخاب همایون شجریان به عنوان بهترین خواننده تیتراژ هست که جای هیچ حرفی رو نمیزاره!!!
منظوم هم که ترکوند پشتیبانی ثانیه ای از جشن!!!
خسته نباشید به تهیه کننده این گزارش!!
4 لایک
2 نظر
1397/05/23
امیر نوربخش
دقیقا همینطوره موافقم باهات
0 لایک
1397/05/23
احسان
👌👌👌
0 لایک
1397/05/23
a.s
یعنی کوروش تهامی بازیش از محمدزاده و شهاب حسینی بهتر بود؟ خب اخه اینو هم درنظر گرفتن که نقش شهاب حسینی چه قدر سخت بود؟ نمیدونم من که کارشناس نیستم ولی دیشب قبل از اینکه نتایج رو اعلام کنند واقعا خیلی دلم میخواست نوید محمدزاده برای بدون تاریخ بدون امضا جایزه رو ببره یا شهاب حسینی چون بازیشون واقعا خوب بود.اصلا الان که نتایج رو دیدم جا خوردم
1 لایک
0 نظر
1397/05/23
امیر نوربخش
این چه وضعش بود اخه !!! چطوری جایزه میدن اصلا معیارشون چیه!؟ پایتخت شده بهترین سریال سال !! اقای سلطانی واقعا عالین ولی وقتی به شهرزاد فکر میکنیم یاد بازی بی نقص شهاب میوفتیم بنظرم بیشتر حق شهاب بود هرچند پیرزاده هم امسال تو سایه بان خوب بود
اینکه از مردم رای میگیرن واسه بهترین مجری تلویزیون خیلی احمقانس !!! مردم بیشتر از اینکه به حرفه نگاه کنن به شخصیت مورد علاقشون رای میدن خب معلومه مدیری میشه دیگه و امسال اصلا حق مدیری نبود
وقتی نامزدا اعلام شدن گفتم خب خداروشکر امسال عادلانه انتخاب میشه ولی کاملا اشتباه میکردم
3 لایک
2 نظر
1397/05/23
یونس
جشنواره باید داور داشته باشه ، اونم داوری که مو به مو ریز به ریز همه نکات رو بررسی کنه!!!
جشنواره ای که جوایز به نادرستی پخش میشن رو باید جمعش کرد ریخت دور!!
همین!!!
4 لایک
1397/05/23
امیر نوربخش
هرسال همین داستانه خیلیا هم میان اعتراض میکنن و کو گوش شنوا
انتخاب بعضیا توهین به شعور بقیه نامزدا و حتی مردمه
همینان که جلوی پیشرفتو میگیرن
2 لایک
1397/05/23
مجتبی
من نمیدونم رگ خواب چی داشته که این همه جایزه برده....
0 لایک
0 نظر
1397/05/23
وروجک
تبریک به آقای مدیری اما من به شخصه احسان علیخانی رو ترجیح میدم و سزاوار تر میدونم نسبت به این جایزه
0 لایک
0 نظر
1397/05/22
وروجک
مرسی منظوم جانم بابت پوشش خبری عالیت
1 لایک
0 نظر
1397/05/22
کارن
خود مدیری گفته فیلمنامه نداشتیم همینجوری سر صحنه فلبداهه کار میکردین اونوقت کاندید فیلمنامه میشه ولی ایتالیا ایتالیا نمیشه این پسر معلم چی کار داره میکنه؟؟!!
0 لایک
1 نظر
1397/05/22
وروجک
ایتالیا ایتالیا هم آخه فیلمه؟
1 لایک
1397/05/22
علی سالاری نسب
تشکر از منظوم عزیز بابت تلاشش و پوشش مراسم،و یک خسته نباشید ویژه به داوران،واقعا افتضاح بودند چه سر نامزدی ها و جوایز بد عمل کردند،شبیه یک جشن معتبر با نگاه کارشناسانه نبود،پایتخت ۵ یک کار سطحی ضعیف بود که باورم نمیشه جایزه بگیره و جوایز دیگه،البته جشنی که ساعت ۵ عصر و نهنگ عنبر نامزد بهترین فیلم میشن ازش انتظار بیشتری نباید داشت
3 لایک
1 نظر
1397/05/22
یونس
موافقم اکثر جوایز به ناحق و بدون ظرفیت انتخاب شدند و مثل همیشه نقص هایی دیده میشه در ضعف داوری!!!
5 لایک
1397/05/22
ترنم‌.ر
منظوم فوق العاده بودی مرسی
فقط ممنون میشم اگه در یه گزارش دیگه عکس های بیشتری از حاشیه جشن و هنرمندان حاضر در سالن بذاری...
0 لایک
1 نظر
1397/05/22
منظوم
با سلام
در قسمت گزارش تصویری در سایت منظوم می‌توانید عکس‌های بیشتری از این مراسم را ببینید.
0 لایک
1397/05/22
پرزیوال
شهرزاد هم نبایداصلا جایزه دریافت میکرد مخصوصا اون کارگردان کم عقلش حسن فتحی با اون سریال مسخرش
0 لایک
1 نظر
1397/05/22
آرمان عسگری
توهین نداریم
1 لایک
1397/05/22
پرزیوال
بهترین بازیگر زن کمدی باید نسرین نصرتی میشد اصلا حق اون زنه نبود
1 لایک
0 نظر
1397/05/22
پرسپولیس
تشکر منظوم.
با تشکر.
پرسپولیس.
0 لایک
0 نظر
1397/05/22
احسان
به نظرم شهاب حسینی برای برادرم خسرو و نوید محمد زاده برای بدون تاریخ بدون امضا برای دریافت جایزه شایسته تر بودند .
2 لایک
0 نظر
1397/05/22
احسان
آخه چرا جایزه ی بهترین بازیگر مرد رو ریحانه پارسا یا سینا مهراد باید بدن ، با وجود اساتیدی که اونجا حضور دارن؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1397/05/22
آذین
رویا نونهالی خیلی مصنوعی بازی میکرد بهتر بود جایزه را به پریناز ایزدیار هدیه بدهند چون نقش سخت و خیلی طبیعی بازی میکرد
1 لایک
2 نظر
1397/05/22
ترنم‌.ر
اره موافقم
0 لایک
1397/05/22
کارن
هدیه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0 لایک
1397/05/22
مشاهده نظرات بیشتر