پاسخ باران کوثری به انتقادات درباره حمایت از روحانی

منتقد هستم و مطالبه دارم، ولی پشیمان نیستم

باران کوثری در واکنش به انتقاداتی که درباره رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری از شخص او می شود، عنوان کرد از رای خود پشیمان نیست.
منتقد هستم و مطالبه دارم، ولی پشیمان نیستم
24 آذر 1396
شناسه خبر : 6316406
نظرات مردم (56 نظر)
طناز کیان افشار
خانم خیراندیش منم با شما موافقم که هیچ کاندید بهتری نبود
اما اگه رأی سفید مینداختیم از الان بهتر بود که داریم احساس گناه می کنیم
شما برو تو شهرهای مختلف رو ببین که چقدر تظاهرات صورت گرفته
بعد هم آقایون سیاسی میگن اینا از طرف دشمن تحریک شدن
مگه مردم عقل و‌چشم ندارن خودشون دارن اوضاع جامعه رو میبینن
بعدشم نهایتا صد نفر تحریک میشن چجوری ممکنه دشمن پنجاه ملیون نفر رو تحریک کنه
اون پدری که دارن بچه هاش از گرسنگی جون میدن چاره ای جز این نداره
0 لایک
0 نظر
1396/10/09
کارن
والا روحانی هم همینطور انقد همه چیز و گرون کرده مردم ماشین که هیچی خونه شونم بفروشن نمیتونن بدن ولی لااقل زنده ان
0 لایک
0 نظر
1396/10/02
کارن
اگه رییسی میشد مشکل ترافیک و آلودگی هوا حل میشد چون از هشتاد میلیون هفتاد و پنج میلیونشونو میکشت اون پنج میلیونم ماشین نداشتن که بدبختا
1 لایک
0 نظر
1396/10/02
عسلی
به روحانی رای دادن که وضع بد تر از این نشه والا
1 لایک
0 نظر
1396/10/01
فاطمه هادی
آقای رییسی هم بدتر از آقای روحانی
1 لایک
0 نظر
1396/10/01
ذغالک
اینکه میگین بهتر از آقای روحانی نبود اشتباهه اگه آقای رئیسی رای می آوردن لاقل مطمئن بودیم که به حرف رهبرمون گوش میدن
0 لایک
0 نظر
1396/10/01
کارن
من نگفتم روحانی خوبه سر مردم هم کلاه گذاشته خیلی هم شاکیم ولی خدمات زیادی به ایران کرده که خرید هواپیما و نجات جان صدها نفر یکیشه
0 لایک
0 نظر
1396/09/29
فاطمه هادی
مچکرم خانم ستاره سهیل
0 لایک
0 نظر
1396/09/29
ستاره سهیل
لایک خانم هادی👍میخواستم من بگم که شما گفتی😚😁
0 لایک
0 نظر
1396/09/29
فاطمه هادی
شاهکار کرده کرده نه همین هواپیما هم نمی خریدن برید تظاهرات مردم رو تو بازار ببینید می دونید چقدر به مردم لطمه خورد که جنسای چینی وارد کشور شد بعد اینجا بیایید اضحار نظر بیخودی کنید
0 لایک
0 نظر
1396/09/29
فاطمه هادی
همش که هواپیما نیست که آقای کارن اقتصاد هم هست تفکر شما سطحی تر و به دردنخور تره به نظر همه باید احترام گذاشت نه اینکه خودتو دانای عالم بدونی و نظر همه رو سطحی تفکر شما خیلی عقب افتاده هستش آقای کارن
1 لایک
0 نظر
1396/09/29
کارن
چه تفکر های سطحی و به درد نخوری همه ی این حرفهایی که همتون نوشتید و روزانه تو هزار تا تاکسی میشنویم خانم خیر اندیش باهاتون کاملا موافقم روحانی این دوره خوب نبود ولی دوره قبل چی?
سال ها بود که ما هواپیما های کهنه و فرسوده مون رو عوض کنیم هر هواپیما چند وقت یه بار به دلیل نقص فنی سقوط میکرد و ده ها خانواده رو داغدار میکرد بعد از چهل سال دولت روحانی تونست صد ها هواپیمای نو بخره و........
0 لایک
0 نظر
1396/09/29
ستاره سهیل
مخلصیم آبجی جان✋ ترلان جون خودم😘😘😘😘🌹🌹🌹🌹🌹
0 لایک
0 نظر
1396/09/26
ترلان علیدوستی
فقط میتونم بگم
لااااااااااااااییییییک خواهرییییییی👍👍👍😘😘😘
1 لایک
0 نظر
1396/09/26
ستاره سهیل
پشیمون نباشیدوخوشحال باشیدماکه بخیل نیستیم 😂البته الان پشیمونی سودی هم نداره😂
1 لایک
0 نظر
1396/09/26
مهناز خیراندیش
به هرحال من از رأیم پشیمون نیستم
و به خاطر انتخابم خیلی خوشحالم
0 لایک
0 نظر
1396/09/26
ستاره سهیل
قبول کنیدتعدادعیبهاش زیاده ولی حسناش کم😁که من حسنی نمیبینم شایدچشم بصیرت میخوادمن ندارم😂حالا دعاکنیم وضع بهتربشه کلیدمهم کلیدپیدابشه کلیدمشکلات تاهمه چی بهم کلیدنشده😂 این انتقادها به جایی نمیرسه😊
1 لایک
0 نظر
1396/09/25
مهناز خیراندیش
درضمن دخترم شما مفهوم پیام من رو نفهمیدی
من گفتم شاید یکی سبک زندگیش اینطور باشه
شاید یکی اروپایی باشه و به خاطر یکسری دلایلی مجبور باشه توی کشور ما زندگی کنه
و حجاب اون فرد اروپایی به خودش مربوطه
اما دولت های قبلی یک سری گیرهای الکی میدادن
که خوشبختانه توی دولت جدید خبری نیست
فهمیدی دخترم؟؟😘😘
2 لایک
3 نظر
1396/09/25
وروجک
با احترام کاملا مخالفم
اون شخص خرجی یا اون افراد مخالف نظام و ضد اسلام باید عرف جامعه ای رو که توش زندگی میکنن رعایت کنن
اون به قول شما اروپایی و یا اون اشخاص ضد اسلام باید قوانین جامعه ای رو که توش زندگی میکنن رعایت کنن و الان حجاب نه فقط یه امر دینی بلکه یکی از قوانین کشور ماست
بعدشم واقعا چه درک پوچ و دورافتاده ای از آزادی و حجاب و ...
1 لایک
1396/09/25
وروجک
خارجی
1 لایک
1396/09/25
فاطمه هادی
ببخشید در تمام نقاط جهان می دونن دین رسمی ایران اسلامه و باید قوانین رو رعایت کنن شما اصلا حرفت اصلی رو که می خوای بزنی پشت یه مشت مثال کاملا بی ربط قایم می کنی
2 لایک
1396/09/25
مهناز خیراندیش
من هم از این دولت انتقاد دارم
اما از رأیم پشیمون نیستم چون کسی بهتر از ایشون نبود
من میگم درسته که دولت خیلی عیب داره
اما این خیلی دور از انسانیته که بگیم دولت همش عیبه و حسن نداره
شما تا چندسال پیش اگه یک دارویی رو میخواستی باید کل داروخانه های تهران رو زیرو میکردی اما الان خیلی راحت میتونی حتی از یک داروخانه جنوب شهرهم تهیه کنی
در ضمن حجاب من به کسی هیچ ربطی نداره
1 لایک
0 نظر
1396/09/25
مهناز خیراندیش
عزیزم فقط این نیست که حسنش
0 لایک
0 نظر
1396/09/25
ستاره سهیل
آها کشف کردم حسن این دولت لابداینه که هرکی هرجور میخوادمیگرده این به نظرمن حسن نیست عیب یه عیب بزرگ خیلی بزرگ چون باعث میشه بی بندوباری درکشورگسترش پیداکنه این نظرمن😌
2 لایک
0 نظر
1396/09/25
فاطمه هادی
ببخشید شما اگه نمی خوای حجاب داشته باشی خودت و حجاب رو زیر سوال قرار نده
1 لایک
0 نظر
1396/09/25
فاطمه هادی
میکنی اشباه تایپ شد
0 لایک
0 نظر
1396/09/25
فاطمه هادی
خانم خیراندیش شما که ادعای سواد و فرهنگ میکنه تفکرت انقدر عقب افتاده هستش متاسفم واقعا
1 لایک
0 نظر
1396/09/25
ستاره سهیل
چی میشه مانتو بپوشن چی میشه موهاشون بیرون نباشه بدحجابا مدال افتخارکسب کردن ؟😂
2 لایک
1 نظر
1396/09/25
وروجک
با تمام وجودم موافقم با این جمله 😙
1 لایک
1396/09/25
ترلان علیدوستی
لایک خواهری 😘😘😘👍👍👍👍👍
1 لایک
0 نظر
1396/09/25
ستاره سهیل
پس کاملافهمیدم منظور از آزادی چی بود😂من اصلا جوری رفتارنمیکنم که کسی بهم گیربده 😂مواظب عزت نفسم هستم که حفظ بشه.این دلیل معیارخوبی واسه انتخاب نیست رئیس جمهوری که با این معیارانتخاب بشه هییییچی دیگه😂.حالا همه دعاکنن کلیدپیدا بشه🙏امیدوارم چهارسال بعد بامعیارهای درست تر رئیس جمهورمون روانتخاب کنیم😊
2 لایک
2 نظر
1396/09/25
غــــریبه
👍
2 لایک
1396/09/25
فاطمه هادی
موافقم
1 لایک
1396/09/25
مهناز خیراندیش
خانم سهیل زمان دولت های قبلی شما تا یکم موهات دیده می شد گیر میدادن
مانتو نمیپوشیدی گیر میدادن
اما الان هرکی هرجوری که میخواد میگرده
و این خیلی خوبه
1 لایک
6 نظر
1396/09/25
وروجک
متاسفم که آزادی اینطوری تفسیر میشه
1 لایک
1396/09/25
غــــریبه
لایک خواهر یکی یه دونم
1 لایک
1396/09/25
ترلان علیدوستی
لایک وروجک جون👍😘
1 لایک
1396/09/25
فاطمه هادی
خانم آیا واقعا تعریف شما از آزادی اینه پس چه آزادیه مسخره و مضخرفی خیراندیش تو یه پیامت مردمو عقده ای خطاب کردی این خیلی زشته
2 لایک
1396/09/25
وروجک
قربونت خواهری
فدات ترلانم جونم
1 لایک
1396/09/25
ذغالک
پس تعریف آزادی اینه...
1 لایک
1396/10/01
ستاره سهیل
ببخشیدقبلامگه آزادی نداشتیم(البته نمیدونم منظورکدوم آزادی:آزادی بیان یا آزادی هرکاری دلت میخوادبکنی بکن😂 ) مگه امنیت نداشتیم کدوم کشورجرأت تعرض به کشورمارو داشت که الان باروی کاراومدن این دولت دیگه جرأت نداره😂یه مدت هم که انرژی هسته ایمون معطل برجام وفرجام بود😂تحریم ها هم که به قوت خودش پایداره😂آخرشم آمریکا داشت میزد زیرمیزمذاکره😂که این همه برو بیای ظریف پوچ بشه😔حسنش کجاشه!!!!😂😂
1 لایک
0 نظر
1396/09/25
مهناز خیراندیش
من پشبمون نیستم و با خانم کوثری موافقم
درسته که مشکلات خیلی زیاد شده و و اوضاع جامعه خیلی بده
اما ما الان آزادی و امنیت داریم
این همه بدی دولتو گفتیم یک کمم حسنات دولتو بگیم
من به روحانی رأی دادم چون گزینه بهتری نبود
0 لایک
0 نظر
1396/09/25
ستاره سهیل
آره اونجاش خیلی خنده دار بودکه با آمریکا نشستیم پای میز مذاکره😆وبه اونا اجازه دادیم گستاخ تر بشن😒😡
2 لایک
0 نظر
1396/09/24
فاطمه هادی
شما کی منتقد شدی که ما خبر نداشتیم اونایی هم که به روحانی رای دادن پشیمون هستن یه ذره بیشتر دقت کن همکارای خودتون هم پشیمون هستن
1 لایک
0 نظر
1396/09/24
فاطمه هادی
دولت تدبیر و امید تا اینجا که خنده داره
1 لایک
0 نظر
1396/09/24
ستاره سهیل
دولت تدبیروامیدامیدمون نا امیدشد😂البته امیدمون به خداست کلیدپیدابشه😂
2 لایک
0 نظر
1396/09/24
ستاره سهیل
آخی چقدرهم که به نقدهاتوجه میشه😂فردامون هم داره همینجوری از دیروزمون بهترمیشه😂مذاکراتمون هم خیلی خوب داشت پیش میرفت😂وقتی بنیانگذارانقلاب میگه به آمریکا نمیشه اعتمادکرد این مذاکرات چی بودمثلازرنگی😂اون مرفحین بی دردهم که به دنبال آزادی هستن برن خارج زندگی کنن که کلاآزادباشن😂
2 لایک
0 نظر
1396/09/24
مشاهده نظرات بیشتر