به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید.
لینک دعوت:


به گزارش منظوم؛ مرجع سینما و تلویزیون ایران، امسال مراسم افطاری هنرمندان با رئیس جمهور یکی از پرحاشیهترین دورههای خود را تجربه میکند. بسیاری از هنرمندان با گذاشتن عکس کارت دعوت خود در صفحههای مجازیشان، از رد دعوت رئیسجمهور به دلیل مشکلات معیشتی مردم خبر دادند. نظر شما درباره این حرکت خودجوش و جمعی هنرمندان چیست؟












اما محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، این رفتار هنرمندان را بیپاسخ نگذاشت و اینگونه آنان را مورد خطاب قرار داد: «بگویند چه کاری انجام دهیم تا همان کار را بکنیم، مگر سفره مردم پارسال رنگینتر بود که حمایت کردند؟
آخرین اخبار، رویدادها و حواشی روز سینما، تلویزیون، بازیگران و هنرمندان ایران را در صفحهی اخبار منظوم مرجع سینما و تلویزیون ایران میتوانید دنبال کنید.
متاسفم واقعا ...
ادبیات زبان فارسی را یاد بگیریم :)
بیخیال دیگه بحث سیاسی نمیکنم.
معیار فعالیت کاربرا امتیاز هاشونه، اگه کل کلی هم داری از این به بعد تو امتیاز میبینمت آرمان جان خخخ
البته من هنرمند که نیستم که رئیس جمهور دعوتم کنه منظورم افطاری داییم اینا هس خخخخخخ ☺☺☺
یادش بخیر یه روز میگفتن رئیسی بیاد تلگرام فیلتر میشه دلار میشه ۵ تومن برجام که موفقیت شگرف دولت بود رو به باد میده و آمریکا تحریم ها رو شدیدتر میکنه.حالا که روحانی اومده و دارین اتفاقات مملکت رو میبینیم یه عده میگن به رئیس جمهور همه چیزو ربط ندین! یه عده هم میگن اگه رئیسی بود غیر تلگرام اینستا هم فیلتر بود و اینا.
(واقعا من اینقدر بدبینم که به نظرم اگه ۱۴۰۰ جهانگیری کاندید بشه بازم از رئیسی و قالیباف مردمو میترسونن و جهانگیری رو انتخاب میکنن)
و به شدت با حرفت در مورد آقای رئیسی موافقم، مردم انتخابی سراسر دروغ داشتن و اشتباهشون رو قبول نمیکنن و گزینه ای رو که انتخاب نکردن رو هنوز محکوم میکنن.
بیخیال
اما فراموش نکنیم کسانی رو که میخوان تو این موج و کمپین طرفدار و فالوور جمع کنن
جواب سخنگوی دولت هم که عالیه دیگه سنگ تموم گذاشته
اما با مطالعه نظرات پایین منم اعلام میکنم که از رایم پشیمون نیستم اما منتقدم و این تو سراسر جهان وجود داره
و هممون بدونیم که انتقاد با پشیمون نبودن پارادوکسی نداره
انتقاد زمانی معنی میده که از 10 تا کار 8 تاش عملی شده باشه و 6 تاش درست باشه و 2 تاش غلط ! بعد به اون 2 تا انتقاد کنی ! نه اینکه تمامی وعده ها دروغ و عمل نکرده باشه !
این کلید واژه انتقاد قبول کن که توجیه کردن وجدانتونه
زورت گرفته بوده کاندیدت رای نیورده با اینکه همه الآن پشینونن و اونایبم که نیستن همه وطن فروشن خودتو گول زدی الآن دیگه داری از همه ببین از همه ایراد میگیری
بعد وقتی بت میگم فقط خودتو قبول داری میگی نه
بابا سلاممممممممممم :)))))