فهرست شیندلر

‏فهرست شیندلر‏ (1993)
‏Schindler's List‏

7.4
رای شما:
0/10
بر اساس رای 149 کاربر
195 دقیقه
زندگی‌نامه‌ای, درام, تاریخی
اکران شده در 1372/11/15

خلاصه داستان فیلم سینمایی فهرست شیندلر
اسکار شیندلر که تاجری معمولی است که عضو حزب نازی است، به خاطر طبع خوشگذران خود و با توجه به دوستی بین او و مقامات رده بالای ارتش که بیشتر به خاطر سخاوت وی است، موفق می شود کارخانه ای را با پول یهودیانی که در خفا با آنان شریک شده بخرد. سپس یهودیان را به عنوان کارگر در کارخانه اشتغال می دهد...

حواشی فیلم فهرست شیندلر (0 حاشیه)
سوتی های فیلم فهرست شیندلر (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم فهرست شیندلر (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم فهرست شیندلر (از مجموع 23 رای)

ارزش تماشا
7.0
خوش ساخت
6.7
بازیگری
7.7
خلاقانه
7.7
محتوای مناسب
7
تفکربرانگیز
6.1
مناسب خانواده‌
4.8
مناسب کودکان
2.6
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم فهرست شیندلر (115 بررسی)
مصطفی برفرازی
بهترین فیلمی که تو عمرم دیدم. واقعا معرکه بود. من که آخر فیلم گریه م گرفت. حتما نگاه کنید
0 لایک
0 نظر
1399/11/14
نازیسم
😂 کل هالیوود زیر دست یهودیا کنترل میشه اونوقت انتظار دارین یه همچین فیلمی ضد نازی چرت و پرتی اسکار گلدن گلوب نگیره😂😂
3 لایک
1 نظر
1399/09/22
دارا
واقعا در حد بهترین اثار جهان نیست
1 لایک
1399/09/23
علی امیری
احساسات غلو شده و گل درشت دقیقا شده نقطه ضعف فیلم...!
در حوزه رسانه مفهومی هست به نام "بازنمایی واقعیت"...یعنی اینکه اصلا مهم نیست که واقعیت یا حقیقت چی بوده یا چی هست ،مهم برداشت تو و فهم تو و تصویر واقعیت از نگاه توست(البته که باید این "بازنمایی" طوری ارائه بشه که مقبول مردم باشه)
اسپیلبرگ توی همه این فیلم هایی که ساخته نشون داده که با این مفهوم رسانه ای آشناست اما در این فیلم به طرزی عجیب و غیر عادی تصویر خودش رو ارائه می ده اما انگار براش مهم نیس که مورد قبول مردم قرار می گیره یا نه(به خصوص طیفی که با هولوکاست آشنایی ندارن)
همین اصرار به ارائه مدل احساسی باعث می شه که تماشاگر بلافاصله در برابر مطالبی که بهش ارائه می شه گارد بگیره وبه مقایسه اتفاقات مرتبط با یهودی(به خصوص یهودی های صهیونیست می پردازه...)نمی دونم هدف اسپیلبرگ از این به اصطلاح رو بازی کردن چیه اما می دونم که بعد از گذشتن نزدیک 30 کمتر کسی هست که مثل گذشته این طور با صهیونیست ها همذات پنداری کنه...لا اقل می تونست مث نجات سرباز رایان زیرپوستی تر افکارشو انتقال بده...
خود شخصیت اسکار شیندلر هم می تونه جالب باشه...این که خودش یهودی باشه و تظاهر کرده باشه که مسیحیست...(توی فقه یهود چنین حالتی وجود داره که فرد بتونه به دین دیگری"تظاهر " کنه ولی در اصل یهودی-صهیونیست-باشه که به اون ها یهودی مارانوس می گن) یه سرچ ساده هم نشون می ده که شیندلر بعد از جنگ جهانی به آرژانتین رفته که قبل از فلسطین محل سکونت همین صهیونیست ها بوده...جالب تر اینکه همین شیندلر در فیلم خصوصیات بارز صهیونیست ها رو داره مثل پول پرستی،جان دوستی و...
امیدوارم که یه تحقیق مفصل درباره شیندلر صورت بگیره که واقعیت زندگیش رو بدون روتوش بدونیم...
2 لایک
2 نظر
1398/10/01
دارا
بسیار عالی 👌👌
2 لایک
1399/01/08
علی امیری
🙏🌹🌹
0 لایک
1399/01/09
فاطمه نژاده
واقعا اگه هیتلر نسل همه این یهودیارو زده بود الان اسرائیلیم درکار نبود الان بیشتر به هیتلر حق میدم
1 لایک
4 نظر
1397/06/26
سهیل
:/ :/ هر یهودی ای صهیونیست نیست
1 لایک
1397/06/26
فاطمه نژاده
فیلم از هر لحاظ خوب بود و ایراد خاصی نمیتونم ازش بگیرم جز فیلمنامه اما کلا با یهودیا مشکل دارم
1 لایک
1397/06/26
سهیل
ضمنا این حرف بیش از اندازه به قول پریزیوال ضد بشریه :/
امیدوارم از ته دل نگفته باشین
0 لایک
1397/06/26
سهیل
توی گوگل در مورد پیدایش اسرائیل و جنگ های 6روزه تحقیق کنین ببینین اسرائیل اگه مظلوم نباشه اونقدرا هم ظالم نیست
0 لایک
1397/06/26
پرزیوال ای کاربران منظوم چطور از این فیلم ضد بشری دفاع میکنید نکند باورتان شده دروغ بزرگ هولوکاست را واقعا برایتان متاسفم
3 لایک
0 نظر
1397/06/26
راد شهبازی
فیلمی تاثیر گذار و کم نقص به معنای واقعی کلمه . اسپیلبرگ فیلمی پر از تکنیک های خاص را خلق کرده !
1 لایک
0 نظر
1397/06/26
فاطمه نژاده
یک فیلم بی نقض بی نظیر واقعا
0 لایک
1 نظر
1397/06/19
فاطمه نژاده
بنظرم فیلمش بی نقض بود درسته که درحمایت از یهودی ها ساخته شده بود که البته کارگردانشم یهودیه ولی چرا ضد بشری؟؟
0 لایک
1397/06/24
سهیل
فوق العاده بود بسیار بسیار عالی و تاثیرگذار...راستش هیچ نقصی در فیلم ندیدم
0 لایک
3 نظر
1397/06/19
سهیل
چه محتوایی داشت مگه؟ :/
0 لایک
1397/06/20
پرزیوال
بهت توصیه میکنم بری به اولین نظرات و کل نظرات این فیلمو بخونی بعد متوجه میشی
0 لایک
1397/06/20
سهیل
خوندم ولی درست متوجه نشدم چون همش دعوا بود تا بحث
0 لایک
1397/06/25
Amir
حداقل اطلاعات نویسنده از تو بیشتر بوده
که بیای بی دلیل یک ستاره بدی به فیلم
لااقل وقتی یک ستاره میدی(نگفتم ستاره کم فقط گفتم یک ستاره) دلیلتو بگو
0 لایک
1397/05/13
مهلا
شاید به اون دلیل که شما هم به بعضی آثار فقط یک ستاره دادید.
1 لایک
1397/05/13
هیوجکمن
مهلا چی میگه امیره چی میگه خانم مهلابحث با این بچه بی فایدس اصلا این امیر منظورتو متوجه نشده و هیچوقتم نمیشه بکشیشم از این فیلم ضدبشری دفاع میکنه
1 لایک
1397/05/14
Amir
آفرین ویدا خانم هر دو کامنت شما صحیحه
بحث نکنین با اینا که مطالعه ندارن
1 لایک
1397/05/08
هیوجکمن
هردو کامنت تون غلط بود
0 لایک
1397/05/15
آرتاس منتیل
شما که واسه من متاسفید میشه بگید دقیقا کدوم قسمت ؟ من دقیقا طرز فکر یهودیت رو واستون بیان کردم، اصلا اظهار نظر نکردم دوست من !
یکم بیشتر در مورد یهودیت اطلاعات کسب کنید !
البته که دین یهودیت دین مقدس و مورد قبول اسلام هستش و حضرت ابراهیم واسه ما مسلمون ها به عنوان پیامبر شان و منزلت دارند ! ولی من اصلا از دین حضرت ابراهیم صحبت نکردم ! از دین یهودیت تحریف شده به قلم خاخام هایی یهودیت دارم صحبت میکنم ! یهودیتی که چندین نسخ تلمود و تورات ( تورا یا عبری توراه)، دارن و چاپ کردن که هر کدومش همدیگه رو نقض میکنه !
میگم اصلا چیزی نیست که اظهار نظر من باشه ! شما باید به دستتون برسه و بخونید !
داستان هلوکاست و لیست شیندر هم کاملا پایه و اساس دروغین داره !
خیلی راحت میشه اثبات کرد این مسئله رو ! من تمامی حرفام مدارکش موجوده ، خواستین حضوری به خدمتتون برسم و نشون بدم !
قطعا هم این فیلم خوش آینده واسه اهدافشون که هزار و یک جایزه واسش در نظر گرفتن.
2 لایک
1397/05/08
ویدا بیات
همینه دیگه تعصب کورکورانه دارین و نمیتونید هیچ کاری کنید
1 لایک
1397/05/08
آرتاس منتیل
سلام من این کانت هاتونو الان دیدم !
واقعا چه کردید ! واسه یه فیلم که محصول خارجه و واسه اهدافه خارجه چرا اینقدر به هم وطن خودتون توهین میکنید !
همه جای دنیا میدونن که نژاد پرستتر از یهودی ها تو دنیا نداریم ! به حدی که یهودیت رو دین نمیدونن، نژآد میدونن ! یعنی شما هیچ وقت نمیتونی یهودی بشی مگر اینکه از پدر یا به خصوص مادر (چون یهودیت بر خلاف دین اسلام که از پدر به پسر انتقال پیدا میکنه و ذریه حلال از پدر خیلی مهمه، از مادر به پسر انتقال پیدا میکنه نمونش هم برید مادر یزید و شمر رو ببینید از چه دینی بودن)، متولد شده باشید !
از یک طرفی هم اعتقاد دارند که انسانهای غیر یهود در واقع حیوان های چهار پا هستند و باید در خدمتون این نژاد باشند و به راحتی هر کاری میتونند با غیر یهودی ها کنند
همه این حرفام به صورت موثق در تلمود یهودی تحریر شده فقط کافیه یک نسخه به دستتون برسه و متوجه بشید!
پس ما آریایی ها، ایرانی ها ، شیعه ها و ... هرچقدر هم حرفی بزنیم در مورد خودمون عمرا نژاد پرستی تلقی نمیشه جلوی این یهودی ها !
در مورد فیلم بگم که امیر کاملا درست میگه ! خیلی هم درست میگه ! زندگی نامه اسکار شینلدر کاملا وجود داره ! ولی مشکل اینجاست که کاملا دروغه ! اصلا خود هلوکاست رو وقت بذارید متوجه میشید که کاملا یه مبحث دروغ و رسانه ای واسه خوب ترحم جهانی در برابر یهودی بود (چون یهودی تا قبل هلوکاست منفورترین نژاد از نظر کل افراد کره زمین بودند)
اما در مورد فیلم اثر بسیار عالی، خوش ساخت کارگردانی عالی و اثر هنری خیلی فوق العاده ای هستش ! ولی محتواش کاملا دروغه !
به نظرم دوست داشتن یا نداشتن یک فیلم همونطور که گفتم 1 ستاره بیشتر نمیتونه کم بشه ازش و یا فیلم نامه خوب بودن یا بد بودن 1 ستاره میتونه کم بشه !
خلاصه اینکه واسه یه محصول هدفمند خارجی، خودمون رو نکوبیم :)
3 لایک
2 نظر
1397/05/08
Amir
:/
0 لایک
1397/05/08
پرزیوال
😐😐😐
0 لایک
1397/05/08
Amir
من نوع گفتنمو بد گفتم
معذرت میخوام اگه توهینی به قشر کارگران عزیز کرده باشم؛قصدی نداشتم
1 لایک
1 نظر
1397/04/29
پرسپولیس
احسنت - وقتی که عصبانی یه نفس عمیق بکش و اعوذ باالله من اشیطان الرجیم سه بار به زبون بیار.
با تشکر.
پرسپولیس.
0 لایک
1397/04/29
پرسپولیس
امیر همین الان باید خودت از همه ی کارگران زحمت کش عذر خواهی بکنی.
اگه الان کارگران زحمت کش نبودند الان خونه نداشتی و ...
با تشکر.
پرسپولیس.
0 لایک
0 نظر
1397/04/29
هیوجکمن
واقعا از طرز تفکر امیر تعجب میکنم از طرفش از همه کارگرای زحمت کش عذر میخوام
0 لایک
1397/04/29
Amir
با احترام به شما
نظرتون برام مهم نیست همینطور که نظر من برای شما

شما مسلما نژاد پرست هستین و نژاد آریایی رو برتر از سایر نژاد ها مخصوصا نژاد یهود میدونین
0 لایک
1397/04/29
پرزیوال
اولا من نژاد پرست نیستم از این جا معلومه شما دارید دشمن پرستی میکنید من با دلیل به این فیلم یک دادم دلایلم هم بسیار واضح هستش در ضمن من کاری ندارم که آلمانی ها آریایی هستند و درمورد این اصلا هم حرف نزدم که نگید نژاد پرست از آلمان به این دلیل دفاع کردم که هم جبهه ایران تو جنگ جهانی بود برای مثال اگر فیلم ضد ژاپنی بود بازم این حرفا رو میزدم دیگه ژاپنی ها که آریایی نیستند
0 لایک
1397/04/29
Amir
تو کامنت های پایین گفتی من آریاییم
لعنت به ضد آریایی
این نژاد پرستی نیست؟
0 لایک
1397/04/29
پرزیوال
حالت خوبه من کی گفتم؟؟؟؟😟
0 لایک
1397/04/29
Amir
فک کردم هیو جکمنه😂
ببخشید
0 لایک
1397/04/29
Amir
ولی شما هم آریایی رو برتر میدونی
0 لایک
1397/04/29
پرزیوال
😳
0 لایک
1397/04/29
پرزیوال
نه معلومه شما اصلا نقد هامو نخوندی به قول اونا قانع کردنت بی فایدس 😔
0 لایک
1397/04/29
Amir
شیندلر اصلا به عنوان برده استفاده نکرده
اون یک انسان دوست تمام عیاره
اگه وقت داشتی کتاب شیندلرز آرک رو بخون تا اطلاعاتت بره بالا
0 لایک
1397/04/29
هیوجکمن
آقا مایکل به خودت حرص نده منو آنه خودمونو کشتیم حالا فهمیدیم اون نظرامونو نمیخونده اصلا ما نژاد پرستی نکردیم اومده میگه من گفتم مرگ بر ضد آریایی
0 لایک
1397/04/29
Amir
کامنت هاتو بخون پسر جون
0 لایک
1397/04/29
پرزیوال
جکمن راست میگی اصل نظراتمو نخونده میگه برده من کی گفتم برده من اصلا کی گفتم شیندلر برده داری کرده اصلا تو اون سال ها برده داری نبودولی امیره خوب توهم میزنه معلومه ساقیش خوبه😁😁😁😁😁
0 لایک
1397/04/29
هیوجکمن
راست میگی مایکل معلوم نیست چی زده😁
0 لایک
1397/04/29
Amir
اولا توهین نکن بلد باش چطوری بحث کنی
دوما گفتی به عنوان کارگر استفاده میکرده ازشون ینی همون برده
سوما وقتی کتابشو نخوندین نیاین نظر مفت بدین بدون مطالعه میاین یه فیلمو میکوبین
0 لایک
1397/04/29
پرزیوال مطلب 1:این فیلم کلی جایزه برده و بیشترین دلیلش هم کوبیدن آلمان نازی هستش
2 لایک
0 نظر
1397/04/29
پرزیوال درباره این فیلم در حال تحقیقم.....
1 لایک
1 نظر
1397/04/29
یونس
و تحقیقتون هم در حال لود شدن:))
1 لایک
1397/04/29
پرزیوال واجب شد فیلمو ببینم
1 لایک
0 نظر
1397/04/29
پرزیوال چقدر بحث شده سر این فیلم مگه این فیلم چیه؟؟؟
1 لایک
0 نظر
1397/04/28
Amir
ایران الان خیلی خوشبخته آیا؟
تو میخوای عواطف دیگرانو برانگیخته کنی تا مورد حمایتشون باشی
بحث من سر فیلمه
فیلم به هیچ عنوان دروغ نیست برو بگرد بخون دروغ بود بیا هر چی دوس داری بگو چون بر اساس واقعیت ساخته شده
بهتره بشینید درستونو بخونید که یهو مشروط نشید تو مدرسه:)
0 لایک
1397/04/28
هیوجکمن
منو نیلو معدلمون بیسته نمیخواد مارو نصیحت کنی😄
1 لایک
1397/04/28
هیوجکمن
معلومه که ایران خوشبخت نیست بخاطر متفقین
1 لایک
1397/04/28
Amir
اگه سر فیلم بحث داری بسم الله
وگرنه منم بلدم سفسطه کنم
نظرات شما از دم غلطه
اون زمان هیتلر میزد یهودارو میکشت
همه میگن حقشونه
الان یهودیا که میزنن فلسطینیارو میکشن میگن نه این نقض حقوقِ بشره
چقدر تبعیض نژادی!!!
0 لایک
1397/04/28
آقا علی
کاملا دروغه بهتره بحت سر این فیلم رو پایان بدیم چون قانع نشدید و فکر نکنم قانع هم شید
0 لایک
1397/04/28
Amir
دروغ حرف شماس
0 لایک
1397/04/28
هیوجکمن
خانم فرهنگ نظرتون کاملا درست بود
0 لایک
0 نظر
1397/04/28
الهام فرهنگ
فیلم یک رسانه است! یک حرفِ یک حرکتهِ! خواهش میکنم آنقدر سطحی درباره آثار نظر ندین و سعی کنید به محتوا و مضمون وفیلم توجه کنید
2 لایک
9 نظر
1397/04/28
Amir
الان این به دین توهین کرده؟
مثل فیلم 300 به ایران توهین کرده؟
این فیلم بر اساس واقعیت و بر اساس زندگی اسکار شیندلر صنعتگر آلمانی ساخته شده
که جون خیلیارو نجات داده
یکم مطالعه داشته باشین قبل نظر دادن
0 لایک
1397/04/28
Amir
چی شد گویا جوابی نداره کسی!
بدون مطالعه نیاین نظر غلط بدین به خورد مردم
0 لایک
1397/04/28
هیوجکمن
قبلا هم گفته شده بود توهین به متحدین توهین به ایرانه
0 لایک
1397/04/28
Amir
شما که خیلی خوبی تو فضایی
تاریخ تاریخ تاریخ مطالعه کن پسر جان
0 لایک
1397/04/28
آقا علی
شما تاریخ رو مطالعه کردی؟ به نظرت بیشترین زخم کیا به ایران زدن آلمانی ها؟نکنه آلمانی ها میرزا کوچک رو کشتند؟نکنه آلمانی ها توی بوشهر مردم بیگناه رو کشتند؟شایدم آلمان نفت ایران رو تا سال ها سرکشید؟
1 لایک
1397/04/28
Amir
من بحثم سر فیلمه شما میگین فیلم روایت دروع داره درحالی که کاملا روایتش درسته
تو صد تا کتاب تاریخی نوشته شده
0 لایک
1397/04/28
آقا علی
همه میدونن که بریتانیا تاریخ جنگ جهانی رو عوض کرده یعنی شما نمیدونین یعنی نمیدونین آلمان چندین بار درخواست صلح کرد ولی متفقین میخواستن جنگ ادامه داشته باشه!!!!!!!!!!!!!!
0 لایک
1397/04/28
Amir
نه نمیدونستم
اخه تو کتاب درسیِ ما ننوشته بود!
برو یکم کتاب تاریخی بدون تحریف بخون
0 لایک
1397/04/28
آقا علی
صحبت هاتون واقعا خنده داره😁
0 لایک
1397/04/28
هیوجکمن
واقعا باحاتون موافقم خانم فرهنگ
0 لایک
1397/04/28
الهام فرهنگ
من هم از مضمون فیلم اصلا خوشم نیومد. فیلمی که به راستی سعی کرد دروغ تاریخ رو حقیقی جلوه بده. چقدر فیلم می‌تونه تو زمین بازی دشمن بازی کنه
2 لایک
0 نظر
1397/04/28
Amir
ادامه بحث بیهودس چون تفکری از جانب شما و امثال شما نمیبینم
ولی یه نگا به تمام نقد ها به تمام امتیاز ها کنین میبینین که این فیلم فوق العادس
باشه به من هر انگی که دوس دارین بزنین
ولی من وجدان دارم نمیتونم از خوب بودن این فیلم بگذرم
شما رو به خدا میسپارم☺
0 لایک
1397/04/27
آقا علی
راست میگی ادامه بحث با شما بیهودس شما تاریخو نخوندی و
نمیدونی مردم چه بدبختی هایی کشیدن از دست متفقین
پیشنهادم به شما اینه بیشتر تاریخو بخونی و گول جذابیت فیلم های بد مفهوم رو نخوری
و بیشتر به مفهوم فیلم دقت کنی
1 لایک
1397/04/27
یونس
خجالت بکشید چرا به همدیگه توهین میکنید!!؟؟؟؟
بحث دارید یکی یکی جواب همدیگه رو بدید در چارچوب احترام!!!
3 لایک
4 نظر
1397/04/27
Amir
من هیچ توهینی نکردم این دو دوست هستن که علیه من گارد گرفتن
0 لایک
1397/04/27
آقا علی
آقای یونس به نظر شما با دلایلی که من و هیو جکمن و مرتضی گفتیم آیا بازم از این فیلم دفاع میکنید؟
1 لایک
1397/04/27
یونس
منظورم همون توهینی بود که به شما کردن رنه اینو میدونم که شما توهین نکردی'!!

ببخشید اشتباه نوشتم!!!!
1 لایک
1397/04/27
یونس
شما هم از توهینی که به ایشون کردید دفاع میکنید؟؟؟
1 لایک
1397/04/27
آقا علی
بین خیلی و بسازن خوب جا افتاد
1 لایک
0 نظر
1397/04/27
Amir
اولا معلوم نیس فیلمو دیدین یا نه
این فیلم اصلا به کشور ما توهینی نکرده
دوما گفتم که وقتی جوابی نداشته باشین کار رو به مغلطه میکشونین
چه ربطی به دین داشت الان بحث ما؟
من به شخصه از فیلم 300 متنفرم چون به کشورم توهین کرده اما این فیلم فهرست شیندلر بی نظیرخ
0 لایک
1397/04/27
آقا علی
به نظرت توهین به آلمان که در جنگ های جهانی به ایران کمک کرد ضد بشری و ضد ایرانی نیست یا بد نشون دادن متحدین وخوب نشون دادن یهودیا و متفقین
1 لایک
1397/04/27
آقا علی
اگه شخصیت داشتی به این فیلم۱۰نمی دادی در ضمن ما نژاد پرست نیستیم ولی مثل خیلی وطن فروش نیستیم.
1 لایک
2 نظر
1397/04/27
Amir
من وطن فروش نیستم
من گفتم فیلم جذاب و جز بهترین فیلم های تاریخِ
دلیل بر وطن فروشی نیست
منظور من روند فیلم و از لحاظ فنیِ
اگه اینطور باشه که با دیدگاه شما باید گفت لاتاری یک فیلم ضد عرب که اینطور نیست
دیدگاهتونو درست کنین دوست عزیز
و یاد بگیرین وقتی جوابی ندارین با توهین حرف نزنین
0 لایک
1397/04/27
آقا علی
منظورم از وطن فروش شما نبودی من میخوام بفهمی پشت این فیلم چی هست و امیدوارم نظرتو تغییر بدی دوست عزیز
1 لایک
1397/04/27
آقا علی
رو نیست که سنگ پای قزوینه منظوم اگه با این فرد برخورد نکنی معلومه اصلا به کاربرای خوبت اهمیت نمیدی
1 لایک
1397/04/27
هیوجکمن
منظوم کاش این فیلم ضد بشری رو حذف میکردی به نظرم از۳۰۰بدتره این فیلم
1 لایک
4 نظر
1397/04/27
Amir
چرا داری نژاد پرستی میکنی
این فیلم یکی از جذاب ترین فیلم های تاریخ سینماست
کاری به راست و دروغش ندارم
فیلم فوق العاده ساخته شده
یادت باشه به خاطر مضمون یه فیلم هیچوقت لحاظ فنی و کیفی و بازی بازیگرا رو تخریب نکن و نگو ضد بشری
0 لایک
1397/04/27
هیوجکمن
نادونی مثل تو بود که به شهید رئیس علی دلواری خیانت کرد نادونی مثل تو میرزا کوچک خان جنگلی رو تنها گذاشت نادونی مثل تو ایران رو به روسیه و انگلیس تقدیم کرد نادونی مثل تو آریو برزن رو تو تخت جمشید لو داد
نادونی مثل تو این کشور رو به این حال انداخت نادونی مثل تو باعث
تبعید رضا شاه شد نادونی مثل تو (مجاهدین خلق) تو جنگ ایران و عراق
با عراقی ها یکی شدند و جوانان ما رو کشتند
2 لایک
1397/04/27
آقا علی
حرفت واقعا منو یاد دلخراشی های تاریخ کشوند واقعا خیلی زیبا گفتی😰
0 لایک
1397/04/27
الهام فرهنگ
با اینکه از فیلم خوشم نیومد وای به نظرم این ادبیات درستی نیست که هیو جکمن درباره آقای امیر گفت
0 لایک
1397/04/28
هیوجکمن
افتخار میکنم که آریایی هستم مرگ بر کسایی که به آریایی ها ظلم کردند
0 لایک
0 نظر
1397/04/26
هیوجکمن
این فیلم نازی ها رو بد نشون داده یا خوب؟
0 لایک
3 نظر
1397/04/22
آرتاس منتیل
بد ! این فیلم رو استیون اسپیلبرگ یهودی ساخته در حمایت از یهودی ها و دروغ بزرگ هلوکاست !
جایزه هم گرفته تازه :)
1 لایک
1397/04/23
هیوجکمن
ممنون
0 لایک
1397/04/23
آقا علی
مرتضی درست گفتی لایک داری
0 لایک
1397/04/27
هیوجکمن
واقعا یه فیلم دروغین چطور آلمان رو بد نشون میدن آلمان کسی بود که مقابل ظلم های انگلیس،روسیه،آمریکا ایستاد
1 لایک
1397/04/23
آقا علی
خیلی دوست داشتم شما رو دنبال کنم و هیمنطور کسایی که دنبالم میکنن رو ولی من از اپ استفاده میکنم چون وقتی وارد سایت میشم گوشیم هنگ میکنه بخاطر این که تو اپ نمیشه کسی رو دنبال کرد شما رو دنبال نکردم ولی سعی میکنم کامنت هاتونو بخونم.
0 لایک
1397/04/26
آقا علی
کاملا مخالفم به قول هیو جکمن فیلم دروغین هست
1 لایک
1397/04/26
هیوجکمن
Ok
0 لایک
1397/04/26